مصالح ساختمانی

مدارس و دانشگاه های تهران چهارشنبه و پنجشنبه غیرحضوری شدند

معاون استاندار تهران از غیرحضوری شدن مدارس و دانشگاه ها در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 23 و 24 آذر ماه در تمامی شهرستان های استان تهران به جز فیروزکوه ، دماوند و پردیس اطلاع داد.

22 آذر 1401

سواحل ماسه ای سفید در دنیا که شما را بی شک مسحور خود می نماید

چه چیزی بهتر از یک روز استراحت در ساحل گرمسیری در یک مقصد عجیب و غریب و هیجان انگیز است؟ شاید تعطیلات در سواحل ماسه ای سفید و آب های لاجوردی رویایی ترین گزینه باشد که این رویا به شما لذت تماشا سواحل ماسه ای سفید دنیا را می دهد. با مجله گردشگری خبرنگاران...

31 اردیبهشت 1401

5 تا از برترین صحراهای دنیا

برترین صحراهای دنیابیابان ها از مجذوب کننده ترین چشم اندازهای طبیعی در دنیا هستند. زیبایی آنها بی سرانجام است و زندگی در اینجا، در بخشش عناصر، جریان دارد. بیابان ها، مکان های وحشی و خشن هستند و همه مشتاق به گشت و گذار در آن ها، گرفتن عکس و یادگیری بیشتر...

2 اردیبهشت 1401

قنات سگویا ، افسانه برای ساخت این قنات در اسپانیا

قنات سگویا در اسپانیااین قنات تحت حاکمیت امپراطوری روم، قنات سگویا ساخته شد. این شاهکار مهندسی روم در اواخر قرن اول میلادی ساخته شده است و تا اواسط قرن نوزدهم همچنان مورد استفاده قرار گرفته است.

27 فروردین 1401

واردات بیش از یک میلیون تن کالا از بنادر مازندران

یک میلیون و 420 هزار تن کالا در 6 ماه اول امسال از بنادر مازندران وارد کشور شد.

28 مهر 1400

همه چیز درباره انواع گل کاکتوس و گیاهان برگ گوشتی

گیاهان برگ گوشتی و گل کاکتوس گیاهانی هستند که در برگ های خود آب ذخیره می نمایند و با تنوع زیاد در انواع آپارتمانی و فضای باز در دسترس هستند.

19 اسفند 1399

عمل سزارین چیست؟

عمل سزارین روشی برای زایمان است که با بی حسی موضعی انجام می گردد. در این مطلب با علت و عوراض سزارین و انجام عمل سزارین با عکس آشنا می شوید.

14 آبان 1399

مربیان بلوک شرق مناسب تیم ملی نیستند، اهالی والیبال خودزنی می نمایند، باید از بسکتبالیست ها یاد بگیریم

کارشناس والیبال کشورمان گفت: هر تصمیمی که برای والیبال می گیریم، باید منطقی پشت آن باشد و همه جوانب کار را بسنجیم؛ چرا که دیگر زمان آزمون و خطا نیست بنابراین به اعتقاد من مربیان بلوک شرق مناسب نیستند.

10 آبان 1399