استقلال به خاطر داوری صدر نشین نیست

به گزارش مرکز فروشگاهی، ریکاردو گفت: اگر اشتباهات اثر گذار داوری نبود استقلال با اختلاف در صدر جدول قرار می گرفت.

استقلال به خاطر داوری صدر نشین نیست

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در آستانه ملاقات مقابل ذوب آهن اصفهان، گفت: مصاف با ذوب آهن، مسابقه مهمی برای ما است. ذوب آهن تیم خوبی است که تا به حال شکستی در لیگ نداشته، اما برای کسب 3 امتیاز، پیروزی و رسیدن به صدر جدول به میدان می رویم.

سرمربی استقلال اضافه نمود: انتظاری که از داوران مسابقه با ذوب آهن دارم، این است که اشتباه اثرگذار نداشته باشند و عدالت را برای هر دو تیم اجرا نمایند. از ابتدای این فصل، استقلال امتیازات زیادی به خاطر اشتباهات داوری از دست داده که کارشناسان و تصاویر تلویزیونی هم این موضوع را تایید نموده اند. ما برای پیروز شدن کوشش می کنیم و نمی خواهیم به خاطر این اشتباهات، امتیاز از دست بدهیم. این امتیازات تعیین نماینده قهرمانی است.

ساپینتو افزود: اگر امتیازاتی که به خاطر اشتباهات داوری از استقلال کم شده، نبود الان با اختلاف صدرنشین بودیم. بابت همین اشتباهات در بازی های قبلی مجازات شدیم و اصلا علت آن را نمی خواهم بدانم، فقط می خواهم این مسائل تکرار نگردد و تنها عدالت را برای همه خواستاریم. همان طور که قبلا هم گفتم، در جلسه کمیته انضباطی حضور یافتم و در سرانجام هم علت کارت قرمز در بازی با گل گهر تعیین نشد و خود اعضای کمیته انضباطی هم علتی برای آن پیدا نکردند. توقعم این است که به واسطه سن و سال، سوابق و جایگاهم احترام لازم را دریافت کنم. فقط می خواهم در حق استقلال و همه تیم ها عدالت برقرار گردد.

مرکز فروشگاهی ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "استقلال به خاطر داوری صدر نشین نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال به خاطر داوری صدر نشین نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید