ملاقات تدارکاتی با روسیه منتفی شد

به گزارش مرکز فروشگاهی، قنبر زاده گفت: ممکن است با کشور های حوزه خلیج فارس یک بازی محبت آمیز برگزار کنیم اما ملاقات با روسیه منتفی شد.

ملاقات تدارکاتی با روسیه منتفی شد

منصور قنبرزاده در خصوص برنامه های ارائه شده کارلوس کی روش برای آخرین اردوی تیم ملی قبل از جام جهانی 2022 قطر، گفت: قبل از رفتن تیم به اتریش دو جلسه با کی روش داشتیم و برنامه های سازمان لیگ را با او مرور کردیم. کی روش هم برنامه های خودش را داد. به یک جمع بندی رسیدیم تا براساس آن برنامه لیگ را دنبال کنیم. به صورت دقیق آن برنامه هم اجرایی شد.

وی اضافه نمود: امروز کی روش به ایران آمد. در جلسه ای که من در آن حضور نداشتم نبی، نایب رئیس اول فدراسیون برنامه ها را با او هماهنگ کرد. مروری با هم داشتند و مطابق سازماندهی و برنامه ریزی صورت گرفته ما هم مطابق همان برنامه هایی که دیده شده کوشش می کنیم. تک تک مسائلی که برای برنامه ریزی و پشتیبانی جام جهانی دیده شده به برترین شکل و با نظارت کامل اجرایی می گردد.

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال درمورد اینکه ایا قرار است لیگ متوقف گردد؟ پاسخ داد: خیر. برای لیگ تا هفته دوازدهم برنامه داده شده و هر هفته یک بازی برگزار می گردد. در واقع تیم هایی که بازیکن در تیم ملی دارند، آن ها را دو روز در هفته در اختیار تیم ملی قرار می دهند. کی روش روی لیگ هم طبق تعامل و هماهنگی با مربیان باشگاهی نظارت دارد.

قنبرزاده در تبادل نظر با شبکه خبر درمورد اینکه آیا تیم ملی قبل از جام جهانی بازهم بازی تدارکاتی خواهد داشت؟ گفت: برگزاری قطعی مسابقه هنوز معین نشده، ولی شاید یک بازی با کشور های حوزه خلیج فارس داشته باشیم. ظاهرا ملاقات با روسیه منتفی شده است.

مرکز فروشگاهی ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ملاقات تدارکاتی با روسیه منتفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات تدارکاتی با روسیه منتفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید