تک به شش مارادونا

به گزارش مرکز فروشگاهی، ستاره تابناک تاریخ فوتبال، علاوه بر لحظات نابی که در بازی های خود به یادگار گذاشته، در چمن سبز هم خالق تصاویری به یاد ماندنی است.

تک به شش مارادونا

مارادونا بهتر بود یا مسی و یا برترین بازیکن تاریخ فوتبال پله است یا مارادونا؟ هرکدام از این مقایسه ها، همه نشان دهنده جایگاه رفیع دیه گو آرماندو مارادونا در تاریخ فوتبال است. او یک رهبر واقعی در زمین فوتبال بود و یک تنه نماد کشورش آرژانتین شده بود و این تیم را به قهرمانی جام جهانی هم رساند.

فیلم های زیادی از گل های تاریخی و حرکات ناب او در آرشیو علاقه مندان به فوتبال به یادگار به جای مانده است و در کنار آن ها هم تصاویری ناب از دوربین های عکاسان شکار شده است. لحظاتی که هر کدام پر از خاطرات شیرین و به یاد ماندنی است.

یکی از این تصاویر در ملاقات افتتاحیه جام جهانی 1982 اسپانیا رخ داد. روزی که آرژانتین در حضور مارادونای 22 ساله و در استادیوم نیوکمپ بارسلون و در حضور بیش از 95 هزار تماشاگر با یک گل مغلوب بلژیک شد لحظه ای ناب از تسلط او بر توپ بازی در حضور شش بازیکن بلژیکی که با نگاه خود منتظر تصمیم لحظه ای مارادونا هستند به تصویر کشیده شده است. قابی که به تنهایی می تواند جایگاه مارادونا در دنیای فوتبال را تعریف کند.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "تک به شش مارادونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تک به شش مارادونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید