قیمت هتل های مشهد به طور میانگین چقدر است؟

به گزارش مرکز فروشگاهی، هتل های مشهد در نوع دو یا سه ستاره تفاوتی با یکدیگر ندارند. ممکن است کمی کم و زیاد باشد، اما تفاوت محسوسی در آن ها نیست. همین موضوع باعث می شود که این هتل ها بهترین گزینه برای تورها و شرکت های مسافرتی به حساب آیند

قیمت هتل های مشهد به طور میانگین چقدر است؟ مشهد شهری زیارتی و توریستی برای ایرانی ها و مسلمانان دنیا محسوب می شود. روزانه تعداد زیادی از مردم برای زیارت حرم امام رضا به این شهر می فرایند و به حتم نیازمند اسکان هستند. به طبع تعداد زیادی از مشهدی ها که توانایی ساخت و اجاره منزل در این شهر را دارند، خانه، هتل، آپارتمان و... را اجاره می دهند. اگر کسی اطلاعی از قیمت و شرایط آن ها نداشته باشد، نمی تواند هتل موردنظرش را به سرعت پیدا کند. در ادامه این مطلب به بررسی هتل های مشهد و قیمت و شرایطشان می پردازیم؛ با ما همراه باشید.

هتل های مشهد

شهر مشهد شهری توریستی و بزرگ به شمار می رود که با وجود حرم امام رضا و اقبال همیشگی مردم به سفر به این شهر نیازمند هتل ها و خانه های اجاره ای بسیار زیادی است. به همین دلیل هتل های زیادی در مشهد ساخته شده و تقریبا می توان گفت بعد از هر قدم شما یک هتل قرار گرفته که می توانید اتاقی در آن رزرو و از زیارت در حرم امام رضا لذت ببرید. هتل های پنج تا یک ستاره و مهمانسراهای زیادی در این شهر هستند که در ادامه هر کدام را با امکانات و قیمتی که دارند، به صورت جداگانه توضیح خواهیم داد.

هتل های پنج ستاره

هتل های پنج ستاره ساختمان هایی بزرگ هستند که در کل دنیا به بنا و طراحی های لوکس معروفیت دارند. هتل های پنج ستاره مشهد نیز از این قاعده مستثنا نیستند و شما می توانید بهترین خدمات و امکانات ورزشی، خوراکی، تفریحی، اسکان و... را در آن جا بیابید. برای طراحی اتاق های این هتل ها طرح های مخصوصی درنظر گرفته می شود که مسئولان هتل درصورت سفر افراد خاص، از آن ها استفاده می کنند.

شاید معروف ترین و گران ترین قسمت این هتل ها پنت هاوس های آن ها باشد که با اتاق های ویژه اجاره داده می شوند. در هر اتاق این هتل امکاناتی مثل تخت خواب های ویژه، وسایل بهداشتی کامل همراه با سشوار و برس مخصوص، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و... قرار گرفته است. از جمله خدماتی که فقط در هتل های پنج ستاره مشهد وجود دارد، می توان به ترانسفر لحظه ای به حرم، استخر و سونا و جکوزی، بخش های تفریحی مختلف، باشگاه های ورزشی فول امکانات و... اشاره کرد که در نوع خود بی نظیر هستند.

طبیعتا قیمتی که برای رزرو هر اتاق در این هتل درنظر گرفته می شود، بیشتر از هتل های دیگر است. وجود امکانات زیاد و مدرن باعث افزایش بیش از حد قیمت ها می شود؛ پس درصورتی که قصد رزرو هتل مشهد را با قیمت کم دارید، درادامه با ما همراه باشید تا هتل های دیگری را به شما معرفی کنیم.

هتل های چهار ستاره

هتل های چهار ستاره یکی از بهترین گزینه ها برای قشر میانه جامعه هستند؛ شما می توانید با رزرو آن ها تجربه زندگی در هتلی با کیفیت ولی نه مجلل و خاص را داشته باشید. هتل های کامل با امکانات کافی که بیشتر از هتل های سه ستاره و کم تر از هتل های پنج ستاره هستند.

ساختمان های این نوع هتل در مشهد هیچ کاستی ندارد؛ اما ممکن است موقعیت مکانی آن دسترسی مثل هتل پنج ستاره را نداشته باشد. گاهی هتل های چهار ستاره مشهد در کوچه پس کوچه های این شهر قرار دارند و به همین دلیل چنین مساله ای مطرح می شود. قیمتی که برای چنین هتل هایی در نظر گرفته شده، به نسبت موقعیت فاصله تا حرم و... از هتل های پنج ستاره کم تر است.

هتل های سه، دو و یک ستاره

رنج قیمت گذاری در همه هتل های مشهد در این نوع تفاوتی با یکدیگر ندارند. ممکن است کمی کم و زیاد باشد، اما تفاوت محسوسی در آن ها نیست. همین موضوع باعث می شود که این هتل ها بهترین گزینه برای تورها و شرکت های مسافرتی به حساب آیند. آن ها معمولا تورهای زیارتی خود را در چنین هتل هایی برگزار می کنند؛ زیرا قیمت کم و امکانات ساده و کاملی را دراختیار مسافران قرار می دهند. برای دسترسی به چنین هتل هایی کمی باید در کوچه پس کوچه های مشهد قدم بزنید.

اگر قصد سفر به مشهد را دارید درباره جاهای دیدنی مشهد بیشتر بخوانید.

این مساله در هتل های نزدیک به حرم قیمت را بیشتر و در هتل های دور از حرم قیمت را کم تر می کند. البته تمیزی، امکانات و شرایط هتل هم ملاک هایی برای قیمت گذاری در این نوع هتل ها هستند. در کل نمی توان از هتل های یک تا سه ستاره مشهد انتظار هتل پنج ستاره را داشت؛ اما گاهی در بعضی از این هتل ها امکاناتی وجود قرار گرفته است که در هتل های پنج ستاره مشهد هم نیست.

حسینیه ها

حسینیه ها ساختمان های تمیز و شیک هستند که همه نوع پذیرشی دارند و قیمت آن ها در هر حالتی کم تر از دیگر هتل ها است. برای مثال در حسینیه اصفهانی ها سالن خواب دسته جمعی با سرویس بهداشتی آشپزخانه و حمام مشاع درنظر گرفته شده؛ اتاق و سوئیت جداگانه با حمام و دستشویی و آشپزخانه مخصوص هم وجود دارد.

شما می توانید هر هتلی را که می پسندید، برای رزرو انتخاب کنید. البته رزرو هتل مشهد به خصوص در ایام پیک سفر کار بسیار مسئله ای است که با استفاده از سیستم های رزرو آنلاین راحت می شود. شما می توانید به راحتی رزرو هتل مشهد را با چند کلیک عملی کنید و راهی این شهر شوید.

منبع: راسخون

به "قیمت هتل های مشهد به طور میانگین چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت هتل های مشهد به طور میانگین چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید