افتتاح بزرگ ترین پارک تفریحی دنیا در دبی

به گزارش مرکز فروشگاهی، دبی تابستان سال جاری با شروع به کار پارکی که گفته می گردد بزرگترین پارک تفریحی سرپوشیده دنیا است، رکورد جدیدی را می شکند. دنیای ماجراجویی IMG در حال آماده سازی است تا در ماه آگوست درهای آن به روی مردم باز گردد و به میهمانان این شانس را می دهد که در یک فضای بازی و تفریح 139355 متر مربعی بگردند.

افتتاح بزرگ ترین پارک تفریحی دنیا در دبی

این جاذبه گردشگری نو این امکان را برای بازدیدنمایندگان فراهم می سازد که از آب و هوای بسیار گرم دبی فرار نمایند، چون این پارک تفریحی با سرمایه گذاری یک بیلیون دلاری ساخته شده است و کاملا سرپوشیده و دمای آن کنترل شده است.

دبی به زودی مقصد بی چون و چرای خانواده هایی خواهد بود که سلیقه های آن ها از کارتون مرد عنکبوتی به کارتون داینارسورها (Velociraptors) و از آن به کارتون پاورپاف گرلز (Powerpuff girls) در حال تغییر است.

در حال حاضر بلیط های این پارک تفریحی به فروش می رسد که در مجموع چهار قسمت تفریحی در آن وجود خواهد داشت: عجایب، شبکه کارتون، دره گم شده ماجراهای دایناسورها و سینما سه بعدی تفرجگاه IMG و جاذبه های تفریحی.

در ساخت برخی از ترن های اصلی از شخصیت های کارتونی الهام گرفته شده است مثل ترن هوایی مجازی (با استفاده از عینک های 3 بعدی) بر گرفته از کارتون هالک، ترن هوایی چرخان برگرفته از کارتون مرد عنکبوتی انتقام دکتر آک و ترن چرخان برگرفته از کارتون ثور تندر. این فضای سرپوشیده که مساحت آن 26 برابر یک زمین فوتبال است، ظرفیت این را دارد که در همزمان میزبان 30000 نفر باشد. طراحان پارک می گویند که انتظار دارند این پارک در اولین سال شروع به کارش میزبان 4.5 میلیون میهمان باشد.

قیمت بلیط این پارک تفریحی برای هر نفر بزرگسال 300 درهم امارات (56 یورو) است و به افراد این اجازه را می دهد که به 20 ترن و جاذبه های دیگری مثل اجرای زنده و تجربه سینمای 5 بعدی دسترسی داشته باشند.

در حال حاضر کارگران آخرین کارهای پارک تفریحی را انجام می دهند که در نقشه، دبی را به یک پاتوق بین المللی برای تفریح و تفریح خانواده ها تبدیل خواهد نمود. گروه توسعه دهنده محلی الیاس و مصطفی قلدری می گوید که این پارک تفریحی روز 15 آگوست افتتاح خواهد شد.

روسای مشترک مجری این طرح و صاحبان گروه قلدری می گویند:

از آن جایی که این پارک تفریحی اولین مقصد بین المللی تفریح و تفریح است، ما برای میهمانان خود یک دنیای کامل و بی عیب و نقص تفریح طراحی نموده ایم. این پارک با ارائه یک محیط کاملا سرپوشیده و امکان کنترل دمای داخل فضای پارک این امکان را فراهم می نماید که دنیای ماجراجویی IMG در تمامی طول سال باز باشد.

سال گذشته ساکنان و گردشگران دبی از این که کاروانی را از دایناسورها به دنیای ماجراجویی IMG می آورند، بسیار شگفت زده شدند.

دبی با ساخت بزرگترین پارک تفریحی در پی تثبیت موقعیت خود به عنوان یکی ار بهترین مقاصد گردشگری دنیا است. ماه گذشته در امارات متحده ی عربی، از مدل معماری یک پارک تفریحی عجیب و غریب دیگری رونمایی شد.

پارک و تفرجگاه 2 بیلیون دلاری دبی در محیطی 23 میلیون متر مربعی، 3 پارک تفریحی، یک پارک آبی، یک هتل و یک مرکز خرید و رستوران خواهد داشت.

این پارک تفریحی که از 6 قسمت تشکیل شده است در پی این است که در تمامی طول سال مقصد نهایی گردشگری بین المللی گردد و کوشش می نماید میهمانان پارک و تفرجگاه دبی را در جو سفر سینمایی قرار دهد.

مدل بزرگ این مجتمع تئاتری که طرح آن از تاج محل الگوبرداری شده، بخش فیلم Motiongate و هتل هایی را نشان می دهد که در اطراف پارک بزرگ و دریاچه قرار گرفته اند.

مدیر عامل دنیای ماجراجویی IMG ،لنارد اتو، در خصوص برنامه های قلمرو ممنوعه صحبت می نماید که شامل 70 دایناسور رباتیک می گردد.

منبع: کجارو / dailymail.co.uk

به "افتتاح بزرگ ترین پارک تفریحی دنیا در دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح بزرگ ترین پارک تفریحی دنیا در دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید