معرفی هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا ، 5 ستاره

به گزارش مرکز فروشگاهی، هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا - Rixos Downtown Antalya - در منطقه ای بسیار استثنایی در میانه طبیعت بکر و زندگی شهری آنتالیا واقع شده است، این هتل پنج ستاره لوکس یکی از باشکوه ترین و مجلل ترین هتل های شهر ساحلی آنتالیا در کشور ترکیه می باشد. مسافران در زمان اقامت در این هتل می توانند از تماشای منظره دریای مدیترانه و کوه های توروس لذت ببرند و در کمترین زمان ممکن خود را به مراکز دیدنی و تجاری شهر آنتالیا برسانند که این موضوع یک مزیت مهم برای هتل ریکسوس محسوب می گردد.

معرفی هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا ، 5 ستاره

هتل ریکسوس داون تاون در فضای وسیعی با معماری مدرن بنا شده که در آن هر آنچه برای سرگرمی در یک شهر ساحلی احتیاج است، برای مسافران فراهم نموده اند، هتل با فرودگاه بین المللی آنتالیا حدود 20 کیلومتر فاصله دارد. پرسنل مجرب هتل با روی گشاده و رفتار حرفه ای توانسته اند، محیطی مانند خانه را در هتل برای میهمانان به وجود آورند تا مسافران احساس راحتی بیشتری در زمان اقامتشان داشته باشند. ساحل اختصاصی و مجهز هتل ریکسوس برای مسافرانی که دوست ندارند در ساحل های عمومی استراحت و سرگرمی نمایند، فضایی بسیار ایده آل می باشد، هتل به لحاظ امکانات سرگرمیی نیز فوق العاده مجهز است و توانسته انواع سرگرمیات آبی و غیرآبی را در فضای وسیع و مدرن خود جای دهد که از جمله آنها می توان به سالن اختصاصی ورزش هتل، استخرها، پارک آبی،اسپا، زمین تنیس و وسایل بازی بچه ها اشاره نمود.

برای خرید مقرون به صرفه ترین تور آنتالیا از مرکز فروشگاهی اینجا کلیک کنید.

  • طراحی اتاق ریکسوس داون تاون آنتالیا

در طراحی اتاق های این هتل زیبا از ترکیب رنگ های روشن و اصیل استفاده شده تا مسافران در زمان اقامت در اتاق ها در فضایی آرامش بخش و مدرن استراحت نمایند، می توانید قهوه ترک خود را در بالکن اتاق با تماشای منظره دریا و یا طبیعت سرسبز اطراف هتل نوش جان کنید. این هتل از طرف زوج هایی که برای ماه عسل به آنتالیا آمده اند هم بسیار مورد پسند واقع شده است. برای آن دسته از مسافران هتل که با کودک خردسال خود به سفر آمده اند هم امکانات ویژه ای در هتل تعبیه شده و مسافران می توانند بچه ها خود را به مرکز نگهداری هتل بسپارند تا در زمانی که بچه ها آنها لحظات خوشی می گذراند خودشان هم با آسودگی به سرگرمیات مورد علاقه شان بپردازند.

  • رستوران های ریکسوس داون تاون آنتالیا

در هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا سه رستوران در بخش های مختلف هتل با منوی بسیار مجذوب نماینده و متنوع از انواع غذاهای لذیذ ترکی و بین المللی واقع شده است و در محیطی بسیار لوکس با منظره دریا و طبیعت آنتالیا از میهمانان پذیرایی می نماید، مسافران هتل می توانند در رستوران هتل مطابق ذائقه و سلیقه خود غذای مورد علاقه شان را انتخاب نمایند. امکان استفاده از اینترنت وایرلس در تمامی بخش های هتل به صورت رایگان فراهم شده است. می توانید برای تهیه بلیط پرواز و یا خرید تور آنتالیا به سایت مرکز فروشگاهی مراجعه نموده و برای سفر به شهر ساحلی آنتالیا در کشور ترکیه برنامه ریزی نمایید. در ادامه قصد داریم شما را بیشتر با خدمات و امکانات هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا آشنا کنیم، با مرکز فروشگاهی تا سرانجام همراه باشید.

خدمات رفاهی هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا (Rixos Downtown Antalya)

از بدو ورود به هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا همه چیز نوید یک اقامت لوکس و خاطره انگیز را به مسافران می دهد، از پرسنل خونگرم و کاربلد پذیرش هتل که با دقت تمام به صورت 24 ساعته امور مربوط به پذیرش مسافران را انجام می دهند تا کادر خانه داری هتل که به صورت منظم و با جزئیات فراوان امور مربوط به نظافت هتل را پیگیری می نمایند، همگی دست به دست هم داده اند تا مسافران اقامتی راحت و دلپذیر مسافران داشته باشند.

پرسنل هتل به زبان های انگلیسی و روسی مسلط هستند و به راحتی می توانید به زبان انگلیسی با پرسنل هتل ارتباط برقرار نموده، احتیاجها و درخواست های خود را از آنها دریافت نمایید. در هتل تورهای گشت و گذار روزانه نیز برای آن دسته از مسافرانی که دوست دارند از جاذبه های شهر آنتالیا بازدید نمایند هم برگزار می گردد و مسافران می توانند برای بازدید از جاذبه های گردشگری شهر آنتالیا و اطراف آن از این تورها استفاده نمایند. اگر در زمان اقامت در هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا (Rixos Downtown Antalya) احتیاج به شستشو و یا اتوکشی لباس هایتان داشته باشید، در هتل امکاناتی همانند خشکشویی و اتوکشی برای استفاده مسافران وجود دارد.

  • گشت و گذار در هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا

در هتل ریکسوس داون تاون برای راحتی مسافرانی که می خواهند برای عزیزانشان سوغاتی تهیه نمایند هم یک فروشگاه واقع شده است که میهمانان هتل می توانند انواع سوغاتی ها کشور ترکیه را از این فروشگاه تهیه نمایند. استفاده از اینترنت حتی در سفر هم برای بعضی افراد ضرورت دارد به همین علت در هتل ریکسوس به صورت رایگان و بدون محدودیت حجم اینترنت در اختیار مسافران واقع شده است تا بتوانند به امور روزمره خود رسیدگی نمایند.

اگر در زمان سفر وسیله و یا اشیا گران بهایی همراه مسافران باشد، می توانند از صندوق اماناتی که در اتاق های هتل تعبیه شده برای آسودگی خاطر در زمان خروج از اتاق خود استفاده نمایند. برای کسانی که به صورت روزانه ورزش می نمایند هم در هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا امکانات ویژه ای در سالن سلامتی و بدنسازی هتل فراهم می باشد تا میهمانان هتل بتوانند زیر نظر مربیان حرفه ای هتل با نوترین دستگاه های ورزشی به برنامه روزانه ورزش خود در محیطی کاملا حرفه ای برسند. حتما لذت نوشیدن یک فنجان قهوه ترک و یا یک نوشیدنی خنک را در کافه هتل از دست ندهید، در این هتل برای رفاه حال مسافران در اطراف استخر نیز اسنک بار قرار داده اند تا مسافران در زمان سرگرمی و شنا بتوانند از خوراکی های خوشمزه این مجموعه برای برطرف گرسنگی و خستگی استفاده نمایند.

  • سالن زیبایی هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا

برای خانم ها و آقایانی که حتی در زمان سفر هم به زیبایی خود اهمیت می دهند، در این هتل سالن زیبایی و آرایشگاه تعبیه شده تا بتوانند در سفر هم زیبایی و مجذوب نمایندهیت ظاهر خود را حفظ نمایند. از دیگر خدمات رفاهی و امکانات هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا (Rixos Downtown Antalya) می توان به رستوران ها، سالن اجتماعات، پارک آبی، کافه، اسنک بار، پارکینگ، فروشگاه، اتاق چمدان ، امکانات ویژه سالمندان و معلولان، صرافی، دستگاه واکس کفش، اتاق جلسه، فکس و فتوکپی اشاره نمود. توجه داشته باشید که امکانات نام برده شده تنها بخشی از خدمات رفاهی این هتل در شهر آنتالیا محسوب می گردد.

امکانات سرگرمیی هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا

در چندسال اخیر شهر آنتالیا در کشور همسایه ما ترکیه به علت سواحل زیبا و امکانات آبی و سرگرمیی متنوع معروفیت بسیاری پیدا نموده است، گردشگران بسیاری از نقاط مختلف جهان برای گذراندن تعطیلات خاطره انگیز و استفاده از امکانات سرگرمیی متنوع به این شهر سفر می نمایند. هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا نیز برای رفاه حال مسافرانش انواع امکانات سرگرمیی و ورزشی آبی را در داخل هتل فراهم نموده تا مسافران بتوانند به راحتی در ساعات مختلف شبانه روز و در محیطی اختصاصی بدون خروج از هتل از انواع امکانات سرگرمیی آبی و غیرآبی استفاده نمایند.

  • ساحل اختصاصی

هتل ریکسوس داون تاون مجهز به یک ساحل اختصاصی با امکانات ویژه می باشد که می توانید یک روز مجذوب نماینده را در کنار دریای مدیترانه در محیطی اختصاصی بگذرانید. استفاده از استخرهای روباز هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا (Rixos Downtown Antalya) و تماشای منظره طبیعت آنتالیا در زمان شنا کردن و یا آفتاب گرفتن می تواند تجربه خاطره انگیز و زیبایی را برای مسافرانی که به همراه خانواده یا دوستان خود به آنتالیا سفر نموده اند، رقم بزند. در اطراف استخرها جایگاه های مخصوص و چتر برای آفتاب گرفتن قرار داده اند تا مسافران بتوانند با خیالی آسوده استراحت نمایند.

  • باشگاه

می توانید در مرکز سلامتی هتل ریکسوس از کلاس های یوگا، فیتنس و مدیتیشن استفاده نمایید تا در سفر انرژی و آرامش خود را به حد اعلا برسانید. یک فرد در تمام ادوار زندگی اعم از دوران طفولیت، رشد، بلوغ و کهنسالی قابلیت بهره مندی از فوائد ماساژ را دارد، به همین علت کادر هتل ریکسوس داون تاون هم به این موضوع توجه ویژه ای داشته اند و یک بخش اختصاصی برای ارائه خدمات متنوع ماساژ با روش های مختلف در محیطی بسیار رویایی و آرامش بخش که با بوی عودها و اسانس های مختلف پر شده، فراهم نموده اند. در این هتل انواع ماساژ ها با تکنیک های مختلف از طریق کادر مجرب و کاملا حرفه ای بخش ماساژ هتل با آرامش و دقت انجام می گردد.

  • جکوزی

استفاده از جکوزی هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا می تواند برای دردها و گرفتگی های عضلانی مسافران هتل که به علت خستگی راه ایجاد شده، بسیار مفید باشد و حتی گاهی نقش درمان نماینده در دردهای مزمن مفصلی و عضلانی داشته باشد. حمام های ترکی یکی از بخش های مهم فرهنگ و آداب و رسوم کشور ترکیه می باشد که برای آشنا کردن گردشگر ها با این موضوع در اغلب هتل های این کشور امکان استفاده از حمام ترکی برای مسافران فراهم شده است. هتل ریکسوس داون تاون نیز مجهز به یک حمام ترکی بزرگ با معماری اصیل عثمانی می باشد که برای مسافران خارجی هتل استفاده از امکانات آن بسیار مجذوب نماینده است، استفاده از حمام های سنتی که ریشه در فرهنگ کهن مردمان دارد، نه تنها موجب نظافت پوست بدن و لایه برداری است، بلکه سبب تعادل مزاج و کسب آرامش نیز می گردد.

تنوع سرگرمیات و امکانات ورزشی در هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا بسیار زیاد است که از جمله این امکانات می توان به زمین تنیس، اتاق گیم ، تنیس روی میز،دارت، دوچرخه سواری اشاره نمود که به صورت رایگان و یا با پرداخت هزینه برای مسافران قابل استفاده است. البته تمامی موارد ذکر شده تنها بخشی از امکانات این هتل پنج ستاره در شهر ساحلی آنتالیا می باشد.

رستوران

یکی از مجذوب نماینده ترین قسمت ها در سفر خوردن غذاهای مخصوص به آن منطقه می باشد، در رستوران های هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا می توانید طعم اصیل و خوشمزه انواع غذاهای ترکی مثل کباب ها، بورانی، دلمه ها و غیره را که در منو این رستوران واقع شده است، امتحان کنید. هتل سه رستوران مختلف با منویی متنوع از انواع غذاهای بین المللی دارد که مسافران می توانند بر اساس ذائقه خود غذای مورد علاقه شان را سفارش دهند.

رستوران (Panaromic) با منویی از انواع غذاهای ایتالیایی، مکزیکی و سایر غذاهای بین المللی در فضایی بسیار زیبا از مسافران هتل به صورت بوفه باز پذیرایی می نماید. دو رستوران دیگر هتل به نام های (Rixos Lounge) و (Tropic Bar) هم در محیطی لوکس با منظره زیبای دریا و سرآشپزهای بین المللی از میهمانان هتل با انواع غذاهای دریایی، گیاهی، ترکی و غیره پذیرایی می نمایند، مسافران می توانند براساس سلیقه و ذائقه خود غذای مورد نظرشان را از منو رستوران ها انتخاب نمایند.

امکانات اتاق های هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا

هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا (Rixos Downtown Antalya) به علت موقعیت مکانی، امکانات و خدمات متنوعی که دارد، توانسته فضایی بسیار لوکس و مجلل را با منظرهی بی نظیر از دریای مدیترانه برای اقامت مسافران فراهم کند. مسافران این هتل در محیطی دنج و آرام به استراحت و سرگرمی با اعضای خانواده و یا دوستان خود می پردازند. نورپردازی زیبا، مبلمان مدرن، کف پارکت در ترکیب با رنگ روشن دیوارها و دکوراسیون لاکچری نمایی چشم نواز به اتاق های این هتل بخشیده است.

تختخواب های هتل به صورت سفارشی ساخته شده و برای اینکه مسافران خواب آرامی داشته باشند از تشک های طبی استفاده نموده اند، اتاق های هتل ریکسوس داون تاون بالکن و یا تراس مجهز به میز و جایگاه دارند که مسافران می توانند قهوه خود را در هوای دلچسب آنتالیا با تماشای منظره دریا و یا طبیعت بکر این شهر میل نمایند. این هتل چند مدل مختلف اتاق برای اقامت مسافران دارد که با امکانات و خدمات متفاوت به مهمانان هتل ارائه می گردد، اتاق ها مجهز به حمام ، سرویس بهداشتی فرنگی، سشوار،تلفن، مینی بار، اینترنت وای فای رایگان، صندوق امانات، تلویزیون ، سیستم سرمایشی و گرمایشی مجزا می باشد. اتاق های هتل به صورت روزانه و منظم نظافت شده و تمامی ملحفه ها و حوله ها تعویض می شوند.

انواع اتاق های هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا

اتاق با منظره دریا

  • اتاق لوکس استاندارد دو نفره با منظره دریا: این اتاق ها برای پذیرایی از حداکثر سه نفر بزرگسال مناسب می باشد. در این اتاق ها یک تخت دونفره و یا دو تخت تک نفره قرار داده اند و منظره اتاق ها رو به دریا می باشد.
  • اتاق کانکت با منظره دریا : این اتاق ها ظرفیت پذیرایی از حداکثر 6 مهمان بزرگسال را دارد، در این اتاق ها یک تخت کینگ دو نفره و دو تخت یک نفره موجود می باشد. این اتاق ها مجهز به بالکن است و منظره آن به سمت دریا می باشد.
  • اتاق استاندارد برای سه نفر با منظره دریا : در این اتاق ها سه تخت یک نفره و یا یک تخت دونفره نفره برای استراحت مسافران در اتاق ها قرار داده اند. اتاق ظرفیت حداکثر سه مسافر بزرگسال را دارد و منظره اتاق ها رو به دریا می باشد.
  • اتاق لوکس کینگ با منظره دریا: این اتاق ها برای پذیرایی از حداکثر سه نفر بزرگسال مناسب می باشد. در این اتاق ها یک تخت کینگ دونفره قرار داده اند و منظره اتاق ها رو به دریا می باشد و امکان اضافه کردن سرویس برای نفر اضافه وجود دارد.
  • اتاق لوکس کینگ با منظره پانوراما دریا: این اتاق ها برای پذیرایی از حداکثر سه نفر بزرگسال مناسب می باشد. در این اتاق ها یک تخت کینگ دونفره قرار داده اند و منظره اتاق ها رو به دریا می باشد.
  • اتاق استراحت دبل با منظره دریا: این اتاق ها برای پذیرایی از حداکثر سه نفر بزرگسال مناسب می باشد. در این اتاق ها یک تخت دونفره و یک مبل تختخواب شو قرار

سوئیت لوکس با منظره دریا

  • سوئیت لوکس کینگ با منظره دریا : این اتاق ها ظرفیت پذیرایی از حداکثر 3 مهمان بزرگسال را دارد، بخش نشیمن سوئیت از اتاق خواب آن با در از هم جدا شده است. اتاق ها مجهز به بالکن و منظره سوئیت ها به سمت دریا می باشد، در این اتاق ها برای استراحت مسافران 1 عدد تخت دو نفره و برای نفر اضافه یک عدد کاناپه تختخواب شو قرار داده اند.
  • سوئیت جونیور با منظره دریا: این سوئیت ها ظرفیت پذیرایی از حداکثر 3 مهمان بزرگسال را دارد، اتاق ها مجهز به بالکن و منظره اتاق ها به سمت دریا می باشد، در این اتاق ها برای استراحت مسافران 1 عدد تخت دو نفره و برای نفر اضافه یک عدد کاناپه تختخوابشو قرار داده اند.
  • سوئیت خانوادگی با تراس و منظره دریا: این اتاق ها ظرفیت پذیرایی از حداکثر 4 مهمان بزرگسال دارد، در این اتاق ها چهار تخت یک نفره موجود می باشد. این اتاق ها مجهز به تراس با منظره دریا می باشد.

اتاق با منظره شهر

  • داده اند و منظره اتاق ها رو به دریا می باشد.
  • اتاق استراحت دبل با منظره شهر: این اتاق ها برای پذیرایی از حداکثر سه نفر بزرگسال مناسب می باشد. در این اتاق ها یک تخت دونفره و یک مبل تختخواب شو قرار داده اند و منظره اتاق ها رو به شهر می باشد.
  • اتاق استراحت توئین با منظره شهر: این اتاق ها برای پذیرایی از حداکثر سه نفر بزرگسال مناسب می باشد. در این اتاق ها دو تخت یک نفره و یک مبل تختخواب شو قرار داده اند و منظره اتاق ها رو به شهر می باشد.
  • اتاق لوکس استاندارد دو نفره با منظره شهر: این اتاق ها برای پذیرایی از حداکثر سه نفر بزرگسال مناسب می باشد. در این اتاق ها یک تخت دونفره و یا دو تخت تک نفره قرار داده اند و منظره اتاق ها رو به شهر است.
  • سوئیت کینگ خانوادگی با منظره شهر: این سوئیت ها ظرفیت پذیرایی از حداکثر 4 مهمان بزرگسال را دارد، اتاق ها مجهز به بالکن و منظره اتاق ها به سمت شهر آنتالیا می باشد، در این اتاق ها برای استراحت مسافران 1 عدد تخت دو نفره و دو تخت یک نفره قرار داده اند.
  • اتاق لوکس کینگ با منظره شهر: این اتاق ها برای پذیرایی از حداکثر سه نفر بزرگسال مناسب می باشد. در این اتاق ها یک تخت کینگ دونفره قرار داده اند و منظره اتاق ها رو به شهر می باشد و امکان اضافه کردن سرویس برای نفر اضافه وجود دارد.

فاصله هتل تا مراکز گردشگری شهر آنتالیا

علاوه بر امکانات مجذوب نمایندهی که در هتل برای مسافران فراهم شده، شهر آنتالیا هم جاذبه های سرگرمیی و گردشگری بسیاری دارد که پیشنهاد می گردد مسافران در زمان سفر به این شهر از آنها تماشا نمایند. مسافران می توانند در کنار بهره مندی از تمامی خدمات ارائه شده در هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا از جاذبه های شهر آنتالیا نیز بازدید نمایند. هتل در مرکز شهر واقع شده است و مسافران به راحتی و در کمترین زمان ممکن می توانند از جاذبه های شهر آنتالیا تماشا نمایند. در ادامه فاصله بعضی از جاذبه های گردشگری و سرگرمیی اطراف هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا را به شما معرفی خواهیم کرد.

  1. موزه آنتالیا : 3 دقیقه با خودرو
  2. استادیوم نو آنتالیا : 2 دقیقه با خودرو
  3. آکوالند آنتالیا : 5 دقیقه با خودرو
  4. آکواریوم آنتالیا : 4 دقیقه با خودرو
  5. دانشگاه آکدنیز : 6 دقیقه با خودرو
  6. شهر قدیمی مارینا : 16 دقیقه با خودرو
  7. اوزدیلک پارک آنتالیا مال : 8 دقیقه با خودرو
  8. برج ساعت آنتالیا : 12 دقیقه با خودرو
  9. آبشار کورشونلو و پارک طبیعی : 24 دقیقه با خودرو
  10. دانشگاه بین المللی آنتالیا : 25 دقیقه با خودرو
  11. تله کابین المپوس : 65 دقیقه با خودرو
  12. ساحل کنیالتی : 9 دقیقه با خودرو
  13. ساحل مرمرلی : 17 دقیقه با خودرو
  14. ساحل بلانچ : 17 دقیقه با خودرو

1. آیا هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا مکان خوبی برای اقامت خانواده ها است؟

بله، این هتل امکانات و خدمات بسیار خوبی را برای خانواده ها و بچه ها در نظر گرفته است و مکان بسیار مناسبی برای اقامت با خانواده می باشد.

2. چگونه می توانم از نزدیک ترین فرودگاه به هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا بروم؟

فاصله فرودگاه آنتالیا تا هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا در حدود 20 کیلومتر می باشد، مسافران می توانند از تاکسی های فرودگاه یا ترانسفر ویژه هتل استفاده نمایند.

3. آیا هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا ساحل اختصاصی دارد؟

بله، این هتل یک ساحل اختصاصی ویژه مسافران خود دارد.

4. آیا هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا استخر هم دارد؟

بله، این هتل مجهز به استخر روباز می باشد.

5. آیا هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا مرکز نگهداری بچه ها هم دارد؟

بله هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا مجهز به یک مرکز نگهداری بچه ها می باشد.

6. آیا هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا رستوران هم دارد؟

بله، داخل این هتل سه رستوران مختلف برای پذیرایی از مسافران فعالیت می نماید.

7. در هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا چه امکانات سرگرمیی وجود دارد؟

  • سالن ورزش و بدنسازی
  • جکوزی
  • حمام ترکی
  • سونا
  • پارک آبی
  • استخر
  • ساحلی اختصاصی

8. موزه شهر آنتالیا با هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا چقدر فاصله دارد؟

هتل با موزه شهر آنتالیا حدود یک کیلومتر فاصله دارد.

نتیجه گیری

اقامت در هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا(Rixos Downtown Antalya) به علت موقعیت مکانی عالی و خدمات متنوع می تواند تجربه ای مجذوب نماینده برای مسافرانی باشد که برای سرگرمی و استراحت به شهر زیبای آنتالیا سفر می نمایند. این هتل هر آنچه که شما برای اقامت در یک شهر ساحلی احتیاج دارید را فراهم نموده تا بتوانید در محیطی زیبا با منظره دریای مدیترانه از تعطیلات خود در کنار خانواده و یا دوستان لذت ببرید. حتما پیش از سفر به آنتالیا نسبت به جزئیات مربوط به هتل های این شهر اطلاعات کسب نمایید. آژانس مرکز فروشگاهی با سابقه طولانی که در زمینه ارائه خدمات مربوط سفر همانند رزرو هتل و خرید بلیط دارد، می تواند گزینه مناسبی برای خرید بلیط، رزرو هتل و یا خرید تور برای شما باشد.

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا ، 5 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا ، 5 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید