فراوری اسنک با خواص پروبیوتیک توسط لینا برای اولین بار در دنیا

به گزارش مرکز فروشگاهی، سعید یوسف زاده، بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی لینا، با اشاره به فعالیت های گسترده خود در راستای ارتقاء استانداردهای فراوریی در صنایع غذایی، در مورد شروع فعالیت گروه صنعتی لینا عنوان نمود که در سال های دهه هفتاد اقدام به خرید کارخانه فراوری اسنک نمودیم و پس از فراوری و عرضه محصولات مرتبط و کسب تجارب مختلف در این حوزه، در سال 1378 با خرید و آماده سازی زمینی به مساحت 16 هزار متر مربع، شرکت لینا نیک تاسیس شد و پیروز شدیم برای اولین بار در ایران، اسنک با رنگ کاملا طبیعی و با روغن بدون ترانس و برای اولین بار در دنیا اسنک با خواص پروبیوتیک(پرولینا) را فراوری و به بازار عرضه نماییم.

فراوری اسنک با خواص پروبیوتیک توسط لینا برای اولین بار در دنیا

در ادامه، یوسف زاده بنیانگذار یکی از برندهای برتر صنایع غذایی با اشاره به شرایط فوق العاده موجود به لحاظ شیوع ویروس کرونا در امسال گفت: گروه صنعتی لینا با کوشش شبانه روزی و حفظ توان فراوریی خود هیچ سیاستی جهت تعدیل نیرو اتخاذ نکرده و در حال حاضر با داشتن بیش از 1400 نفر اشتغالزایی به صورت مستقیم سهم قابل توجهی در ایجاد اشتغال در کشور داشته است. همچنین ایشان خاطر نشان کردند با توجه به تغییر شرایط ناشی از اعمال تحریم های ظالمانه، گروه صنعتی لینا با هدف توسعه کمی و کیفی فراوریات خود اقدام به سرمایه گذاری و نیز تحقیق و توسعه در راستای فراوری محصولات مرتبط جهت تامین محصولات بالادستی کرده است. طرح توسعه گروه صنعتی لینا نیز در زمینی به مساحت 165 هزار متر مربع و با 35 هزار مترمربع سالن ساخته شده و 38 هزار مترمربع سالن در حال احداث، در حال انجام می باشد.

رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی لینا با اشاره به سیاست های اتخاذ شده اضافه نمود: استفاده از مواد اولیه با بهترین کیفیت و عرضه محصولات در شأن ملت ایران و با رعایت بالاترین استانداردها و معیارهای بین المللی جهت صادرات کالا از اولویت های بسیار مهم گروه صنعتی لینا می باشد.

گروه صنعتی لینا در حال حاضر با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و تکنولوژی روز دنیا در فراوری انواع اسنک با نام تجاری لینا و انواع ویفر و بیسکوئیت با نام تجاری الی جهت عرضه به بازارهای داخلی و خارجی فعال می باشد. همچنین در مجموعه شرکت های فراوریی خود اقدام به فراوری انواع شیرخشک و کره با بهترین کیفیت و انواع طعم دهنده های کاملا طبیعی می کند تا از این طریق مواد اولیه کلیدی مورد احتیاج خود را با بالاترین استانداردهای کیفی و تحت نظارت مستقیم خود تامین نماید. همچنین فراوری کارتن و جعبه های مورد احتیاج جهت بسته بندی مواد غذایی در دستور کار گروه صنعتی لینا قرار گرفته است و این امر با استقبال فوق العاده شرکت های فراوری مواد غذایی در ایران به عنوان مشتریان بالقوه این کالاها روبرو شده است.

این کارآفرین برتر با بیان اینکه محصولات گروه صنعتی لینا با دارا بودن استانداردهای مورد احتیاج جهت صادرات، در حال حاضر با وجود شرایط تحریم، به کشورهایی نظیر آلمان، هلند، بلژیک، سوئد، نروژ و ... صادر می گردد، از برنامه ریزی برای افزایش حداکثری صادرات در سال های آینده اطلاع داد و با اشاره به اینکه در سال 2017 در نمایشگاه شیکاگو پیشنهاد همکاری جهت عرضه محصولات به صورت گسترده داشته، اضافه نمود: متاسفانه با توجه به شرایط تحریم، امکان این همکاری فراهم نبود ولی با وجود همه این موانع، گروه صنعتی لینا در همین سال ها اقدام به صادرات محصولات خود به کشورهای اروپایی و حاشیه خلیج فارس کرده که با استقبال بی سابقه از طرف مشتریان روبرو بوده است.

همچنین گروه صنعتی لینا در راستای استراتژی و اهداف توسعه کیفی خود در سال 1394 برای اولین بار در ایران و دنیا پیروز به ثبت اختراع محصول پاپ کورن بدون پوسته با نام تجاری بوشار گشت که با ایجاد تحولی عظیم در این محصول باعث ارتقا بهداشت دهان و دندان گشت به طوریکه پوسته های موجود در این گروه محصولات حذف شده و باعث آزار دندان های مصرف کنندگان عزیز نخواهد شد. اختراع بوشار لینا در سال 2017 به عنوان محصول ایرانی در کشور آمریکا به ثبت رسیده و به مدت 20 سال هیچ شرکتی مجاز به فراوری این محصول نخواهد بود و تا به امروز پیروز به ثبت اختراع این محصول در کشورهای نیجریه، روسیه، ژاپن، استرالیا، کانادا، چین، اتحادیه اروپا و مصر گشته ایم.

یوسف زاده با اشاره به این مطلب که ما در پی دنیای کردن برند لینا هستیم، گفت: در حال حاضر گروه صنعتی لینا در امارات کارخانه ای آماده فراوری و عرضه محصولات کرده که با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، فعالیت آن به تعویق افتاده است و همچنین در کشور عراق کارخانه ای را خریداری کرده ایم که به امید خدا به زودی در آنجا اقدام به فراوری خواهیم نمود.

وی اضافه نمود: مصرف کنندگان کیفیت را می فهمند و برندسازی پروژه ای زمان بر و هزینه بر است و باید در نظر داشت کسب اعتبار و برندسازی سال ها طول می کشد و از دست دادن اعتبار چندین ساله با یک کار اشتباه در یک لحظه می تواند اتفاق بیافتد.

رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی لینا با بیان اینکه ما به هیچ عنوان در فراوریات خود از ترکیبات اسیدی استفاده نمی کنیم اضافه نمود: کلیه محصولات گروه صنعتی لینا با استفاده از مواد اولیه غیرتراریخته، طعم دهنده های کاملا طبیعی، روغن بدون ترانس و رنگ 100 درصد طبیعی فراوری می شوند و سلامت تک تک مصرف کنندگان برای ما بسیار ارزشمند است. چنانچه اولین فراوری کننده ای هستیم که فقط از رنگ طبیعی در محصولات خود استفاده و کوشش میکنیم تا بالاترین سطح استانداردهای بهداشتی را در فراوری، بسته بندی و توزیع محصولات خود پیاده سازی نماییم.

منبع: جام جم آنلاین

به "فراوری اسنک با خواص پروبیوتیک توسط لینا برای اولین بار در دنیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "فراوری اسنک با خواص پروبیوتیک توسط لینا برای اولین بار در دنیا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری اسنک با خواص پروبیوتیک توسط لینا برای اولین بار در دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید