علم و تکنولوژی

مردی که چهره دیگران را شیطانی میبیند!، عکس

یک مرد 58 ساله آمریکایی جهان را کمی متفاوت از افراد معمولی می بیند. او درواقع از نوعی ادراک پریشی و چهره کوری به نام PMO رنج می برد که باعث می گردد چهره دیگران را غیرعادی و شیطانی ببیند.

9 فروردین 1403

کادیلاک 30 متری با 11 تن وزن و 75 سرنشین ! ، عکس

درازترین لیموزین جهان ماشینی است که برای ساختش 6 کادیلاک الدورادو مدل 1976 مورد استفاده قرار گرفته اند.

6 بهمن 1402

تسلا یا بیت کوین، کدام باارزش تر است؟

زومیت نوشت: به علت حدس های مربوط به تأیید ETF بیت کوین و حرکت صعودی اخیر بازار کریپتو، ارزش بازار پادشاه رمزارزها هم سطح ارزش بازار تسلا شد.

6 آبان 1402

تفاوت های چشمگیر آیفون 15 در جدیدترین تصاویر لورفته، عکس

دیجیاتو نوشت: یکی از منابع مطلع از کره جنوبی، تصاویری از ماکت آیفون 15 به اشتراک گذاشته است که طراحی آن را تا حدی نشان می دهد. پیش تر نیز منبع دیگری تصاویری از پنل جلویی و محافظ نمایشگر سری آیفون 15 منتشر نموده بود. با کنار هم قراردادن تصاویر لورفته می توان...

28 تیر 1402

سامسونگ این رکورد جالب را به نام خود ثبت کرد ، عاملی برای برتری در میان هوشمندها

بر اساس مطالعه ای که از طریق الکترونیکس هاب انجام شده است، سامسونگ به عنوان تعمیرپذیرترین برند گوشی هوشمند در سال 2022 شناخته شده و با اختلاف زیادی از اپل پیشی گرفته است.

17 اردیبهشت 1402

یک گوشی دیگر شیائومی منفجر شد؛ بمب های ساعتی چینی در جیب مردم!

گجت نیوز نوشت: به تازگی یک گوشی نو از شرکت چینی شیائومی به طرزی مبهم منفجر شد. این درحالی است که چند روز قبل انفجار موبایل دیگری از Xiaomi گزارش شد.

9 اردیبهشت 1402

این موجود عجیب را هوش مصنوعی خلق نموده است!

هوش مصنوعی فایرفلای با یاری صد ها میلیون تصویر آموزش داده شده است و به زودی می تواند در برنامه هایی مثل Express، فتوشاپ، Illustrator و Adobe Experience Manager محتوا خلق کند. البته این محصول فعلاً فقط به صورت تحت وب در دسترس قرار گرفته است.

2 فروردین 1402

با این اسکلت خارجی مجهز به هوش مصنوعی که قابل بسته بندی هم است، ماجراجویی در فضای باز بسیار آسان و هیجان انگیز می شود

نوشیدنی های ورزشی و خوراکی های انرژی زا را فراموش کنید، Hypershell روشی ملموس تر و قدرتمندتری برای افزایش کارایی و توان شما در کوه و مسیر دارد.

17 اسفند 1401

اثر شگفت آور این سبزی بر اشتها و قند خون

ترخون با نام علمی Artemisia dracunculus L گیاهی چند ساله از خانواده آفتابگردان است و به طور گسترده به عنوان طعم دهنده، عطر و دارو استفاده می گردد. این گیاه طعم لطیفی دارد و به خوبی با غذاهایی مانند ماهی، گوشت گاو، مرغ، مارچوبه، تخم مرغ و سوپ ترکیب می گردد.

21 بهمن 1401

بهره برداری رسمی همراه اول از سامانه بیسیم آواک

سامانه بیسیم هوشمند همراه اول با نام تجاری آواک رسما به بهره برداری رسید تا امکان برقراری ارتباطات امن، سریع و باکیفیت را در اختیار کسب وکار ها و سازمان ها قرار دهد.

14 بهمن 1401

وعده تاج: برگزاری لیگ آینده با فناوری VAR

ورود فناوری یاری داور ویدیویی به فوتبال ایران بحثی است که در سال های گذشته مطرح شده و مسئولین در زمان های مختلف استفاده از VAR در رقابت های لیگ برتر را وعده داده اند. اکنون به نظر می رسد این بحث به مراحل جدی تری رسیده است.

13 بهمن 1401

جزئیات همکاری ویژه و جالب پورشه و گوگل

پورشه در حال مذاکره با شرکت های دیگری مانند اپل، تنسنت، علی بابا و بایدو بر سر یکپارچه سازی محصولات نرم افزاری خود است. این اقدامی جسورانه پس از سرانجام همکاری پورشه با بخش تحقیقات نرم افزار Cariad فولکس واگن است. این بعلاوه یک چرخش 180 درجه برای پورشه...

25 دی 1401

هدیه مناسب کریسمس ، نوجوانان را سوپرایز کنید

گاهی اوقات به نظر می رسد که نوجوانان در جهانی متفاوتی از بزرگترها زندگی می نمایند، درس می خوانند و بزرگ می شوند و به همین دلیل، خرید هدیه کریسمس برای آن ها به مناسبت جشن کریسمس هم می تواند سخت و گاه دردسر ساز باشد. ما فهرست متنوعی از هدایاکه برای تمام جنبه...

17 دی 1401

برنده سفر فضایی اسپیس ایکس به علت اضافه وزن از این سفر بازماند

ایسنا: برنده بلیط قرعه کشی پرواز سرنشین دار اسپیس ایکس به علت داشتن اضافه وزن نتوانست در این سفر حضور داشته باشد.

7 دی 1401

پنج خطای معمول حوزه تحول دیجیتال که راهبران ارشد باید بدانند

ایتنا - هنگامی که یک شرکت تغییر از روش های سنتی به یک روش کارآمدتر و دیجیتالی را شروع می نماید، تحولات زیادی رخ می دهد. این تغییر دربرگیرنده نیازهای پولی، زمانی، رشد پرسنل و تغییرات رویه ای می گردد.

5 دی 1401

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حضور هواوی در شبکه مخابراتی بریتانیا تا اطلاعاتی نو از شارژر گلکسی نوت 10

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

3 دی 1401

تأسیس هنرستان مشترک با جمهوری آذربایجان در بیله سوار

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: هنرستان مشترک با جمهوری آذربایجان در شهرستان بیله سوار تاسیس می گردد.

6 آذر 1401

حمایت از پژوهش های جوانی جمعیت و فرزندآوری

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از اختصاص 71 پژوهانه (Grant) به ارزش 970 میلیون تومان برای حمایت از طرح های پژوهشی در حوزه جوانی جمعیت و فرزندآوری اطلاع داد.

30 آبان 1401

دانشمندان شواهد 3.48 میلیارد ساله زندگی را در صخره های مرموز استرالیای غربی یافته اند

ردیابی قدیمی ترین آثار زندگی روی زمین کار آسانی نیست. اگر دسته ای از میکروب ها را بین لایه های سنگ خرد شوند و میلیاردها سال بگذرد. چیزی که در نهایت به آن می رسید بیشتر شبیه سنگ است تا یک شکل زندگی باستانی. پس تمایز سنگ از یک شکل حیات، کار پیچیده ای است.

23 آبان 1401

با این 11 ترفند ظاهر گوشی هوشمند خود مثل روز اول نو کنید

گوشی های هوشمند بخش بزرگی از زندگی همه ما را در بر گرفته اند. نبودن لکه و خط و خش روی صفحه نمایش، بدنه و سایر بخش های گوشی هوشمند قطعا تاثیر زیادی در جلوه بصری آن دارد. به همین علت در این مقاله قصد داریم 11 ترفند تمیز کننده بسیار کاربردی را به شما معرفی کنیم...

22 آبان 1401
تعداد: (204)