مشکل بازار ایران مدیریتی است ، اعتماد به جوانان راه رسیدن به نتیجه

به گزارش مرکز فروشگاهی، مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی، معتقد است که در واقع مسائل و مسائل ما از جنس فنی نبوده و جنس مسائل بازار ایران بیشتر انسانی و مدیریتی است.

مشکل بازار ایران مدیریتی است ، اعتماد به جوانان راه رسیدن به نتیجه

به گزارش گروه فناوری مرکز فروشگاهی به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یکی از حوزه هایی که عضو اصلی این زیست بوم محسوب می گردد نظام سلامت و خدمات ارائه شده بهداشتی و درمانی است که طیف وسیعی از جامعه و خدمات مورد احتیاج آن ها را دربرمی گیرد.

خدمات آزمایشگاهی که جزیی از نظام سلامت است و چند سالی است با شکل گیری زیست بوم فناوری و نوآوری، تحولات جدی داشته است هم ارائه خدمات خود را هدفمند و احتیاج محور نموده است.

رضا اسدی فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان این که این شبکه یکی از حلقه های اصلی این زیست بوم در کشور است، می گوید: زیست بوم فناوری و نوآوری ثابت کرد که هیچ بن بست فنی در کشور وجود ندارد و می توانیم با اتکا به داشته هایمان همه احتیاج های داخلی را مرتفع کنیم.

آن طور که اسدی فرد می گوید: در تمام حوزه های علمی از نظر فنی می توانیم به توانمندی جوانان اتکا کنیم در زمینه خدمات آزمایشگاهی هم همین شرایط وجود دارد.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری معتقد است که در واقع مسائل و مسائل ما از جنس فنی نیست. جنس مسائل بازار ایران بیشتر انسانی و مدیریتی است.

وی ادامه می دهد: این احتیاج هم تنها با اعتماد به جوانان و متخصصان داخلی کشور برطرف می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مشکل بازار ایران مدیریتی است ، اعتماد به جوانان راه رسیدن به نتیجه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل بازار ایران مدیریتی است ، اعتماد به جوانان راه رسیدن به نتیجه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید