نگاهی به مشخصات خودروی وارداتی سئات ایبیزا

به گزارش مرکز فروشگاهی، ایبیزا های وارداتی جزو مدل های 2023 نیستند، اما قیمت آن ها کمتر از 20 هزار یورو است و مشخصات آن ها نیز با قواعد ذکرشده در آیین نامه واردات خودرو همخوانی دارد. این هاچ بک اسپانیایی ظاهری مجذوب کننده و جوان پسند دارد و بدون شک مورد استقبال خریداران ایرانی قرار می گیرد.

نگاهی به مشخصات خودروی وارداتی سئات ایبیزا

ایبیزا های وارداتی جزو مدل های 2023 نیستند، اما قیمت آن ها کمتر از 20 هزار یورو است.

شرکت تعیین موتورز به عنوان یکی از شرکت های مجاز واردکننده، قرار است 1500 دستگاه خودروی سئات ایبیزا را روانه بازار ایران کند. این محموله از یکی از کشور های حاشیه نشین خلیج فارس خریداری شده است و از راه آبی وارد کشور می گردد. اما تعیینات سئات ایبیزا چیست؟

ایبیزا های وارداتی جزو مدل های 2023 نیستند، اما قیمت آن ها کمتر از 20 هزار یورو است و تعیینات آن ها نیز با قواعد ذکرشده در آیین نامه واردات خودرو همخوانی دارد. این هاچ بک اسپانیایی ظاهری مجذوب کننده و جوان پسند دارد و بدون شک مورد استقبال خریداران ایرانی قرار می گیرد.

سئات ایبیزا

تعیینات سئات ایبیزا در بخش فنی شامل موتور 1 لیتری توربوشارژ می گردد که متعلق به فولکس واگن است و در دو نسخه متفاوت عرضه شده. در نسخه بنزینی و پایه، قدرت و گشتاور موتور به ترتیب به 95 اسب بخار و 175 نیوتن متر می رسد.

موتور قوی تر نیز می تواند 110 اسب بخار قدرت و 200 نیوتن متر گشتاور فراوری کند. هر دو موتور به گیربکس 7سرعته اتوماتیک دوکلاچه متصل هستند که نیرو را به محور چرخ های جلو وارد می نماید. هنوز تعیین نیست که سئات های وارداتی با کدام یک از موتور ها در دسترس خریداران ایرانی قرار می گیرد. در هر دو نسخه، شتاب صفر تا صد این خودرو در مدت زمان 11 ثانیه اتفاق می افتد.

بد نیست بدانید نام تعیین موتورز با نشان پورشه گره خورده و درحال حاضر نیز ارائه خدمات پس از فروش معدود پورشه های موجود در ایران بر عهده این شرکت خصوصی است. پیش از تحریم های بین المللی علیه ایران و وضع قانون منع واردات خودرو، تعیین موتورز قصد داشت خودرو های متنوع برند سئات را وارد کشور کند.

با اعمال تحریم ها، این شرکت نیز همچون بسیاری از واردکنندگان دچار بحران ها و چالش های متعدد شد. حال که ممنوعیت واردات به انتها رسیده، تعیین موتورز فرصت خوبی را پیدا نموده است تا محصولات عمومی تری را در دسترس خریداران ایرانی قرار دهد.

منبع: دیجیاتو

منبع: فرادید

به "نگاهی به مشخصات خودروی وارداتی سئات ایبیزا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به مشخصات خودروی وارداتی سئات ایبیزا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید