برترین و تمیزترین هتل های کیش از دید مسافران

به گزارش مرکز فروشگاهی، جزیره زیبای کیش یکی از مقاصد پرطرفدار ایران است و گردشگران زیادی به آن سفر می نمایند. این گردشگران در پی برترین هتل های کیش برای اقامت هستند و گاهی در انتخاب هتل ،دچار سردرگمی می شوند.

برترین و تمیزترین هتل های کیش از دید مسافران

با شیوع کرونا و اهمیت بهداشت و اندازه رعایت پروتکل ها، مسافران این جزیره در پی تمیزترین هتل های کیش هم هستند و نظافت به معیاری مهم برای آنها تبدیل شده است. به همین علت می خواهیم در این مطلب مجله گردشگری مرکز فروشگاهی برترین و تمیزترین هتل های کیش را به شما معرفی کنیم تا برای انتخاب محل اقامت در این جزیره، به راحتی تصمیم بگیرید. توجه داشته باشید کهمعیار انتخاب این هتل ها امتیازهای مهمانان به آنهاست.

1- هتل داریوش کیش

هتل داریوش از معروف ترین هتل های کیش است و یکی از هتل های لوکس این جزیره هم به شمار می رود. این هتل پنج ستاره با الهام از معماری تخت جمشید و تزیینات هخامنشی ساخته شده است و ساختمان آن جلوه بسیار زیبایی دارد. شروع به کار این هتل به سال 1383 بازمی گردد و برای ارتقای کیفی خدمات در سال 96 مورد بازسازی قرار گرفته است.

از نظر مهمانان هتل داریوش کیش، به خوبی توانسته برای رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه ریزی کند و خیال مهمانان را بابت نظافت و بهداشت راحت سازد. برای اقامت در این هتل زیبا می توانید یکی از سوییت ها یا آپارتمان های آن را انتخاب کنید، یا با پرداخت هزینه کمتر در واحدهای موسوم به کابانا که در خارج از ساختمان اصلی هتل هستند، اقامت داشته باشید.

از نظافت و مسائل بهداشتی که بگذریم، مزیت دیگر هتل داریوش، نزدیکی و دسترسی خوب آن به جاهای دیدنی کیش است که از جمله آن ها می توان به شهر زیرزمینی کاریز، پارک دلفین ها، پارک هنگام و … اشاره نمود.

آدرس هتل داریوش کیش در گوگل مپ

آدرس: جزیره کیش، میدان داریوش

2- هتل مارینا پارک کیش

اگر بخواهیم لیستی از هتل های ایران با معماری خاص داشته باشیم، قطعا می توانیم از هتل مارینا پارک کیش نام ببریم. ظاهر متفاوت این هتل، چیزی نیست که به این راحتی ها بتوانید از کنار آن بگذرید. هتل مارینا پارک کیش یک هتل پنج ستاره است و خدمات بسیار خوبی را به مهمانانش ارائه می دهد. این هتل با رعایت نکات بهداشتی و برنامه ریزی خوب برای نظافت و ضدعفونی محیط، به خوبی توانسته رضایت مهمانان را در این زمینه به دست آورد و در لیست تمیزترین هتل های کیش جای گیرد.

وجود ساحل اختصاصی و کلوپ تفریحات ساحلی باعث شده تا مهمانان هتل مارینا پارک، احساس بهتری داشته باشند و در فضایی خصوصی از تماشای زیبایی های خلیج فارس و حضور در ساحل لذت ببرند. در این هتل به تفریحاتی همچون پاراسل، بنانا، شاتل، جت اسکی و … دسترسی دارید و امکان آموزش غواصی نیز برای شما در نظر گرفته شده است.

آدرس هتل مارینا پارک کیش در گوگل مپ

آدرس: جزیره کیش، بلوار مرجان، جنب برج های دوقلو

3- هتل ترنج کیش

به خاص ترین هتل ایران می رسیم که امکان اقامت در میان آب های خلیج فارس را به شما می دهد. هتل ترنج کیش هتلی پنج ستاره است که شباهت زیادی به هتل های مالدیو دارد. این هتل دارای سوییت هایی با کف شیشه ای است که روی خلیج فارس قرار دارند و آنها را با اسکله های چوبی به هم متصل نموده اند. اگر از بالا به این هتل نگاه کنید، متوجه می شوید که سوییت های چوبی در کنار هم، شکل یک ترنج را ایجاد نموده اند و علت نامگذاری هتل به همین علت است.

این هتل در قسمت شمال غربی جزیره کیش قرار گرفته و دارای امکانات خاصی همچون ساحل اختصاصی، ایستگاه اجاره موتور برقی و دوچرخه است. هتل ترنج کیش از مراکز خرید و تفریحی مشهور جزیره فاصله دارد اما همین فاصله موجب شده است تا اقامت در این هتل لحظاتی سرشار از آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

بیشتر مهمانانی که در این هتل اقامت داشته اند، هتل ترنج را هتلی خاص، آرام و تمیز می دانند و از رعایت نکات بهداشتی در آن رضایت دارند. این هتل به خودی خود، به عنوان یکی از جاذبه های جزیره کیش شناخته می گردد و بسیاری از افراد برای اقامت در آن برنامه ریزی می نمایند.

می توانید برای اقامت در این هتل یکی از سوییت های دریا، غروب یا ترنج را انتخاب کنید که از نظر منظره با هم تفاوت دارند.

آدرس هتل ترنج کیش در گوگل مپ

آدرس: جزیره کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده دنیا

4- هتل شایان کیش

هتل پنج ستاره شایان کیش یکی از باسابقه ترین هتل های جزیره است و از سال 1354 از گردشگران کیش میزبانی می نماید. با وجود قدیمی بودن هتل، بازسازی ساختمان آن در سال 1398 باعث شده تا از نظر کیفی همچون روز اول باشد. مهمانان این هتل نیز از رعایت نکات بهداشتی در آن رضایت دارند و هتل شایان را یکی از تمیزترین هتل های کیش می دانند.

علاوه بر تمیزی و نزدیکی به دریا، هتل شایان کیش دسترسی خوبی به مراکز خرید جزیره برای مهمانانش فراهم می نماید. با کمی پیاده روی از این هتل، می توانید به مرکز خرید زیتون برسید و یا به سراغ بازار پانیذ بروید. اگر بخواهید در زمان اقامت از منظره خلیج فارس لذت ببرید می توانید از میان اتاق های رو به دریا یکی را انتخاب کنید و یا با اقامت در سوییت های ساحلی یا کاباناها، اقامتی متفاوت داشته باشید.

آدرس هتل شایان کیش در گوگل مپ

آدرس: جزیره کیش، میدان ساحل، بلوار ساحل

5- هتل شایلی کیش

این هتل در سال 1394 شروع به کار نموده است و ساختمانی تقریبا نوساز دارد. اگر در پی هتلی تمیز با قیمت مناسب در کیش هستید، هتل شایلی کیش می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این هتل سه ستاره توانسته با رعایت پروتکل ها و نکات بهداشتی، رضایت مهمانان را به دست آورد. فضای آرام هتل و برخورد خوب کارکنان نیز از دیگر دلایل رضایت مهمانان از هتل شایلی کیش هستند.

موقعیت جغرافیایی این هتل از دیگر نقاط قوت آن است. با کمی پیاده روی از هتل می توانید به اسکله تفریحی برسید و دسترسی خوبی به مراکز خرید جزیره مانند مروارید، زیتون و … داشته باشید.

آدرس هتل شایلی کیش در گوگل مپ

آدرس: جزیره کیش، انتهای بلوار دریا

برترین هتل کیش از نظر شما کدام است؟

تعدادی از تمیزترین هتل های کیش را به شما معرفی کردیم. حالا نوبت شماست تا تجربه های خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید. اگر سفر به این جزیره زیبا داشته اید، در خصوص هتل محل اقامتتان به ما بگویید. به نظر شما جای کدام هتل در این لیست خالی است؟ آن را به ما و دیگران معرفی کنید.

بهاره فلاح

منبع: فلای تودی

به "برترین و تمیزترین هتل های کیش از دید مسافران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین و تمیزترین هتل های کیش از دید مسافران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید