پردازنده شگفت انگیز گوشی موتورولا Moto Edge X30

به گزارش مرکز فروشگاهی، خبرنگاران، شرکت موتورولا، گوشی پرچمدار Moto Edge X30 را در اوایل ماه دسامبر عرضه کرد و این گوشی به داغترین موضوع در سراسر دنیای فناوری تبدل شد، زیرا اولین و تا به امروز تنها گوشی هوشمند موجود در بازار است که به جدیدترین مدل تراشه شرکت Qualcomm، یعنی اسنپدراگون 8 نسل 1، مجهز است.

پردازنده شگفت انگیز گوشی موتورولا Moto Edge X30

به گزارش مرکز فروشگاهی، اکنون، مشخصات و ویژگی های گوشی پرچمدار موتورولا به دقت مورد آنالیز قرار گرفته است. اولین ویژگی ای که توجه را به خود جلب می نماید سبکی دستگاه است؛ این در حالی است که ظاهر فلزی دستگاه، گوشی را بسیار سنگین تر از آنچه هست نشان می دهد. پنل پشتی گوشی یکدست و صاف است، اما با مشکل ماندن لکه اثر انگشت که در پنل پشتی شیشه ای اتفاق می افتد، روبرو نیست.

گوشی پرچمدار موتورولا به صفحه نمایش OLED HDR+ با نرخ تازه سازی 144 هرتز مجهز است. این صفحه نمایش به علت روان بودن و صاف بودن در هنگام پیمایش یا تعویض صفحه نمایش در سطح بالاتری نسبت به دیگر نمایشگر ها قرار گرفته است.

با استفاده از بنچمارک 3DMarks Wild Life محاسبه نموده ایم که چه اندازه از این صفحه نمایش صاف 144 هرتزی می تواند به وسیله تراشه گرافیکی نو استفاده گردد. این محاسبات نشان می دهد که دستگاه مورد نظر، آزمایش بنچمارک 3DMarks Wild Life را با میانگین نرخ 57 فریم در ثانیه به طور قابل تحسینی اجرا می نماید و امتیاز قابل توجه 9589 را به دست می آورد. تا کنون این امتیاز تنها به وسیله 2 درصد نمایشگر ها کسب شده است. با رسیدن به این امتیاز، پردازنده گرافیکی این دستگاه با نوترین گوشی های پرچمدار اپل، آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس، که دارای نوترین تراشه های A15 Bionic اپل هستند، برابری می نماید. این آزمایش نشان می دهد که تراشه Snapdragon 8 Gen 1 نسبت به نسل قبلی، Snapdragon 888، پیشرفت چشم گیری داشته است.

نزدیکترین رقیب گوشی Motorola Edge X30 در بین گوشی های مبتنی براندروید در فهرست امتیازات، گوگل پیکسل 6 با 6416 امتیاز است. به غیر از عملکرد شگفت انگیز پردازنده گرافیکی این گوشی، مطلبی که ما را در این آزمایش شگفت زده می نماید دمای پایین دستگاه است که در اندازه قابل قبول 33 درجه سانتی گراد باقی می ماند.

پس از این، گوشی Moto Edge X30 به وسیله بنچمارک مشهور AnTuTu امتحان شده است که در این آزمایش، تصویر به قدری یکدست و بی وقفه اجرا می گردد که گویی در حال تماشای یک ویدیو هستیم. این دستگاه توانست امتیاز کلی رضایت بخش 957864 را به دست آورد که بهتر از 99 درصد دستگاه های موجود در پایگاه داده AnTuTu است.

برای آخرین آزمایش، دوربین دستگاه امتحان شده است. با استفاده از دوربین های گوشی که شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، 50 مگاپیکسل فوق عریض و سنسور ماکرو است، چندین عکس گرفته شده است تا عملکرد دوربین را آنالیز نمایند. با توجه به چیدمان داخلی، تصاویر بی نقص بودند. اما چشمگیرترین جنبه عملکرد دوربین، افکت bokeh طبیعی و تصاویر با زاویه باز بود که واقعاً کیفیت بالایی را ارائه دادند.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "پردازنده شگفت انگیز گوشی موتورولا Moto Edge X30" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پردازنده شگفت انگیز گوشی موتورولا Moto Edge X30"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید