سفر کنید تا پیتزای مجانی بخورید و پول در بیاورید!

به گزارش مرکز فروشگاهی، مشاور بین المللی پیتزا

شما هم از آن دست آدم هایی هستید که عاشق فست فودند؟ دلتان می خواهد در همه وعده های غذایی تان پیتزا بخورید؟ شاید هم آنقدر پیتزا دوست دارید که مقصد سفرتان را با توجه به کیفیت پیتزاهایش انتخاب می کنید! علاقمند به سفر هم هستید و از اینکه کشورهای زیادی را بگردید استقبال می کنید؟ اگر اینطور است شما فرد ایده آلی برای شغل مشاور بین المللی پیتزا هستید. حتما می پرسید این شغل دیگر چجور کاریست؟ در ادامه خبرنگاران را همراهی کنید تا در این باره بیشتر حرف بزنیم.

سفر کنید تا پیتزای مجانی بخورید و پول در بیاورید!

شغل های زیادی هستند که برای انجام آن ها باید سفر کنید و اگر عاشق گشت و گذار باشید این شغل ها می توانند گزینه مناسبی برای کسب و کارتان باشند. نظرتان با شغلی که در آن سفر کنید و پیتزا بخورید چیست؟ از آن شغل های خوشمزه که بازدید از کشورهای مختلفی را هم نصیبتان می نماید. با داشتن این شغل هم می توانید خودتان را جهانگرد معرفی کنید و هم آشپز، البته از آن جایی که کار شما مشاوره است باید به غیراز آشپزی توانایی های دیگری هم داشته باشید چون این شغل ترکیبی از طراحی آشپزخانه پیتزا، انتخاب برترین وسایل برای درست کردن پیتزایی عالی، آموزش درست کردن پیتزا به دیگران، دستورالعمل مناسب برای درست کردن خمیر پیتزا و آماده کردن منوی پیتزاست. پس فکر نکنید که با شغلی آسان طرف هستید که در آن فقط خوش می گذرد چون شما مشاوری بین المللی هستید و باید همه پیتزاهایی که در سراسر جهان درست می شوند را بشناسید و طریقه آماده کردن آن ها را یاد بگیرید.

یکی از اولین کسانی که به سراغ این شغل رفت آنتونی فالکو بود او یکی از آن آدم هایی است که شغلش هم با پیتزا سروکار دارد و هم با سفر! آنتونی عاشق پیتزاست و حدود 10 سال در رستوران رابرت پیتزاهای خوشمزه می پخت تا اینکه معروف شد و در سال 2016 از آن جایی که می دانست خیلی ها در جهان هستند که دوست دارند پیتزاهایی با دست پخت او را امتحان نمایند تصمیم گرفت که مشاور بین المللی پیتزا گردد. از آن موقع تا به حال او به 9 کشور مختلف سفر نموده و به رستوران دارهای زیادی در پخت پیتزاهای باورنکردنی یاری نموده است. او حتی درباره شغل جدیدش و اینکه چجوری توانسته این شغل رویایی را برای خودش بسازد هم حرف هایی زده است. این طور که آنتونی می گوید روزهای او در کشورهای مختلف با نوشتن دستور پخت، کار کردن با معماران برای طراحی آشپزخانه و تلفنی حرف زدن با سرآشپزهایی می گذرد که قصد آموزش تماشا دارند. او زیاد سفر می نماید، زمان زیادی را در رستوران ها می گذراند، با دوستانش کار می نماید و خمیر ورز می دهد و البته میزان زیادی پیتزا می خورد.

به گفته آنتونی، اگر شما هم شغل مشاور پیتزا را دوست دارید باید واقعا عاشق پیتزا، سفر، طراحی و کار کردن با مشتری ها باشید. اگر به کاری که انجام می دهید علاقمند باشید می توانید با تمام وجود کار کنید. من هم 10 سال است که پیتزا می پزم چون عاشق آن هستم. اگر وارد این کار شدید باید سخت کار کنید چون شما شغلی را دست و پا نموده اید که چندان شناخته شده نیست. باید طبیعت پیتزا را خوب بشناسید و بدانید چگونه خمیری بدون عیب و نقص درست کنید. حتی باید به سراغ یادگیری مهارت هایی به غیر از آشپزی هم بروید چون شغل شما مشاوره است و همه کسانی که قصد راه انداختن یک رستوران و یا فست فود را دارند پیش شما می آیند و می خواهند از اول تا آخر کار را به دست شما بسپارند. برای اینکه در زمینه معماری آشپزخانه های راحت و مشتری پسند به مشتری ها یاری کنید باید وقت بگذارید و نرم افزارهایی مثل فتوشاپ را آموزش ببینید.

هر چه مهارت هایتان در زمینه شغلی که انتخاب نموده اید بالاتر برود در کار پیروز تر می شوید و مشتری های بیشتری پیدا می کنید. هیچ راه میانبوری وجود ندارد و اگر می خواهید سال ها در این کار بمانید باید سخت تر از رقبایتان کار کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که تعداد کسانی که مشاور بین المللی پیتزا هستند خیلی کم است پس باید عاشق سفر باشید و خودتان را به سرآشپز های زیادی در سراسر جهان معرفی کنید. با احترام به مشتری و پختن پیتزاهای خوشمزه بعد از مدتی آنقدر در کارتان ماهر و معروف می شوید که ممکن است سرآشپزهای ماهری از سراسر جهان از شما بخواهند تا برای مشاوره ه پیش آن ها بروید گاهی با دعوت آن ها روبرو می شوید و هزینه های سفرتان رایگان می گردد. در تمام این مدت روزهایتان با خوردن پیتزا می گذرد، پیتزاهایی که انواع و اقسام مختلف دارند و گاهی در هر کشوری به شیوه ای خاص درست می شوند. سفر به کشورهای مختلف و آماده کردن پیتزاهای رنگارنگ به نظر شغلی رویایی می آید اما برای اینکه در این کار پیشرفت کنید باید خوب کار کنید چون فقط در این صورت است که اعتبار کسب می کنید و با تعریف یک مشتری، مشتری های بیشتری پیدا می کنید.

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت

به "سفر کنید تا پیتزای مجانی بخورید و پول در بیاورید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر کنید تا پیتزای مجانی بخورید و پول در بیاورید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید