میرتاج الدینی: نظام هدفمندی یارانه ها و ارز ترجیحی در لایحه بودجه 1401 باید مشخص تکلیف گردد

به گزارش مرکز فروشگاهی، خبرنگاران - نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: تکلیف مسایل اصلی مالی کشور از جمله نظام هدفمندی یارانه ها، ارز ترجیحی، یارانه حمایتی برای معیشت مردم و … در لایحه بودجه سال آینده معین تکلیف گردد.

میرتاج الدینی: نظام هدفمندی یارانه ها و ارز ترجیحی در لایحه بودجه 1401 باید مشخص تکلیف گردد

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تقدیم لایحه بودجه سال 1401 کل کشور طی هفته جاری به مجلس از سوی دولت گفت: انتظار ما از دولت این است که ساختار بودجه سال آینده عملیاتی، واقعی و در راستای تحقق درآمدها تدوین شده باشد و کسری تراز عملیاتی این بودجه هر چه کمتر باشد، کاملتر خواهد بود.

وی ادامه داد: تکلیف مسایل اصلی مالی کشور از جمله نظام هدفمندی یارانه ها، ارز ترجیحی، یارانه حمایتی برای معیشت مردم و … باید در لایحه بودجه سال آینده مشخص تکلیف گردد.

میرتاج الدینی در مورد بعضی خبرها مبنی بر مشخص قیمت 23 هزار تومانی برای نرخ تسعیر ارز در بودجه سال آینده اعلام کرد: مشخص این نرخ شکافی را در بحث ارزی بوجود می آورد و نشان می دهد، دولت سیاست کاهش ارز را دنبال می نماید اما باید مراقب بود این رویکرد بسترهای رانت را در کشور بوجود نیاورد.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "میرتاج الدینی: نظام هدفمندی یارانه ها و ارز ترجیحی در لایحه بودجه 1401 باید مشخص تکلیف گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میرتاج الدینی: نظام هدفمندی یارانه ها و ارز ترجیحی در لایحه بودجه 1401 باید مشخص تکلیف گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید