تسلا یا بیت کوین، کدام باارزش تر است؟

به گزارش مرکز فروشگاهی، زومیت نوشت: به علت حدس های مربوط به تأیید ETF بیت کوین و حرکت صعودی اخیر بازار کریپتو، ارزش بازار پادشاه رمزارزها هم سطح ارزش بازار تسلا شد.

تسلا یا بیت کوین، کدام باارزش تر است؟

صعود بیت کوین در حالی رخ داد که غیر از بزرگان فناوری ازجمله گوگل، فیسبوک و آمازون بیشتر شرکت های این حوزه همچنان به افت ارزش خود ادامه دادند.

  • اتحادیه بین المللی مخابرات: استار باید از دولت ایران مجوز بگیرد

  • اپل اختراع میلیاردر ایرانی را دزدید/ حکم کمیسیون تجارت بین الملل آمریکا

روند افزایش ارزش بازار بیت کوین درکنار روند نزولی تعداد زیادی از شرکت های فناوری بسیار اهمیت دارد زیرا در گذشته شاهد همبستگی بسیار زیاد بین بازار رمزارز و بازارهای سهام آمریکا بوده ایم و به نظر می رسد راه آن ها در حال جدا شدن است. درواقع پادشاه رمزارزها از ابتدای سال تا به امروز سود بیش از 100 درصدی روانه جیب سرمایه گذارانش کرد.

تحلیلگران صرافی ژاپنی Bitbank در یادداشی به کوین دسک اعلام کردند جو بازار می تواند به شدت تغییر کند. داده های مالی اخیر قدرت اقتصاد آمریکا را نشان داده و سناریوی محتمل این است که فدرال رزرو نرخ بهره خود را بدون تغییر حفظ کند. البته رئیس این سازمان یعنی پاول کوشش خواهد نمود با انتظارات بازار مبنی بر انتها افزایش نرخ بهره در کنفرانس مطبوعاتی، مقابله کند.

تیمی از تحلیلگران اعلام نموده اند ریسک زیادی در دیدگاه صعودی بیت کوین برای آینده نزدیک وجود دارد. بعضی می گویند ارزش این رمزارز می تواند طی چند روز آینده کمی افزایش یابد و سپس وارد اصلاح گردد. سناریوی دیگر این است که ارزش بیت کوین تا جلسه بعدی فدرال رزرو ثابت باقی بماند و سپس تغییر کند.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "تسلا یا بیت کوین، کدام باارزش تر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسلا یا بیت کوین، کدام باارزش تر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید