روستاهای مسدود ناشی از بارش برف در آذربایجان غربی به 132 مورد رسید

به گزارش مرکز فروشگاهی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : بارش های اخیر 132 روستای استان را مسدود نموده که راهداران در حال بازگشایی محورهای مسدودی هستند.

روستاهای مسدود ناشی از بارش برف در آذربایجان غربی به 132 مورد رسید

به گزارش مرکز فروشگاهی از ارومیه، ارسلان شکری اضافه نمود: در پی بارش های اخیر با کوشش راهداران تردد در تمام محور های اصلی و شریانی استان باز بوده و تردد روان در آن ها جریان دارد.

وی اضافه نمود: طبق اطلاعات مدیریت راه ها، جهت ارتباطی 46 روستا در ارومیه، 28 روستا در سلماس، 18 روستا در اشنویه، 14 روستا در پیرانشهر، 10 روستا در تکاب، هشت روستا در چالدران، سه روستا در هریک از شهرستان های مهاباد و میاندوآب و 2 روستا در خوی درحال بازگشایی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: در پی بارش های اخیر 117 دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین راهداری و 236 نفر راهدار عملیات برفروبی و نمک پاشی محور های استان را با هزار و 480 تن ماسه و نمک و انجام هزار و 772 کیلومتر برف روبی تا به امروز انجام داده اند که البته این عملیات همچنان ادامه دارد.

شکری تاکید نمود: کاربران جاده ای از تردد های غیرضرور در روز های برفی و در محور های برفگیر خودداری نمایند و در صورت ضرورت حتما وسیله نقلیه خود را به وسایل ایمنی مجهز نموده و لباس گرم و خوراک خشک همراه داشته باشند.

ت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "روستاهای مسدود ناشی از بارش برف در آذربایجان غربی به 132 مورد رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روستاهای مسدود ناشی از بارش برف در آذربایجان غربی به 132 مورد رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید