اخبار و رویدادها

بازدید 1.8 میلیون نفر از جاذبه های کرمانشاه

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از اسکان بیش از 167 هزار مسافر نوروزی در مراکز اقامتی استان خبر داد.

16 فروردین 1403

مردی که چهره دیگران را شیطانی میبیند!، عکس

یک مرد 58 ساله آمریکایی جهان را کمی متفاوت از افراد معمولی می بیند. او درواقع از نوعی ادراک پریشی و چهره کوری به نام PMO رنج می برد که باعث می گردد چهره دیگران را غیرعادی و شیطانی ببیند.

9 فروردین 1403

همه هزینه های سفر به بالی

تور بالی از پرطرفدارترین تورهای خارجی است. مجموعه ای از 4 جزیره زیبا که در آنها جاذبه ها، سواحل، تفریح های آبی و موقعیت های بسیاری برای تفریح و استراحت فراهم شده است. اگر قصد سفر به بالی را دارید و می خواهید بدانید باید با خودتان چقدر ارز خارجی ببرید، در...

16 اسفند 1402

ارتشی از سوخو 75 در راه است، فیلم

تصاویری از سوخو 75 منتشر شده که نشان می دهد این جنگنده مراحل نهایی آماده شدن را طی می نماید.

23 بهمن 1402

کادیلاک 30 متری با 11 تن وزن و 75 سرنشین ! ، عکس

درازترین لیموزین جهان ماشینی است که برای ساختش 6 کادیلاک الدورادو مدل 1976 مورد استفاده قرار گرفته اند.

6 بهمن 1402

همه چیز درباره سخنرانی متقاعد کننده

به گفته دکتر ماکان آریا پارسا سخنرانی متقاعد نماینده یکی از انواع سخنرانی ها محسوب می گردد. هنگامی این نوع سخنرانی به موفقیت می رسد که قواعد و اصول آن به شکل دقیق رعایت گردد. کسانی که به واسطه فعالیت های اجتماعی، تحصیلی یا شغل خود قصد برگزاری سخنرانی...

23 دی 1402

تسلا یا بیت کوین، کدام باارزش تر است؟

زومیت نوشت: به علت حدس های مربوط به تأیید ETF بیت کوین و حرکت صعودی اخیر بازار کریپتو، ارزش بازار پادشاه رمزارزها هم سطح ارزش بازار تسلا شد.

6 آبان 1402

دربی تهران در آستانه تعویق نهاده شد

در صورتی که چند بازیکن تیم فوتبال استقلال به اردوی تیم های فوتبال امید و بزرگسالان کشورمان دعوت شوند، احتمال تعویق دربی هفته پنجم لیگ برتر وجود دارد.

5 شهریور 1402

عکس ، خرید مجذوب کننده در باشگاه پرسپولیس ؛ یاسین سلمانی پرسپولیسی شد؟

یاسین سلمانی ستاره فصل گذشته سپاهان برای امضای قرارداد وارد باشگاه پرسپولیس شد.

29 مرداد 1402

قیمت محصولات سایپا امروز چهارشنبه 11 مرداد 1402

خبرنگاران- شاهین گران ترین سواری سایپا در بازار آزاد است و امروز چهارشنبه 11 مرداد 550 میلیون تومان معامله می گردد. قیمت شاهین در بازار آزاد تفاوتی با دیروز ندارد و سایر محصولات سایپا هم با همان اعدادوارقام دیروز در بازار حاضر شدند.

11 مرداد 1402

سرقت یک قبضه کلت از موزه مردم شناسی ارومیه ، دوربین موزه اشکال فنی داشته است!

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ارومیه با صدور اطلاعیه ای از سرقت یک قبضه کلت دوره معاصر از موزه مردم شناسی ارومیه اطلاع داد.

23 خرداد 1402

پیام گروسی به امیرعبداللهیان ، توضیحات سفیر و نماینده دائم ایران در وین

سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در وین در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان پیام مدیرکل آژانس مبنی بر آمادگی آژانس برای استمرار همکاری ها و همچنین تماس در سطوح مناسب با مقامات کشورمان را اعلام کرد.

10 خرداد 1402

شکار و مرض خوری!

پرونده شکار حیوانات زبان بسته طبیعت سال هاست برای انسان های متمدن بسته شده است و آنها به این نتیجه رسیده اند که با این همه پرورش دهنده گوشت، دیگر نیازی به شکار نیست. اما هنوز عده ای دست بردار نیستند.

2 خرداد 1402

محبوب ترین رستوران ها در هتل هما 1 مشهد ؛ هتل 5 ستاره مشهد

خبرنگاران: اگر علاقه مندید غذایی لذیذ و باکیفیت در مشهد نوش جان کنید، حتما در این مطلب با رستوران های هتل هما 1 مشهد آشنا شوید.

25 اردیبهشت 1402

سامسونگ این رکورد جالب را به نام خود ثبت کرد ، عاملی برای برتری در میان هوشمندها

بر اساس مطالعه ای که از طریق الکترونیکس هاب انجام شده است، سامسونگ به عنوان تعمیرپذیرترین برند گوشی هوشمند در سال 2022 شناخته شده و با اختلاف زیادی از اپل پیشی گرفته است.

17 اردیبهشت 1402

به زودی نمایشگاه موزه ای ایران و چین به وسیله موزه ملی ایران برگزار می گردد

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، به زودی نمایشگاه موزه ای ایران و چین به وسیله موزه ملی ایران برگزار می گردد.

7 اردیبهشت 1402

عکسی از پاندا ها که خبرساز شد!

در عکس هایی تازه منتشر شده پاندا هایی دیده می شوند که در صحنه ای سرگرم کننده سیب می خورند و تقریبا شبیه انسان ها به نظر می رسند.

1 اردیبهشت 1402

تعرفه های پزشکی سال 1402 اعلام شد

جزئیات تعرفه های خدمات پزشکی، تشخیصی و پرستاری سال 1402 با 25 درصد رشد گلوبال نسبت به تعرفه های سال گذشته در هیئت وزیران تصویب و اعلام شد.

31 فروردین 1402

یحیی یا سا پینتو؛ دربی قربانی می دهد

روز یکشنبه قرار است دربی صدم، یکی از حسا س ترین دربی های تاریخ، در استادیوم آزادی برگزار گردد تا بخشی از ابهامات موجود در بالای جدول حل گردد. در روزی که سپاهان با خیالی آسوده به جدال دو تعقیب نماینده اش در جدول می نگرد، یحیی گل محمدی در پرسپولیس و ریکاردو...

29 فروردین 1402

تله شگفت انگیز قارچ برای جذب حشرات، عکس

آیا می دانستید در دنیا قارچ هایی وجود دارند که در تاریکی می درخشند؟ ارسطو بیش از 2000 سال پیش از این واقعیت جالب مطلع بود اما دلیلش را نمی دانست. اکنون، محققان پاسخ خوبی برای این معما پیدا نموده اند.

17 فروردین 1402
تعداد: (751)