گزارش البیان از شرایط تیم های گروه اول، از ادامه حضور باقری تا دردسر لژیونرهای کره جنوبی

به گزارش مرکز فروشگاهی، روزنامه البیان امارات در گزارشی آخرین شرایط شش تیم حاضر در گروه نخست مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 را مورد ارزیابی قرار داده است.

گزارش البیان از شرایط تیم های گروه اول، از ادامه حضور باقری تا دردسر لژیونرهای کره جنوبی

به گزارش مرکز فروشگاهی و به نقل از روزنامه البیان، بلافاصله پس از اعلام نتایج قرعه کشی اقدامات برای آماده سازی تیم ملی امارات در مرحله نهایی انتخابی شروع شد و این تیم برای نخستین ملاقات در هفته نخست این رقابت ها برابر تیم آماده می گردد.

شرایط امارات نسبت به سایر تیم های حاضر در گروه تثبیت شده به نظر می رسد. این تیم با حضور فن مارویک هلندی روی نیمکت و کنترل مناسب بیماری کرونا و بعضی خصوصیات دیگر در این راستا دچار مسئله ای نخواهد بود. به علت شرایط کنترل کرونا سفر به امارات و بعلاوه سفر از این کشور به سایر کشورها آسان است. هیچ بازیکن لژیونری در تیم ملی نداریم که در این شرایط اضطراری به علت سفرهای متعدد دچار مشکل گردد و بر همین اساس برای برگزاری اردو و سفر به سایر کشورها یا انجام تمرینات و برنامه آماده سازی در مقاطع مختلف دچار مشکل نیستیم. مجموعه این عوامل به سود تیم ملی امارات است و شانس این تیم را برای تکرار صعود به جام جهانی پس از خاطره جام 1990 ایتالیا افزایش می دهد.

لبنان با 10 لژیونر و شرایط ناتعیین میزبانی

لبنان 10 بازیکن لژیونر دارد که در کشورهای دیگر بازی می نمایند و فدراسیون فوتبال این کشور هم با مشکل ورزشگاه میزبانی از مسابقات روبه رو است. هرچند هاشم حیدر، رئیس فدراسیون اعلام نموده بازی ها به صورت رفت و برگزار خواهد شد و ورزشگاه صیدا را برای میزبانی از مسابقات معرفی نموده اما در شرایط اضطراری ممکن است این کشور در زمین بی طرف بازی های خانگی خودش را برگزار کند.

سوریه در پی سرمربی

فدراسیون فوتبال سوریه در کوشش است در کوتاه ترین زمان ممکن سرمربی تازه و جانشین نبیل معلول تونسی را انتخاب کند. بر اساس بعضی شواهد سرمربی تازه این تیم بومی خواهد بود و ممکن است روز یکشنبه از سوی فدراسیون فوتبال این کشور معرفی گردد. سوریه 17 بازیکن لژیونر در اختیار دارد با این وجود فدراسیون این کشور پاداشی بی سابقه برای صعود به جام جهانی پیش بینی نموده تا موجب بالا رفتن انگیزه بازیکنان گردد.

شرایط نامعلوم نیمکت عراق

شرایط نیمکت تیم ملی عراق تعیین نیست و ایاد بنیاد رئیس کمیته عادی سازی فدراسیون فوتبال این کشور اعلام نموده در این هفته شرایط ادامه همکاری با کاتانتس تعیین می گردد، چرا که زمان زیادی باقی نمانده و بعد از اعلام نتایج قرعه کشی باید شرایط برنامه های آماده سازی تیم ملی این کشور تعیین گردد. عراق تنها 4 لژیونر در اختیار دارد.

ایران با 16 لژیونر و شرایط ناتعیین باقری

ایران 16 لژیونر دارد و دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات این تیم پس از ابقا در هفته گذشته از فدراسیون درخواست نموده دستیارانش وحید هاشمیان و کریم باقری حفظ شوند.

اسکوچیچ این درخواست را پیش از مرخصی کوتاه خودش و سفر به کرواسی ارائه داده در حالی که هنوز کریم باقری در این خصوص تصمیم نگرفته است. باقری با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و پس از ملاقات با اسکوچیچ و رئیس فدراسیون در این خصوص تصمیم گیری خواهد نمود.

مسائل کره جنوبی با 12 لژیونر

کره جنوبی که 12 لژیونر دارد برای دعوت از این بازیکنان و حضور آنها در پنج بازی خارج از خانه با مسائلی روبه رو خواهد بود. خصوصاً با توجه به محدودیت های بعضی کشورها در انجام سفرهای برون مرزی به علت پروتکل های ویژه مرتبط با شیوع کرونا، ممکن است بسیاری از بازیکنان تاثیرگذار خودش را در بازی های حساس در اختیار نداشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گزارش البیان از شرایط تیم های گروه اول، از ادامه حضور باقری تا دردسر لژیونرهای کره جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش البیان از شرایط تیم های گروه اول، از ادامه حضور باقری تا دردسر لژیونرهای کره جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید