اپلیکیشن هایی با قیمت های باورنکردنی در اپ استور

به گزارش مرکز فروشگاهی، از وجود این اپلیکیشن های گرانقیمت بی خبرید!

گذشته از اپلیکیشن هایی که رایگان در اختیار کاربران اپ استور قرار می گیرد، برخی از آنها برنامه های پولی و گرانقیمتی هستند که شاید تا حالا تصورش را هم نکرده اید. همانطور که می دانید تعداد اپلیکیشن های رایگان بسیار بیشتر از پولی است ولی در عین حال ممکن است با وجود رایگان بودن در فرایندهای دیگر برنامه از شما پولی طلب نمایند. بطور کل کاربران به جهت رایگان بودن آنها، محتوایی باکیفیت پایین نصیبشان می گردد، ولی در این میان افرادی هستند که رقم های بالایی برای دسترسی به یک اپلیکیشن پرداخت می نمایند. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

اپلیکیشن هایی با قیمت های باورنکردنی در اپ استور

اپ استور با بیش از 900 هزار اپلیکیشن در حال حاضر بزرگ ترین فروشگاه اپلیکیشن دنیا است. این تعداد اپلیکیشن در واقع مجموع اپلیکیشن تازه پولی و رایگان این فروشگاه است. بنا به اعلام Flurry که در زمینه تجزیه و تحلیل آمار اپلیکیشن ها فعالیت دارد، حدود 90 درصد از اپلیکیشن های سیستم عامل آی او اس هم اکنون به طور رایگان در دسترس تمام کاربران واقع شده است و در این بین اپلیکیشن هایی با قیمت های نجومی نیز در این فروشگاه منتشر شده اند.

هم اکنون بیشترین قیمتی که توسعه دهندگان می توانند برای یک اپلیکیشن آی او اس در اپ استور مشخص نمایند معادل 999.99 دلار (638 یورو) است. هنگامی که اپ استور کار خود را شروع کرد، یکسری اپلیکیشن با قیمت های بسیار بالا و غیر منطقی در این فروشگاه منتشر شده بود. یکی از این اپلیکیشن ها I Am Rich بود؛ اپلیکیشنی که کاری انجام نمی داد و فقط به کاربران اعلام می کرد که شما ثروتمند هستید.

به هرحال امروزه سقف 999.99 دلاری اپ استور جلوی سوءاستفاده توسعه دهندگان را گرفته و فقط اپلیکیشن های قانونی، سالم و با کیفیت بالا می توانند چنین مبلغی را به عنوان قیمت مشخص نمایند.

در حال حاضر فقط چهار توسعه دهنده در اپ استور برای اپلیکیشن های خود قیمت 999.99 دلاری مشخص نموده اند. یکی از این اپ ها VIP Black نام دارد. در توضیحات این اپ گفته شده که کاربران با داشتن آن می توانند از تجربه های مخصوصی مثل هدایای شگفت انگیز، آپدیت رایگان، پکیج های خوش آمد گویی، نرخ های انحصاری، دسترسی اولویت دار و دیگر مزایای خاص سرویس های لوکس همکار iVIP Ltd بهره ببرند.

اگر پرداخت مبلغی نزدیک به 1000 دلار برای یک اپلیکیشن کافی نیست، بد نیست بدانید VIP Black از خریداران درخواست می خواهد تا تایید نمایند که عایدی آن ها بالای یک میلیون یورو است. در ادامه با زومیت همراه باشید تا مروری بر گران قیمت ترین اپلیکیشن های اپ استور داشته باشیم.

VIP Black

از این اپ به عنوان اپلیکیشن میلیونرها یاد می گردد. VIP یک اپلیکیشن اختصاصی در دسته بندی سبک زندگی است. کاربران این اپ به خدمات ویژه ی سرویس های همکار iVIP در سراسر دنیا دسترسی کامل خواهند داشت و کارکنان iVIP برای برطرف تمام احتیاجهای کاربران آماده و در دسترس هستند. همانطور که اشاره شد، برای خرید این اپلیکیشن باید اثبات کنید که عایدی شما حداقل یک میلیون یورو است. قیمت این اپلیکیشن نیز 999.99 دلار است.

BarMax CA

BarMax که به وسیله فارغ التحصیلان دانشکده حقوق دانشگاه هاروارد ساخته شده، یک دوره مرکز آزمون جامع درسی است. تمامی دروس مورد احتیاج برای آیفون و آیپد در دسترس است و کاربران می توانند تقریبا در هر کجا به مطالعه دروس مورد نظر خود بپردازند. نمرات دانشجویان BarMax نسبت به میانگین ایالتی، 20 نمره بیشتر بوده است. این اپلیکیشن هم قیمتی 999.99 دلاری دارد.

Agro

اپ Agro به فراوری غذا، پخت غذاهای سالم تر، مدیریت تاثیر محیط بر کشاورزی و فراوری انرژی از گیاهان ارتباط دارد. اپلیکیشن Agro به کاربر اجازه می دهد تا با مشتریان دیدار نمایند، یک گزارش بازرسی تکمیل نمایند، خریدهای مشتریان را تا پس از انجام مراحل اداری معلق نگه دارند و سپس زمان ارسال را به اطلاع مشتری برسانند. برای خرید Agro باید مبلغ 999.99 دلار ناقابل از جیب تان پرداخت کنید.

MobiGage NDI

MobiGage یک اپلیکیشن مترولوژی برای آیفون است و از آن به منظور آنالیز قطعات فراوری شده استفاده می گردد. با MobiGage می توان نقشه های مورد احتیاج را ایجاد، ویرایش و اجرا نموده و سپس فرایند بازرسی را به طور اتوماتیک انجام داد. این اپلیکیشن بدین منظور طراحی شده تا به طور خاصی با سیستم های میزان گیری صنعتی NDI مرتبط باشد. این اپلیکیشن هم مانند سه اپلیکیشن بالا 999.99 دلار قیمت دارد.

Preebs

Preebs با این هدف ساخته شده تا رفت و آمدهای کاری را با ارائه کوپن و بازی مجذوب کننده تر کند. این اپلیکیشن به کاربران اجازه می دهد تا بیلبوردهای راستا رفت و آمد خود را سفارشی سازی نمایند. البته ما فکر می کنیم که شاید این اپلیکیشن جعلی باشد. قیمت مشخص شده برای Preebs معادل 799.99 دلار است.

منبع: الی گشت

به "اپلیکیشن هایی با قیمت های باورنکردنی در اپ استور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن هایی با قیمت های باورنکردنی در اپ استور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید