باقری: باید مقابل اولسان قدرت واقعی پرسپولیس را نشان بدهیم، فینال آسیا در تاریخ ثبت می شود

به گزارش مرکز فروشگاهی، سه شب است قبل از شام مان تیم حریف را آنالیز می کنیم و بچه ها نیم ساعت فیلم بازی اولسان را می بینند. فکر می کنم شناخت خوبی نسبت به این تیم پیدا کرده اند. اصل کار خود بازیکنان هستند که باید برای سربلند شدن در زمین تلاش کنند.

باقری: باید مقابل اولسان قدرت واقعی پرسپولیس را نشان بدهیم، فینال آسیا در تاریخ ثبت می شود

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بچه ها باید در فینال آسیا که تک بازی است قدرت واقعی پرسپولیس را نشان بدهند.

به گزارش فارس، کریم باقری درباره آخرین شرایط تیم فوتبال پرسپولیس قبل از دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی گفت: از زمانیکه وارد کشور قطر شدیم یک روز به دلیل آزمایش کرونا در قرنطینه بودیم اما پس از آن تمرینات خیلی خوبی را انجام داده ایم.

وی اضافه نمود: انرژی و انگیزه بازیکنان واقعا خیلی خوب است و امیدوارم در این یکی دو روز هم که تا بازی باقی مانده شرایط آرمانی خودمان را حفظ کرده و انگیزه خوبی داشته باشیم تا بتوانیم دل مردم را شفا کنیم. خود بچه ها می دانند در چه شرایطی هستند و باید در مسابقه فینال که تک بازی است قدرت واقعی شان را نشان بدهند.

مربی پرسپولیس درباره نقاط ضعف و قوت اولسان هیوندای گفت: سه شب است قبل از شام مان تیم حریف را آنالیز می کنیم و بچه ها نیم ساعت فیلم بازی اولسان را می بینند. فکر می کنم شناخت خوبی نسبت به این تیم پیدا کرده اند. اصل کار خود بازیکنان هستند که باید برای سربلند شدن در زمین تلاش کنند.

باقری درباره اینکه نفراتی مانند امیری، پهلوان و مهدیخانی هم با وجود بازی نکردن در فینال با انگیزه بالایی در تمرین شرکت می کنند، توضیح داد: به جز این سه نفر بازیکنانی که می توانند مقابل اولسان بازی کنند هم در شرایط خیلی خوبی هستند و انگیزه بالایی دارند. همه برای پشت سر گذاشتن این دیدار خیلی مهم مصمم هستند.

وی در گفت و با اخبار ورزشی شبکه سه اضافه نمود: فینال لیگ قهرمانان یک بازی خیلی مهم در آسیا است و بی شک در تاریخ ثبت می شود. امیدوارم بتوانیم برای اولین بار این مقام خوب را برای باشگاه پرسپولیس و کشورمان به دست آوردیم و با دعای خیر مردم نتیجه خوبی بگیریم.

منبع: عصر ایران

به "باقری: باید مقابل اولسان قدرت واقعی پرسپولیس را نشان بدهیم، فینال آسیا در تاریخ ثبت می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باقری: باید مقابل اولسان قدرت واقعی پرسپولیس را نشان بدهیم، فینال آسیا در تاریخ ثبت می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید