خدمات بازاریابی مرکز شرکت های دانش بنیان معرفی می گردد

به گزارش مرکز فروشگاهی به نقل از معاونت علمی و فناوری، در راستای توسعه بازاریابی و فروش محصولات دانش بنیان، خدمات متنوعی در حوزه بازاریابی از سوی مرکز شرکت های دانش بنیان عرضه می گردد، برای آشنایی بیشتر شرکت های دانش بنیان با این خدمات و تقویت بنیان های علمی در بخش بازرگانی این شرکت ها، یک همایش عظیم آنلاین برگزار می گردد.

خدمات بازاریابی مرکز شرکت های دانش بنیان معرفی می گردد

این همایش آنلاین که با عنوان بازاریابی و فروش به همراه معرفی خدمات بازاریابی مرکز شرکت ها و موسسات دانش بنیان نامگذاری شده است، سعی دارد تا این شرکت ها را با خدمات متنوع مرکز شرکت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حوزه بازاریابی آشنا سازد.

تحقیقات بازار کاربردی برای کسب و کارها و شناسایی ویژگی های مطلوب محصول از جمله سرفصل های است که در این گردهمایی آنلاین به آنها پرداخته می گردد.

همچنین مدیران شرکت های دانش بنیان و مدعوین می توانند با مباحثی همچون اصول قیمت گذاری و تحلیل بازار و انتخاب بازار هدف در حوزه بازاریابی بیشتر آشنا شوند.

انتخاب بهترین راه های فروش و مسائل مرتبط با حوزه روابط عمومی و تبلیغات، دیگر موضوعاتی است که توسط تیم کارگزار این همایش برای بحث و آنالیز در خصوص آنها برنامه ریزی اجرا شده است.

همچنین مشاور مدعو به این همایش، چند راه کاربردی برای توسعه فروش را به مدیران شرکت های دانش بنیان عرضه می نماید و در زمینه طراحی فرایند فروش و پشتیبانی و ارتباط با مشتریان نیز توضیحاتی ارائه خواهد داد.

این همایش سراسری و آنلاین در روز دوشنبه 29 اردیبهشت ساعت 11 برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "خدمات بازاریابی مرکز شرکت های دانش بنیان معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات بازاریابی مرکز شرکت های دانش بنیان معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید