نسخه موبایل eFootball به همراه آپدیت تازه آن عرضه خواهد شد

به گزارش مرکز فروشگاهی، در حالی که مدتی پیش اولین به روزرسانی بازی eFootball منتشر شد، کونامی اخیراً اعلام نموده است که به روزرسانی تازه این بازی قرار است در تاریخ 12 خرداد (2 ژوئن) در دسترس مخاطبان قرار بگیرد. دقیقاً در همین روز، نسخه موبایلی این بازی هم منتشر خواهد شد.

نسخه موبایل eFootball به همراه آپدیت تازه آن عرضه خواهد شد

این آپدیت که در واقع نسخه 1.1.0 بازی eFootball به شمار میرود، اولین آپدیتی است که از زمان عرضه آپدیت بزرگ و اصلی بازی در ماه آوریل قرار است منتشر گردد. با این وجود، کونامی هنوز درباره جزئیات کامل ویژگی های این به روزرسانی اطلاعات زیادی را بیان نکرده است. با این حال، کونامی خاطرنشان کرد که این به روز رسانی تصمیم گیری برد/باخت را در مسابقات آنلاین بهبود می بخشد، ظرفیت سرور را افزایش می دهد و پایه های اولیه سازگاری بین نسخه کنسولی و نسخه موبایل بازی eFootball را ایجاد خواهد نمود. جزئیات بیشتر در زمان انتشار به روزرسانی تعیین خواهد شد.

این بازی موبایل نسخه ای دوباره از eFootball PES 2021 خواهد بود که اکنون با نام تجاری کامل eFootball و سازگاری با بازی نو مجهز شده است. کونامی درباره این نسخه هم دوباره گفت که جزئیات بیشتر از جمله ویژگی ها و بازیکنانی که از بازی سال گذشته به نسخه نو منتقل می شوند، به زودی اعلام خواهد شد و توضیح داد که پشتیبانی از بعضی دستگاه ها به علت تغییرات در محیط عملیاتی موردنیاز لغو خواهد شد.

به روزرسانی نسخه 1.0.0 بازی eFootball که در ماه آوریل منتشر شد، شرایط بازی را کمی بهتر کرد و حالت Dream Team و تغییرات گسترده ای را در گیم پلی افزود اما همچنان فاقد چندین حالت محبوب سری بازی های PES از جمله Master League، Team Play، Co-Op، Match Lobby و Edit بود.

این به روزرسانی کوشش تیم توسعه دهنده برای بازیابی اعتماد بازیکنان پس از یک نسخه پیش از انتشار بسیار فاجعه بار بود که در ماه اکتبر راه اندازی شد. با این وجود، این کوشش هم بسیار دیرهنگام و هم ناکامل بوده است. اکنون باید منتظر ماند و مشاهده کرد که کونامی می خواهد در به روزرسانی های بعدی چه تغییراتی را در بازی اعمال کند.

با وجود افتضاحی که eFootball در زمان عرضه اش به بار آورد و تمامی رکوردهای بدی را که می توانست بشکند، پشت سر گذاشت، به نظر می رسد کونامی نمی خواهد به راحتی آن را فراموش کند و می خواهد این ساختار تازه ای را که با eFootball آورده و مورد استقبال هواداران نیست، ادامه دهد. البته، با عرضه نسخه موبایل شاید آن ها بتوانند امید داشته باشند که بخشی از هوادارانی که بازی را روی گوشی های همراه تجربه می نمایند، جذب این بازی شوند.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ

به "نسخه موبایل eFootball به همراه آپدیت تازه آن عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه موبایل eFootball به همراه آپدیت تازه آن عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید