عکس ، خرید مجذوب کننده در باشگاه پرسپولیس ؛ یاسین سلمانی پرسپولیسی شد؟

به گزارش مرکز فروشگاهی، یاسین سلمانی ستاره فصل گذشته سپاهان برای امضای قرارداد وارد باشگاه پرسپولیس شد.

عکس ، خرید مجذوب کننده در باشگاه پرسپولیس ؛ یاسین سلمانی پرسپولیسی شد؟

به گزارش مرکز فروشگاهی، از 48 ساعت گذشته خبرهای مربوط به انتقال یاسین سلمانی به پرسپولیس دوباره داغ شده بود و مدیران پرسپولیس در روزهای اخیر مشغول مذاکره با کاپیتان تیم ملی امید ایران بودند.

سلمانی حالا وارد باشگاه پرسپولیس شد تا یکی از بزرگترین معماهای جابجایی تابستان 1402 به طور رسمی حل بگردد. اگرچه از اوایل تابستان شایعات حضور او در پرسپولیس وجود داشت اما پس از یک وقفه، با درخواست یحیی مذاکرات جدی با او از سر گرفته شد تا ستاره سابق سپاهان به محل باشگاه پرسپولیس برود.

یاسین همین سال جاری هم از علاقه اش به لژیونر شدن صحبت نموده بود اما تصمیم نهایی خود را برای ادامه دادن فوتبالش در ایران و بازی با پیراهن پرسپولیس گرفت. باشگاه پرسپولیس می تواند باتوجه به استعداد و پتانسیل او و علاقه اش به حضور در خارج از ایران، از وی درآمدزایی خوبی نیز داشته باشد.

سلمانی متولد اسفند 1380 است و یکی از استعدادهای مهم و مورد توجه فوتبال ایران محسوب می گردد. این بازیکن باتوجه به سن و سالش سهمیه بزرگسال به حساب نمی آمد.

باید دید پرسپولیس با این بازیکن برای چه مدت قرارداد می بندد و تعداد فصل هایی که این باشگاه با وی به توافق رسیده می تواند اهمیت زیادی داشته باشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "عکس ، خرید مجذوب کننده در باشگاه پرسپولیس ؛ یاسین سلمانی پرسپولیسی شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، خرید مجذوب کننده در باشگاه پرسپولیس ؛ یاسین سلمانی پرسپولیسی شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید