بهترین ترفندها برای دریافت سی پی کالاف دیوتی موبایل

به گزارش مرکز فروشگاهی، رپرتاژ آگهی - امروزه بازی های موبایلی به محبوبیت بالایی رسیده اند و از آنجایی که حدود نیمی از مردم جهان از پلتفرم گوشی های موبایل استفاده می کنند شرکت های سازنده نیز تمرکز بیشتری بر روی تولید این بازی ها گذاشته اند. یکی از محبوب ترین، بهترین و جذاب ترین بازی ها کالاف دیوتی موبایل است که صدها میلیون گیمر از سراسر جهان از آن استفاده می کنند. این بازی مانند سایر بازی ها از یک ارز انحصاری به نام سی پی برای پرداخت های درون برنامه ای استفاده می کند که به بازیکنان اجازه می دهد از تمامی امکانات و آپشن های موجود در بازی بهره برده و چالش های متعددی را تجربه کنند.

بهترین ترفندها برای دریافت سی پی کالاف دیوتی موبایل

اهمیت و نقش سی پی کالاف باعث شده است که بازیکنان همیشه به دنبال ترفندها و راهکارهای مختلفی برای به دست آوردن آن باشند. هرچند که بازیکنان می توانند CP مورد نظر خودشان را از سایت های معتبر و مطمئنی همچون ایران موجو خریداری نمایند اما راهکارهایی نیز وجود دارد که بازیکن می تواند به وسیله آنها و بدون پرداخت هیچ هزینه ای حجم مشخصی CP را به دست بیاورد. در ادامه مطلب به بررسی بهترین ترفندها برای دریافت سی پی کالاف دیوتی موبایل پرداخته خواهد شد.

سی پی چیست و چه ارزشی دارد؟

شرکت ها و استودیوهای بازیسازی برای کسب درآمد معمولا یا بازی های خود را به فروش می رسانند و یا آنها را به شیوه رایگان در اختیار بازیکنان قرار می دهند و از پرداخت های درون برنامه ای برای درآمد زایی استفاده می نمایند. همچنین ممکن است که یک شرکت از هر دو روش برای درآمدزایی استفاده کند. برای پرداخت های درون برنامه ای لازم است که بازیکنان از یک ارز انحصاری و اختصاصی برای بازی ها استفاده نمایند. کمپانی اکتیویژن از CP کالاف دیوتی به عنوان ارز انحصاری و اختصاصی این بازی استفاده کرده است و بازیکنان می توانند با داشتن سی پی به امکانات، آپشن ها و تجهیزات بیشتری در بازی دسترسی داشته باشند و آیتم های مد نظر خودشان را آپدیت کرده یا آیتم های جدیدی را خریداری نمایند و در نهایت سطح مهارت های خودشان را ارتقا بدهند.

ترفندهای به دست آوردن سی کالاف دیوتی

همانطور که گفته شد CP کالاف دیوتی ارزش و اهمیت بالایی دارد و راهکارهای مختلفی برای به دست آوردن آن وجود دارد. خرید cp کالاف دیوتی وارزون و سایر نسخه های بازی از راحت ترین شیوه های کسب سی پی در بازی است. برای این کار فقط کافی است که بازیکنان به یک سایت مطمئن و معتبر مراجعه کرده و حجم مورد نظر خودشان را انتخاب و خریداری نمایند. خرید سی پی بیشتر برای بازیکنانی مناسب است که به صورت حرفه ای بازی را دنبال کرده و می خواهند تمام مراحل را تا خاتمه ادامه بدهند اما بازیکنان مبتدی و متوسط می توانند از ترفندهای دیگری برای به دست آوردن سی پی کالاف به صورت رایگان استفاده نمایند که مهم ترین آنها شامل موارد زیر می باشند:

کشتن بازیکنان و غارت تجهیزات

هر چقدر بازیکنان بتوانند در جریان بازی تعداد بیشتری از دشمنان و بازیکنان را به هلاکت برسانند و آنها را نابود نمایند می توانند تجهیزات بیشتری را غارت نمایند. با غارت کردن تجهیزات بازیکنان می توانند به مقداری سی پی دسترسی پیدا نمایند. هر چقدر بازیکنان بتوانند تجهیزات بیشتری غارت نمایند می توانند به مقادیر بیشتری از سی پی برسند.

آنلاک کردن Gun Xp Card

یکی دیگر از ترفندها و روش هایی که بازیکنان می توانند با استفاده از آنها به حجم مشخصی از سی پی کالاف دیوتی به صورت رایگان دسترسی پیدا نمایند آنلاک کردن Gun Xp Card می باشد. با این کار بازیکنان می توانند علاوه بر دریافت سی پی رایگان می توانند سی پی کارت اسکین های جذاب و متنوعی برای سلاح های خود در بازی دریافت نمایند.

انجام ماموریت های بتل رویال

بخش بتل رویال بازی کالاف دیوتی به عنوان یکی از جذاب ترین و مهیج ترین بخش های بازی کالاف دیوتی شناخته می شود که شامل ماموریت های مختلفی می باشد. بازیکنانی که بتوانند در رقابت های مختلف بتل رویال شرکت کرده و ماموریت های مختلف را به انجام برسانند می توانند به مقداری سی پی رایگان به عنوان پاداش دسترسی پیدا نمایند. البته همانطور که گفته شد این جوایز مقادیر محدودی هستند و بازیکنان باید با نحوه خرید cp در کالاف دیوتی موبایل آشنایی داشته باشند تا در مواقع ضروری بتوانند ارز مورد نظر خودشان را تهیه نمایند.

فالو کردن کالاف دیوتی موبایل در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی امروزه نقش بسیار پر رنگی در کسب و کارها دارند و بسیاری از افراد و شرکت ها برای درآمدزایی بیشتر از این شبکه ها استفاده های زیادی می برند. بسیاری از افراد و گیمرها هستند که در شبکه های اجتماعی پیج ها و صفحات مختلفی با نام بازی کالاف دیوتی موبایل راه اندازی کرده اند و چالش های مختلفی را برای بازیکنان در نظر گرفته اند. این افراد به دنبال نماینده های خود پیشنهادهای مختلفی به برنده های این چالش های ارائه می نمایند که عرضه سی پی رایگان کالاف دیوتی یکی از آنها می باشد.

بنابراین فالور کردن این شبکه ها و شرکت در چالش ها می تواند یک ترفند ساده و راحت برای رسیدن به سی پی باشد. البته بازیکنان باید توجه داشته باشند که به هیچ عنوان نباید اطلاعات شخصی و اکانت بازی خودشان را در اختیار این صفحات قرار دهند. بسیاری از این صفحات حتی ممکن است در ازای فالو کردن بازیکنان نیز به آنها مقادیری سی پی رایگان بدهند.

انجام ماموریت های موجود در بازی به صورت کامل

یکی از اصلی ترین و ساده ترین روش هایی که بازیکنان می توانند با استفاده از آنها مقادیر مشخصی CP کالاف دیوتی به دست بیاورند کامل کردن ماموریت های موجود در بازی می باشد. بازی کالاف دیوتی در حال حاضر در سیزن 14 در حال پیگیری است. هر کدام از فصل های این بازی دارای ماموریت های خاص و منحصر به فردی است که به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه در دسترس بازیکنان قرار می گیرند. متاسفانه بسیاری از بازیکنان ماموریت های هفتگی یا ماهانه این بازی را بررسی نمی نمایند و همین باعث می شود که نتوانند به جوایز و پاداش های آنها دسترسی پیدا نمایند. شرکت در تمامی رقابت ها و تکمیل کردن همه ماموریت های موجود در این بازی ها به گیمرها اجازه می دهد که به مقادیری مشخصی سی پی دسترسی پیدا نمایند.

خرید بتل پس کالاف دیوتی موبایل

علاوه بر یادگیری روش خرید cp در بازی call of duty mobile از سایت های معتبر و انجام روش های گفته شده قبلی برای دریافت سی پی، بازیکنان می توانند از یک روش دیگر برای دریافت سی پی رایگان استفاده نمایند. خرید بتل پس کالاف دیوتی موبایل یکی روش عالی برای دریافت سی پی کالاف دیوتی می باشد. در این روش بازیکنان ابتدا لازم است که ابتدا 800 سی پی برای خرید بتل پس کالاف دیوتی موبایل پرداخت نمایند. اگرچه این مقدار می تواند بسیار زیاد باشد اما بازیکنان می توانند با انجام این کار و انجام روش های قبلی سی پی های زیادی به دست بیاورند. در ضمنً در این روش بازیکنان می توانند با تکمیل کردن ماموریت های مختلف به همان مقدار سی پی خود که خرج کرده اند دوباره دسترسی پیدا نمایند.

استفاده از روش های دیگر برای دریافت سی پی

علاوه بر تمامی روش هایی که در بخش های قبلی عنوان شد بازیکنان می توانند از روش های دیگری نیز برای به دست آوردن CP کالاف دیوتی استفاده نمایند. از جمله ترفندها و روش هایی که بازیکنان می توانند به وسیله آنها به مقادیر مشخصی CP برسند می توان موارد زیر را بیان کرد:

** به دست آوردن گیفت کارت های رایگان: بازیکنان می توانند از روش های مختلف گیفت کارت های رایگان به دست بیاورند و سپس با استفاده از اعتبار این کارت ها مقداری سی پی کالاف دیوتی خریداری نمایند.

** استفاده از نرم افزارهای معتبر: نرم افزارهای معتبر خارجی وجود دارند که بازیکنان می توانند با استفاده از آنها مقداری سی پی رایگان به دست بیاورند.

** هک کردن سی پی کالاف دیوتی: یکی دیگر از ترفندهای به دست آوردن سی پی کالاف دیوتی هک کردن آن است که در حقیقت یک کار غیر اخلاقی است و البته نیاز به مهارت های بسیار بالایی دارد.

سخن پایانی

استفاده از سی پی کالاف دیوتی به بازیکنان اجازه می دهد که از همه امکانات، آپشن ها، تجهیزات و آیتم های مختلف بازی نهایت استفاده را ببرند و سطح مهارت های خودشان را افزایش دهند. اهمیت سی پی کالاف دیوتی به گونه ای است که بازیکنان از روش ها و ترفندهای مختلفی برای به دست آوردن آن استفاده می نمایند. روش های مختلفی مانند کشتن بازیکنان و غارت تجهیزات، آنلاک کردن Gun Xp Card، خرید بتل پس کالاف دیوتی موبایل، انجام ماموریت های موجود در بازی به صورت کامل و … برای به دست آوردن رایگان سی پی کالاف دیوتی وجود دارد که بازیکنان می توانند توسط این روش ها مقادیر مختلفی سی پی به دست آورند. علاوه بر این روش ها بازیکنان می توانند از سایت های معتبر و با سابقه ای مانند ایران موجو میزان سی پی مورد نظر خودشان را در سریع ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت خریداری نمایند.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "بهترین ترفندها برای دریافت سی پی کالاف دیوتی موبایل" امتیاز دهید

2 کاربر به "بهترین ترفندها برای دریافت سی پی کالاف دیوتی موبایل" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین ترفندها برای دریافت سی پی کالاف دیوتی موبایل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید