دربی تهران در آستانه تعویق نهاده شد

به گزارش مرکز فروشگاهی، در صورتی که چند بازیکن تیم فوتبال استقلال به اردوی تیم های فوتبال امید و بزرگسالان کشورمان دعوت شوند، احتمال تعویق دربی هفته پنجم لیگ برتر وجود دارد.

دربی تهران در آستانه تعویق نهاده شد

به گزارش مرکز فروشگاهی، تیم فوتبال امید ایران برای شرکت در بازی های آسیایی هانگژو چین می تواند از سه بازیکن بالای 23 سال استفاده کند. رضا عنایتی سرمربی تیم امید در مصاحبه های خود اعلام نموده بود میخواهد سیدحسین حسینی و ارسلان مطهری دو بازیکن تیم فوتبال استقلال را در فهرست تیمش قرار دهد. عنایتی حتی چند روز پیش به کمپ مرحوم ناصر حجازی رفت و با جواد نکونام در این باره به صحبت پرداخت.

در صورت موافقت نکونام برای حضور دو بازیکن بزرگسال، دعوت از پنج بازیکن زیر 23 سال و بعلاوه دعوت از دو سه بازیکن به اردوی تیم ملی بزرگسالان برای فیفادی شهریور ماه، به طور حتم استقلال حتی برای برگزاری تمریناتش به مشکل خواهد خورد. به همین علت، این احتمال وجود دارد که سازمان لیگ هفته پنجم لیگ برتر را بدون دربی برگزار کند، چرا که استقلال بیش از 10 بازیکن تیمش را در تمرینات در اختیار نخواهد داشت.

در صورتی که این اتفاق بیفتد و دربی به تعویق درآید، سازمان لیگ برای برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر دچار چالش جدی خواهد شد. اکنون این سؤال به فکر متبادر می گردد که چرا عنایتی برای خط حمله و دروازه بانی سراغ گزینه های دیگری نرفت تا استقلال خالی از بازیکن نگردد؟. مطهری در سال گذشته آمار خوبی در خط حمله ثبت نکرد و حسینی نیز با انتقادهای زیادی روبه رو شد، با این اوصاف آیا بهتر نبود که سرمربی تیم امید سراغ گزینه های دیگری برود؟

طبق پیش بینی ها سیدحسین حسینی، ارسلان مطهری، محمدرضا خالدآبادی، امید حامدی فر، سامان تورانیان، محمدحسین زواری و ... به اردوی تیم امید و روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی و احتمالاً یک بازیکن دیگر به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت خواهند شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "دربی تهران در آستانه تعویق نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دربی تهران در آستانه تعویق نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید