آنلاین تیکتینگ خبرنگاران؛ مسیری تازه برای پشتیبانی سریع تر و همراهی بیشتر کاربران

به گزارش مرکز فروشگاهی، خبرنگاران برای آنکه بتواند در تمام مراحل سفر همراه کاربران باشد، سوالاتشان را پاسخ بدهد و مسائل احتمالی شان را حل نماید، راه های ارتباطی متنوعی را پیشِ روی مسافران گذاشته است. تماس تلفنی، تماس واتساپی، پشتیبانی ایمیلی، اکانت پشتیبانی در اینستاگرام و توییتر راه های ارتباطی مرکز پشتیبانی با مشتریان است.

آنلاین تیکتینگ خبرنگاران؛ مسیری تازه برای پشتیبانی سریع تر و همراهی بیشتر کاربران

امکان دیگری به نام آنلاین تیکتینگ هم در این سبد ارتباطی وجود دارد که یکی از راحت ترین و سریع ترین راه های دسترسی شما به پشتیبانی مرکز فروشگاهیست. پیشنهاد می کنیم حتما این مقاله را بخوانید تا با این امکان واحد پشتیبانی آشنا شوید.

آنلاین تیکتینگ مرکز فروشگاهی به درد چه کسانی می خورد؟

در روزهای پرسفر مثل نوروز، تعطیلات یا تابستان که بازار سفر داغ است، ممکن است بخواهید بدون آنکه با پشتیبانی تماس تلفنی برقرار کنید، درخواستتان را مطرح کنید. در این مواقع می توانید به راحتی از آنلاین تیکتینگ، درخواست پشتیبانی خود را مطرح و پیگیری کنید.

حتی ممکن است از خارج از ایران بخواهید با پشتیبانی مرکز فروشگاهی ارتباط برقرار کنید و تماس تلفنی برایتان مقدور نیست. بنابراین اگر بخواهید به سرعت به درخواست هایی مثل تغییر نام و کدملی در بلیط، درخواست ویلچر، درخواست تغییر پرواز یا اقامت و چیزهایی از این دست رسیدگی گردد، برترین کار این است که از امکان آنلاین تیکتینگ مرکز فروشگاهی بهره ببرید.

در ادامه، نحوه استفاده از این شیوه پشتیبانی را هم موبه مو شرح داده ایم.

چه درخواست هایی را می توانیم به وسیله آنلاین تیکتینگ ثبت کنیم؟

آنلاین تیکتینگ برای ثبت درخواست های مختلف شما کاربرد دارد. درخواست هایی که رایج هستند و به سادگی چند کلیک می توانید آن ها را ثبت کنید و از مرکز فروشگاهی بخواهید درخواستتان را انجام دهد. فهرست درخواست های قابل پیگیری به وسیله آنلاین تیکتینگ عبارتند از:

درخواست های مربوط به پرواز داخلی

  • اصلاح تاریخ تولد
  • اصلاح بلیط مهرشده
  • اصلاح کد ملی
  • درخواست اضافه کردن کودک یا نوزاد
  • درخواست ویلچر
  • تغییر کلاس پروازی
  • درخواست پرواز جایگزین ایرتور

درخواست های مربوط به پرواز خارجی

  • درخواست اضافه کردن کودک یا نوزاد
  • اصلاح نام
  • درخواست ویلچر
  • تغییر تاریخ پرواز
  • تغییر کلاس پروازی
  • درخواست جایگاه
  • حمل بار اضافه
  • حمل حیوان زنده
  • اصلاح اطلاعات پاسپورت
  • سبد نوزاد
  • غذا
  • مایلج (mileage)
  • بیمه مسافرتی
  • درخواست ارسال فیزیکی بلیط

درخواست های مربوط به رزرو هتل داخلی

  • درخواست رسید هتل
  • خدمات ویژه
  • تغییر تاریخ اقامت
  • درخواست فاکتور رسمی
  • درخواست تخت اضافه
  • درخواست خرید ترنسفر
  • درخواست افزودن برنامه غذایی به سفارش
  • درخواست تغییر نام مسافران
  • درخواست واچر
  • درخواست استرداد هتل
  • درخواست ارسال فیزیکی واچر
  • درخواست نیم شارژ

درخواست های مربوط به رزرو هتل خارجی

  • درخواست رسید هتل
  • درخواست فاکتور رسمی
  • درخواست تخت اضافه
  • درخواست خرید ترنسفر
  • درخواست افزودن برنامه غذایی به سفارش
  • درخواست تغییر تایپ اتاق
  • درخواست تغییر نام مسافران
  • درخواست واچر
  • درخواست استرداد هتل
  • درخواست ارسال فیزیکی واچر
  • درخواست افزایش یا کاهش تعداد مسافران
  • درخواست خرید آفلاین
  • درخواست اصلاح نام مسافران
  • درخواست هماهنگی پارکینگ

درخواست های مربوط به خرید تور

  • حمل بار اضافه
  • بیمه مسافرتی
  • تغییر تاریخ تور
  • تغییر وعده های غذایی
  • اعلام نارضایتی
  • تغییر هتل
  • اصلاح تاریخ تولد
  • حمل حیوان زنده
  • درخواست افزایش یا کاهش تعداد مسافران
  • درخواست ویلچر پرواز
  • خدمات ویژه
  • درخواست رسید/ قرارداد
  • تغییر نوع اتاق
  • اصلاح نام مسافران
  • اصلاح کد ملی مسافران
  • درخواست ارسال مدارک
  • ارسال بلیط مهرشده
  • تغییر پرواز
  • درخواست تعریف پکیج
  • استعلام شرایط استرداد

درخواست اقتصادی

  • انتقال اعتبار حساب کاربری به حساب و کارت بانکی

تمام درخواست هایی که برایتان گفتیم، به سادگی ثبت درخواست در این سیستم با خیال راحت انجام می شوند و نیازی نیست برای هر کدام از آن ها حتما با پشتیبانی تماس بگیرید.

استفاده از آنلاین تیکتینگ، مرحله به مرحله

راه و رسم استفاده از آنلاین تیکتینگ هم بسیار ساده است. اول از همه ضروری است در حساب کاربری خود در وب سایت مرکز فروشگاهی وارد شوید. از قسمت بالا سمت چپ می توانید این کار را انجام دهید.

سپس با کلیک بر آیکون حساب کاربری، می توانید روی درخواست پشتیبانی کلیک کنید.

در این مرحله روی گزینه ایجاد تیکت نو کلیک می کنید.

در صفحه باز شده می توانید با توجه به خرید اخیرتان یکی از گزینه های موجود را انتخاب کنید. مثلا اگر خرید شما پرواز داخلی بوده، روی گزینه پرواز داخلی کلیک می کنید تا بتوانید درخواستتان را در همان دسته ثبت کنید.

با کلیک بر هر کدام از گزینه ها پنجره زیر برایتان باز می گردد و همانجا می توانید از فهرست موجود، موضوع درخواستتان را انتخاب کنید.

سپس روی گزینه مرحله بعد کلیک کنید تا پنجره بعدی برایتان باز گردد.

در مرحله بعدی، هم می توانید بنا به نوع درخواستتان، فرم مشخص شده را پر کنید و سپس روی گزینه ثبت درخواست کلیک کنید تا درخواستتان ثبت گردد.

شرایط درخواست شما در صفحه درخواست پشتیبانی نمایش داده می گردد و قابل پیگیری است.

بنابراین با پیمودن این راستا ساده که شاید در مجموع به 5 دقیقه زمان احتیاح داشته باشد، به آسانی می توانید درخواست های خودتان را ثبت کنید. بعلاوه اگر در مورد آنلاین تیکتینگ هم سوالی دارید، زیر همین مقاله سوالتان را مطرح کنید تا به آن پاسخ دهیم.

منبع: علی بابا

به "آنلاین تیکتینگ خبرنگاران؛ مسیری تازه برای پشتیبانی سریع تر و همراهی بیشتر کاربران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنلاین تیکتینگ خبرنگاران؛ مسیری تازه برای پشتیبانی سریع تر و همراهی بیشتر کاربران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید