سرقت یک قبضه کلت از موزه مردم شناسی ارومیه ، دوربین موزه اشکال فنی داشته است!

به گزارش مرکز فروشگاهی، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ارومیه با صدور اطلاعیه ای از سرقت یک قبضه کلت دوره معاصر از موزه مردم شناسی ارومیه اطلاع داد.

سرقت یک قبضه کلت از موزه مردم شناسی ارومیه ، دوربین موزه اشکال فنی داشته است!

به گزارش مرکز فروشگاهی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان غربی، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ارومیه با صدور اطلاعیه ای از سرقت یک قبضه کلت دوره معاصر از موزه مردم شناسی ارومیه اطلاع داد.

مهران عبدزاده در این اطلاعیه آورده است: ضمن تشکر از حساسیت رسانه ها به استحضار شهروندان عزیز می رساند اخیراً به علت اشکال فنی دوربین یکی از اتاق های موزه مردم شناسی یک قبضه اسلحه کمری دوره معاصر مورد سرقت نهاده شد.

وی تاکید نمود: این کلت کمری فلزی با دسته چوبی به طول 30 سانتی متر از اشیای غیر فرهنگی بوده و فقط ارزش نمایشی داشته و شئی تاریخی محسوب نمی گردد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ارومیه اضافه کرد: موضوع در همان ساعات اولیه به مراجع انتظامی و آگاهی مربوطه اطلاع داده شد و اقدامات پلیسی لازم (چهره شناسی و انگشت نگاری) انجام و پیگیری های معمول در حال اجرا است و نتایج خوبی نیز در این زمینه حاصل شده است.

عبدزاده ادامه داد: این اداره با پرسنل شیفت موزه که در این امر کم توجهی نموده اند با جدیت تمام برخورد نموده و با توجه به حساسیت موضوع و با تاکید و هدایت کارشناسان امر و به منظور ردیابی دزد یا دزدین از اطلاع رسانی به موقع معذور گشته و خوشبختانه با یافتن سرنخ های نو درصدد حل موضوع هستیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "سرقت یک قبضه کلت از موزه مردم شناسی ارومیه ، دوربین موزه اشکال فنی داشته است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرقت یک قبضه کلت از موزه مردم شناسی ارومیه ، دوربین موزه اشکال فنی داشته است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید