خبرنگاران سلطانی فر: تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای سلب میزبانی ناعادلانه بود

به گزارش مرکز فروشگاهی، تهران- خبرنگاران- وزیر وررش و جوانان با ناعادلانه خواندن تصمیم AFC در سلب میزبانی از ایران گفت: فدراسیون فوتبال همچنان پیگیر شکایت خود است.

خبرنگاران سلطانی فر: تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای سلب میزبانی ناعادلانه بود

مسعود سلطانی فر در حاشیه بازدید از تمرینات تیم ملی وزنه برداری در پاسخ به سوالی مبنی بر سلب میزبانی ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و مقدماتی جام جهانی گفت: تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا ناعادلانه بوده است.

وی افزود: معترض بودیم و هر چند آنها این تصمیم را قطعی قلمداد کردند اما فدراسیون همچنان در شکایت خود پیگیر است.

وزیر ورزش و جوانان افزود: فدراسیون بصورت مستمر شکایت خود را دنبال مَی کند اما از آن سو تیم ملی و باشگاه های ما هم آماده هستند تا با تمام توان برای نتیجه خوب بجنگند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا 21 اسفندماه به صورت رسمی میزبانان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را بیان کرد که میزبانی تیم های استقلال، پرسپولیس، فولاد و تراکتور را رد نموده است و در 22 اسفندماه هم با اعلام ای.اف.سی، بحرین میزبان چهار بازی پایانی تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر معرفی گردید. این تصمیم در حالی اعلام شد که در صورت برگزاری بازی ها به روال عادی ایران در دور برگشت بازی ها، سه ملاقات از چهار ملاقات خود را میزبانی می کرد و بحرین تنها میزبان 2 ملاقات می شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سلطانی فر: تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای سلب میزبانی ناعادلانه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سلطانی فر: تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای سلب میزبانی ناعادلانه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید