انتها روند برداشت میگوهای چوئبده

به گزارش مرکز فروشگاهی، رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های آبزیان اداره کل دامپزشکی خوزستان گفت : فصل برداشت میگو از مزارع چوئبده پس از پنج ماه به خاتمه رسید.

انتها روند برداشت میگوهای چوئبده

سید محمد مکی نیا رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های آبزیان اداره کل دامپزشکی خوزستان گفت: فصل برداشت میگوهای چوئبده از مزارع چوئبده با برداشت یک هزار و 95 تن میگو پس از پنج ماه به خاتمه رسید.

به گفته او در طول دوره تکثیر و پرورش فصل زراعی 1401، 280 مورد آزمایش و تست PCR از مراکز تکثیر و پرورش میگو درباره ردیابی بیماری های میگو انجام شد که موردی گزارش نشده است.

این مسئول گفت : میانگین برداشت میگو در سایت چوئبده بیش از 2 هزار و 300 کیلو گرم در هکتار و بعلاوه میانگین سایز میگوی برداشت شده در سایت 20 گرم بوده است.

آقای مکی نیا تاکید نمود در مزارع شاخص که از میگوی جوان نرسری شده استفاده شده میگوی 40 گرمی نیز برداشت شده است که این سایز پرورشی در کشور بی نظیر است.

بنا به اظهارات رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های آبزیان اداره کل دامپزشکی خوزستان در سایت پرورش میگوی چوئبده آبادان 35 مزرعه در 516 استخر با مساحت مفید 465.55 هکتار اقدام به پرورش میگو کردند و حدود 78 میلیون قطعه پست لارو در مزارع ذخیره سازی انجام شد.

مرکز فروشگاهی آبادان آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "انتها روند برداشت میگوهای چوئبده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها روند برداشت میگوهای چوئبده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید