مدارس و دانشگاه های تهران چهارشنبه و پنجشنبه غیرحضوری شدند

به گزارش مرکز فروشگاهی، معاون استاندار تهران از غیرحضوری شدن مدارس و دانشگاه ها در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 23 و 24 آذر ماه در تمامی شهرستان های استان تهران به جز فیروزکوه ، دماوند و پردیس اطلاع داد.

مدارس و دانشگاه های تهران چهارشنبه و پنجشنبه غیرحضوری شدند

عابد ملکی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تداوم آلودگی هوا در استان تهران و تشکیل جلسه دوباره کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران در استانداری، گفت: مدارس تهران برای فردا چهارشنبه و پنجشنبه 23 و 24 آذر ماه هم غیر حضوری شدند.

وی در تشریح مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، گفت: جلسه اضطرار آلودگی هوا امروز سه شنبه با حضور اعضاء برگزار گردید و با توجه به ادامه تشدید آلایندگی هوا مقرر شد چهارشنبه و پنجشنبه 23 و 24 آذر ماه تمامی مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه شهرستان های استان تهران به جز فیروزکوه، دماوند و پردیس به صورت غیرحضوری فعالیت نمایند. بعلاوه کلاس های دانشگاههای استان تهران به جز فیروزکوه و دماوند نیز غیرحضوری خواهد بود.

معاون استاندار تهران اضافه نمود: مهدهای کودک و پیش دبستانی ها نیز طی این دو روز در تمامی شهرستان های استان تهران به جز فیروزکوه ، دماوند و پردیس تعطیل هستند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های ورزشی نیز برای فردا و پس فردا -چهارشنبه و پنجشنبه - ممنوع خواهد بود از شهروندان درخواست کرد: از ترددهای غیر ضرور خودداری و در صورت لزوم حتما از ماسک مناسب N95 استفاده نمایند.

به گفته ملکی، بعلاوه فروش طرح ترافیک در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه متوقف است و فعالیت کارخانه های شن و ماسه نیز تا روز آدینه متوقف می گردد.

معاون استاندار تهران بعلاوه از روسای سازمان ها و ادارات درخواست کرد که با تقاضای مرخصی مادران دانش آموزان موافقت نمایند.

منبع: فرارو

به "مدارس و دانشگاه های تهران چهارشنبه و پنجشنبه غیرحضوری شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدارس و دانشگاه های تهران چهارشنبه و پنجشنبه غیرحضوری شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید