وعده تاج: برگزاری لیگ آینده با فناوری VAR

به گزارش مرکز فروشگاهی، ورود فناوری یاری داور ویدیویی به فوتبال ایران بحثی است که در سال های گذشته مطرح شده و مسئولین در زمان های مختلف استفاده از VAR در رقابت های لیگ برتر را وعده داده اند. اکنون به نظر می رسد این بحث به مراحل جدی تری رسیده است.

وعده تاج: برگزاری لیگ آینده با فناوری VAR

اکنون و در این خصوص، رئیس فدراسیون فوتبال وعده داد که باید به هر طریقی که شده، لیگ بیست وسوم با حضور یاری داور ویدیویی برگزار گردد. او بعلاوه گفت که مشکل حضور تماشاگران در استادیوم ها رفته رفته حل خواهد شد.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون پس از نشست امروز فراکسیون ورزش با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و مدیران باشگاه های لیگ رجحان، درباره آخرین شرایط یاری داور ویدیویی (VAR)، عنوان نمود: شرکتی که با آن وارد مذاکره شده ایم با صدا و سیما، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، فولاد مبارکه و فولاد خوزستان قرارداد دارد و دوربین های این مؤسسات را تامین نموده است.

وی ادامه داد: مهم این است این شرکت تائید شده و ما باید یاری داور ویدیویی را به هر طریقی که شده راه اندازی کنیم. نباید شرایط به نحوی پیش برود که تاجیکستان و ترکمنستان در AFC یاری داور ویدیویی (VAR) داشته باشند و ما هنوز در پی آن باشیم که با چه شرکتی قرارداد ببندیم. سال آینده باید در لیگ برتر یاری داور ویدیویی (VAR) داشته باشیم تا اشتباهات داوری نیز به حداقل برسد. تجهیز استادیوم ها به یاری داور ویدیویی حق تماشاگران فوتبال است.

رئیس فدراسیون در پاسخ به این سؤال که حضور تماشاگران در استادیوم ها چه زمانی حداکثری خواهد شد، گفت: این موضوع آهسته آهسته انجام خواهد شد.

منبع : ورزش سه

منبع: فرارو

به "وعده تاج: برگزاری لیگ آینده با فناوری VAR" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده تاج: برگزاری لیگ آینده با فناوری VAR"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید