مروری بر کیترینگ و غذای ترکیش ایرلاین

به گزارش مرکز فروشگاهی، غذای هواپیمایی ترکیش | Turkish Airlines Catering

غذا و تجربه طعم های تازه همیشه بخشی مجذوب نماینده و هیجان انگیز از تجربه سفر است. از آنجا که امروزه هواپیما و سفر هوایی به یکی از اصلی ترین شیوه های سفر تبدیل شده، تجربه غذایی سفر نیز از همان داخل هواپیما آغاز می گردد. کیترینگ و غذای هواپیما یکی از نکات مهم در ارزیابی ایرلاین های مختلف است و هر ایرلاین کوشش می نماید فزونین و با کیفیت ترین غذاها را به مسافران خود ارائه کند. هواپیمایی ترکیش در چند سال اخیر همیشه جزء فزونین ایرلاین های جهان بوده و یکی از دلایل فزونی این شرکت، بی شک کیفیت سرویس کیترینگ و غذای ترکیش ایرلاین بوده است. ترکیش ایرلاین در ایران نیز فعالیت دارد و بسیاری از هموطنانمان برای سفر به استانبول و ترکیه یا کشورهای دیگر از این ایرلاین معتبر استفاده می نمایند. به همین علت خبرنگاران در این مطلب میخواهد مروری بر کیترینگ و غذای ترکیش ایرلاین داشته باشد و اطلاعات کامل در خصوص انواع غذا و کیفیت آن را با شما در میان بگذارد. با ما همراه باشید.

مروری بر کیترینگ و غذای ترکیش ایرلاین

کیفیت غذای ترکیش ایرلاین

اگر به ترکیه و شهرهای مشهور آن مثل استانبول، آنکارا و کوش آداسی سفر نموده باشید حتما با غذاهای خوشمزه و لذیذ ترکی آشنا هستید. ترکیه به علت قرارگیری بین اروپا و آسیا از فرهنگ های مختلف تاثیر گرفته است و غذا و آشپزی ترکی نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. هواپیمایی ترکیه یا همان ترکیش ایرلاین آشپزی سنتی و دستپخت بی نظیر سرآشپزهای خود را در سرویس کیترینگ و غذا نیز وارد نموده و موجب شده کیفیت و طعم غذای ارائه شده این ایرلاین به یکی از برترین و خوشمزه ترین غذاهای ایرلاین ها تبدیل گردد. در سرویس کیترینگ ترکیش ایرلاین انواع غذاهای سنتی ترکیه در کنار غذاهای بین المللی ترکیبی منحصربفرد ایجاد نموده است. غذای هواپیمایی ترکیش ایرلاین به وسیله سرآشپزهای مجرب و در طول پرواز (در بعضی پروازها) تهیه می شوند و انواع غذاهای رژیمی و خاص نیز به مسافران ارائه می گردد. منوی غذای ترکیش ایرلاین بر با توجه به فصل تغییر می نماید و کلیه غذاها با استفاده از مواد غذایی تازه تهیه می شوند.

غذای اکونومی ترکیش

هواپیمایی ترکیش در پروازهای اکونومی خود طیف متنوعی از غذا و نوشیدنی را ارائه می نماید. کیترینگ ترکیش در پروازهای داخلی و پروازهای بین المللی اکونومی با منوی متفاوتی از مسافران پذیرایی می نماید.

  • پرواز داخلی

مسافرانی که برای سفرهای داخل کشور ترکیه از ترکیش ایرلاین استفاده می نمایند می توانند در طول پرواز از منوی ساندویچ، میان وعده و دسرهای خوشمزه لذت ببرند. این غذاها بسته به مدت زمان سفر در زمانبندی مناسبی به مسافران ارائه می گردد.

  • پرواز بین المللی

غذای ترکیش ایرلاین در پروازهای بین المللی مفصل تر است و طیف متنوعی از غذا و نوشیدنی را در برمی گیرد. بسته به زمان پرواز و مدت زمان سفر، صبحانه و وعده های اصلی به مسافران ارائه می گردد. غذای اکونومی از بین طیف متنوعی از غذاهای ترکی، خاورمیانه و بین المللی انتخاب می گردد و با استفاده از مواد اولیه تازه و مناسب فصل تهیه و با چیدمانی شکیل و زیبا سرو می گردد. در فواصل سفر نیز با نوشیدنی های گرم و اسنک یا کیک از مسافران پذیرایی می گردد.

غذای بیزنس کلاس ترکیش

  • پرواز داخلی

در پروازهای داخلی بیزنس کلاس سعی می گردد برترین و راحت ترین سفر برای مسافران فراهم گردد. قبل از تیک آف و پرواز با نوشیدنی از مسافران پذیرایی می گردد. در این پرواز مراحل تهیه غذا در هواپیما و در طول پرواز انجام می گردد و آشپزهای متبحر و مجرب با انواع غذاهای خوشمزه ترکی مثل شش کباب، بادمجان شکم پر، منتی و ایمام بایلدی از مسافران پذیرایی می نمایند.

  • پرواز بین المللی

در پروازهای بین المللی بیزنس کلاس نوع غذا و خدمات به زمان پرواز و مدت زمان سفر بستگی دارد. در تمام پروازهای بین المللی قبل از تیک آف با نوشیدنی های دلچسب و گوارا از مسافران پذیرایی می گردد. در طول پرواز نیز منوی غذاهای متنوع ترکیش در ظروف شکیل چینی برای مسافران سرو می گردد. در بعضی پروازها، علاوه بر صبحانه گرم و سرد و وعده غذایی اصلی، سرویس میان وعده و اسنک نیز به مسافران ارائه می گردد. غذاهای بیزنس کلاس به وسیله سرآشپزهای مجرب و در طول پرواز تهیه می شوند. تهیه و طبخ غذا در هواپیما و در حین پرواز باعث می گردد غذا به تازه ترین شکل به مسافران ارائه گردد.

  • پروازهای بین قاره ای

در سفرهای طولانی به مقاصد آن سوی اقیانوس اطلس، پذیرایی کاملی از مسافران به عمل می آید. در این پروازها نیز قبل از تیک آف و بلند شدن با نوشیدنی از مسافران پذیرایی می گردد. پذیرایی اصلی نیز با انتخاب از چندین نوع سوپ به عنوان پیش غذا آغاز می گردد. سپس غذای اصلی نیز در ظروف شکیل چینی و متناسب با فصل، مقصد و ماهیت سفر سرو می گردد. در پروازهای آن سوی اقیانوس اطلس دو وعده غذای اصلی و در بعضی مسیرها سرویس میان وعده و اسنک به مسافران ارائه می گردد. برای تکمیل پذیرایی، با چای و قهوه ترک همراه با راحت الحلقوم ترکی از مسافران پذیرایی می گردد. سرویس چای معمولا با چیدمانی کاملا سنتی و در استکان های کمرباریک به مسافران ارائه می گردد.

منوی غذایی ویژه

مسافرانی که به دلایل مذهبی یا رعایت بعضی رژیم ها و پرهیزهای غذایی به غذای خاصی احتیاج دارند می توانند از خدمات ویژه غذای ترکیش ایرلاین استفاده نمایند. از آنجا که ترکیش ایرلاین در کشوری مسلمان قرار گرفته است، تمامی غذاها به شیوه اسلامی و مطابق با موازین شرعی و حلال تهیه شده اند، بنابراین مسافران مسلمان احتیاجی به سفارش غذای ویژه ندارند. اما سایر مذاهب مثل هندوها و همینطور افرادی که به علت رژیم غذایی، دیابت و … احتیاجمندی های غذایی خاصی دارند می توانند این امر را به ترکیش ایرلاین اطلاع دهند. درخواست غذای ویژه می بایست هنگام رزرو بلیط هواپیما یا حداقل 24 ساعت قبل از پرواز به این ایرلاین ارائه گردد. از جمله غذاهای ویژه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

غذای گیاهی، غذای مناسب هندوها، غذای گیاهی ویژه خام خواران، غذای نوزاد و کودک، غذای دریایی، غذای کم کالری، کم چرب، غذای دیابتی، غذای بدون گلوتن، کم کلسترول، کم نمک و کم لاکتوز.

منبع: turkishairlines.com

منبع: الی گشت

به "مروری بر کیترینگ و غذای ترکیش ایرلاین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مروری بر کیترینگ و غذای ترکیش ایرلاین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید