مقامات عربستان یکی از مهمترین محوطه های تاریخی را به روی عموم مردم بازگشایی می نمایند

به گزارش مرکز فروشگاهی، ایسنا/ براساس خبرهای واصله، مقامات عربستان یکی از مهمترین محوطه های تاریخی را به روی عموم مردم بازگشایی می نمایند.

مقامات عربستان یکی از مهمترین محوطه های تاریخی را به روی عموم مردم بازگشایی می نمایند

مقام های عربستان سعودی برای نخستین بار در یک دهه اخیر امکان بازدید از مرکز تاریخی درعیه که یکی از مهمترین مکانهای تاریخی عربستان محسوب می گردد را برای عموم مردم فراهم کردند.

به این ترتیب درعیه از ماه آینده میلادی پس از 10 سال تعطیلی بازگشایی خواهد شد. این مکان که قدمت چند هزار ساله دارد، همیشه به عنوان مهد عربستان سعودی شناخته شده است.

از این پس، بازدید نمایندگان می توانند در کاخ های آجری و بناهای بازسازی شده درعیه قدم بزنند. این مکان خانه بعضی از برترین نمونه های معماری سنتی نجدی از جمله یک کاخ بازسازی شده است که نخستین خانه خاندان آل سعود بود.

یکی از برنامه های بازگشایی این مکان تاریخی، برگزاری تورهای بازدید از نقاط مختلف محوطه الطریف در درعیه است که جزئیات بیشتری را درباره اهمیت این محوطه در اختیار بازدید نمایندگان قرار می دهد.

بعلاوه اجرای نمایش هایی در نظر گرفته شده که می توانند اطلاعات اجمالی را از زندگی ساکنان این مکان به بازدید نمایندگان ارائه نمایند. نمایش های اسب های عربی و کارگاه های خوشنویسی نیز از دیگر برنامه هایی است که برای فصل زمستان در نظر گرفته شد.

برنامه توسعه درعیه همچنان ادامه دارد و چندین هتل لوکس در این محوطه تاریخی افتتاح خواهد شد. انتظار می رود این محوطه تاریخی تا سال 2023 سالانه بیش از 30 میلیون بازدید نماینده را جذب کند.

منبع: همگردی

به "مقامات عربستان یکی از مهمترین محوطه های تاریخی را به روی عموم مردم بازگشایی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقامات عربستان یکی از مهمترین محوطه های تاریخی را به روی عموم مردم بازگشایی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید