آموزش شغلی 1655 مددجوی یزدی از ابتدای سال تا به امروز

به گزارش مرکز فروشگاهی، خبرنگاران/یزد مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: 1655 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان یزد در 11 ماهه امسال از آموزش های شغلی این نهاد در سه سطح مقدماتی اشتغال، مهارت آموزی و پایدارسازی و توسعه اشتغال بهره مند شدند.

آموزش شغلی 1655 مددجوی یزدی از ابتدای سال تا به امروز

محمد شجاعان با بیان این که آموزش های شغلی این نهاد در قالب مقدماتی اشتغال، مهارت آموزی و پایدارسازی و توسعه اشتغال برگزار می گردد، اضافه کرد: آموزش های مقدماتی اشتغال موجب توسعه فرهنگ کارآفرینی، ایجاد نگرش کارآفرینانه و ارتقای مهارت های عمومی آنان در حوزه کسب وکار می گردد و هدف نهایی از این آموزش فراهم سازی فضای کارآفرینی برای تمامی مستعدان اشتغال، مجریان طرح های اشتغال و خودکفایی و افراد بکار گمارده شده به وسیله کاریابی و همچنین دانش آموزان معرفی شده از سوی حوزه حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد است.

وی ادامه داد: آموزش های مهارت آموزی اشتغال نیز به منظور ایجاد مهارت و توانایی برای احراز شغل و یا افزایش مهارت اولیه و باهدف ایجاد اشتغال و یا به کارگماری کارآموزان در بنگاه های مالی فعال ارائه می گردد.

مدیرکل کمیته امداد استان توضیح داد: آموزش های پایدارسازی و توسعه اشتغال نیز برای ارتقای سطح دانش فنی و افزایش بهره وری فعالیت افراد دریافت کننده خدمات اشتغال و کاریابی به وسیله آشنایی با نوآوری های علمی یا تجربی درزمینهٔ شغلی آن ها ارائه می گردد.

شجاعان با اشاره به بهره مندی یک هزار و 655 مددجوی یزدی از آموزش های شغلی طی 11 ماهه سال جاری، گفت: در این مدت 168 مورد کاریابی نیز برای مددجویان تحت حمایت جویای کار انجام شده است.

به گزارش مرکز فروشگاهی و به نقل از روابط عومی کمیته امداد استان، سال گذشته دو هزار و 240 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان یزد از آموزش های شغلی این نهاد بهره مند شدند که یک هزار و 448 نفر از حرفه آموزان زن و 792 نفر مرد بودند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آموزش شغلی 1655 مددجوی یزدی از ابتدای سال تا به امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش شغلی 1655 مددجوی یزدی از ابتدای سال تا به امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید