جدیدترین تصاویر سه بعدی از گوشی پیکسل 7 پرو

به گزارش مرکز فروشگاهی، در حالی که هنوز چند ماه به عرضه گوشی پیکسل 7 پرو به جای مانده است، چند رندر سه بعدی ازین دستگاه منتشر شده که طراحی آن را به ما نشان می دهد.

جدیدترین تصاویر سه بعدی از گوشی پیکسل 7 پرو

به گزارش مرکز فروشگاهی، مجموعه نوی از رندر های سه بعدی دیدگاه نوی درباره طراحی Pixel 7 Pro به ما می دهد. بعلاوه بعضی مشخصات این دستگاه منتشر شده است. برای مثال، شایعه شده است که سری پیکسل 7 از نسل دوم تراشه Tensor قدرت می گیرد. در خصوص زمان عرضه هم انتظار می رود که سری گوگل پیکسل 7 در سه ماهه چهارم 2022 (پاییز 1401) عرضه گردد.

تا عرضه گوشی های پرچمدار سری نو گوگل هنوز چند ماه به جای مانده است، اما اخبار مربوط به طراحی و مشخصات سری پیکسل 7 بار ها در قالب گزارش ها و شایعه ها منتشر شده است. هفته گذشته، رندر های پیکسل 7 پرو را دیدیم که در آن پرچمدار آینده پیکسل را از هر زاویه به نمایش گذاشتیم.

اکنون یک از افشاگران دنیای فناوری با نام مستعار LetsGoDigital با همکاری Technizo Concept، رندر های سه بعدی را برای Pixel 7 Pro ایجاد نموده است. بعلاوه یک ویدیو با عنوان اولین نگاه برای معرفی گوگل پیکسل 7 پرو نیز در کنار رندر های Pixel 7 Pro منتشر شده است.

ویدیوی مفهومی سه بعدی بر اساس رندر های Pixel 7 Pro CAD است که به وسیله Steve Hemmerstoffer با نام مستعار OnLeaks به اشتراک گذاشته شده است. با توجه به رندرها، انتظار می رود سری پیکسل 7 با طراحی مشابه مدل قبلی خود عرضه گردد و گوگل قصد ندارد زیاد وقت خودش را صرف تغییرات نو بنماید. تنها تغییراتی جزئی در ماژول دوربین این دستگاه نو دیده می گردد. رنگ های این مدل نو نیز همان دو رنگ سابق خواهد بود.

چنان که تصاویر به ما نشان می دهد نحوه قرارگیری دوربین های سه گانه گوگل پیکسل 7 و 7 پرو با مدل قبلی، یعنی گوگل پیکسل 6 و 6 پرو متفاوت خواهد بود. رندر های نو مدل پرو و رندر هایی که قبلاً فاش شده بود، دو بریدگی متفاوت در پنل پشتی را نشان می دهند. یکی از این بریدگی ها که در سمت چپ قرار می گیرد برای دوربین اصلی و دوربین فوق عریض است و دیگری برای دوربین پریسکوپ.

به جز طراحی، بعضی از مشخصات دستگاه نیز تا به امروز افشا شده است، اما در مجموع، اطلاعات زیادی در خصوص سری پیکسل 7 وجود ندارد. با توجه به جزئیات اندکی که در خصوص پرچمداران آینده گوگل در چند سال اخیر افشا شده است، انتظار می رود که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 یا 6.8 اینچی OLED خمیده با وضوح QHD+ و نرخ به روز رسانی 120 هرتز باشد.

پیکسل 7 پرو نیز مانند مدل قبلی خود دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد بود. علاوه بر این، ممکن است این گوشی با نسل دوم تراشه Tensor همراه با مودم 5300 اگزینوس سامسونگ عرضه گردد.

دوربین های پنل پشتی این دستگاه احتمالا شامل لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی و لنز پریسکوپ 12 مگاپیکسلی باشد. در پنل جلویی نیز یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. بعلاوه احتمالا این گوشی از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی انرژی خواهد گرفت.

بر اساس گزارش وبسایت 9to5Google که همواره اخبار مربوط به گوگل را منتشر می نماید، یک تراشه Tensor با شماره مدل GS201 که با نام Cloudripper نیز شناخته می گردد، در حال آزمایش است و احتمالا در سری پیکسل 7 به کار خواهد رفت. در همین حال، گمان می رود پیکسل 7 و 7 پرو آینده با نام های مستعار چیتا و پلنگ معرفی شوند.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو

به "جدیدترین تصاویر سه بعدی از گوشی پیکسل 7 پرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین تصاویر سه بعدی از گوشی پیکسل 7 پرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید