ارتشی از سوخو 75 در راه است، فیلم

به گزارش مرکز فروشگاهی، تصاویری از سوخو 75 منتشر شده که نشان می دهد این جنگنده مراحل نهایی آماده شدن را طی می نماید.

ارتشی از سوخو 75 در راه است، فیلم

به گزارش خبرگزاری مرکز فروشگاهی ، جنگنده تازه سوخو-75 یک جنگنده نسل پنجم و پنهان کار ساخت شرکت سوخو روسیه است و برای نیروی هوافضای روسیه و بیشتر صادرات به کار خواهد رفت.

براساس گزارش همشهری آنلاین، صفحات منتشر کننده این فیلم در فضای مجازی نوشته اند: طبق ادعاهای شرکت سازنده، سوخو-75 یک هواپیمای کم هزینه و مقرون به صرفه است و برای مصارف صادراتی ساخته شد که می تواند در کلاس هواپیمای سبک، با اف-35 آمریکایی و اف سی-31 چینی رقابت کند.

سوخو-75 دارای محفظه بمب و دم وی شکل است تا بازتاب راداری را کاهش دهد. برد پروازی این جنگنده 3000 کیلومتر است و می تواند حداکثر 7٬400 کیلوگرم مهمات با خود حمل کند و سرعت آن نیز 1.8 تا 2 ماخ خواهد بود.

کابین سوخو-75 یک کابین تمام شیشه ای با سامانه سربالا است و شباهت زیادی به کابین سوخو-35 دارد و به نظر می رسد از اجزای سازنده کابین سوخو-35 در آن استفاده شده باشد. اویوینیک سوخو-75 از معماری باز بهره می برد و دارای یک رادار آرایه فازی فعال است. بعلاوه یک مدل مقرون به صرفه قیمت با رادار آرایه اسکن الکترونیکی فعال نیز به صورت آپشن موجود خواهد بود.

روسیه انتظار دارد که آرژانتین، هندوستان و ویتنام خریداران اولیه این جنگنده مقرون به صرفه قیمت باشند. سوخو میخواهد فاز اول از خط فراوری را برای 300 فروند برنامه ریزی کند و بازار کشورهای آفریقایی را هدف خواهد گرفت.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "ارتشی از سوخو 75 در راه است، فیلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتشی از سوخو 75 در راه است، فیلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید