10 شخصیت شیک و خوش لباس سریال های انیمیشنی

به گزارش مرکز فروشگاهی، بیشتر شخصیت های سریال های انیمیشنی لباس های تکراری می پوشند و آرایش مو و صورتشان تغییر نمی نماید. این موضوع باعث صرفه جویی در وقت انیماتورها می گردد و به مخاطبان یاری می نماید تا با ظاهر خاص یک شخصیت انس بگیرند و همواره او را با همان ظاهر همیشگی به خاطر بیاورند. با این وجود، خیلی از شخصیت ها علی رغم دنبال کردن تنها یک سبک خاص، به قدری خوش سلیقه و دوست داشتنی هستند که بدون اغراق می توانند یکی از دلایل جذابیت سریال هایشان باشند. در طرف مقابل، بعضی از شخصیت های انیمیشنی هم وجود دارند که در هر قسمت یک سبک و استایل خاص دارند. آن ها همواره آخرین مد روز را برای پوشش و ظاهر خود انتخاب می نمایند و طراحی شان به شکلی است که مخاطبانشان هم متوجه این موضوع می شوند. در هر صورت، این شخصیت های خاص می دانند که چگونه با ظاهر فریبنده خود نظر مخاطب را جلب نمایند. در این مطلب 10 شخصیت شیک و خوش لباس سریال های انیمیشنی را نام بردیم.

10 شخصیت شیک و خوش لباس سریال های انیمیشنی

10. لینزی در سریال انیمیشنی آرزوی بزرگ (Total Drama) مثل یک مدل به نظر می رسد

علی رغم اینکه لینزی در بیشتر قسمت های سریال آرزوی بزرگ معمولا فقط یک لباس به تن دارد، هنوز هم پیروز می گردد به عنوان شخصیت شیک و خوش لباس شناخته گردد. لینزی که علاقه زیادی به خرید، لباس، آرایش و هر چیزی در این رابطه دارد، به وقت مناسب، با تمام این ها خودنمایی می نماید.

هر زمان که چالشی برای نشان دادن سبک و استایل وجود داشته باشد، لینزی سنگ تمام می گذارد. این سریال معمولا از او برای لحظات طنز و به تصویر کشیدن شوخی ها استفاده می نماید، زیرا او نقش اول فیلم نیست و کار چندانی انجام نمی دهد. لینزی همواره لوازم مورد احتیاج برای ترتیب دادن یک تیپ و سر و شکل شیک را با خود به همراه دارد. او همواره می تواند شیک پوش باشد، حتی زمانی که در تنگنا است.

9. تریکسی تانگ در سریال انیمیشنی والدین نسبتا عجیب و غریب (The Fairly OddParents) فوق العاده و مجذوب نماینده است

تریکسی تانگ در سریال والدین نسبتا عجیب و غریب تنها 10 سال سن دارد، اما با حضور خود در هر جایی جلب توجه می نماید. با لباس هایی که به خوبی ست شدند و آرایش بی نقص، ظاهر خوب همواره برای او در اولویت است.

همه پسرهای مدرسه هم از تماشای استایل شیک او سیر نمی شوند. تیمی ترنر علیرغم علاقه شدیدی که به تریکسی دارد، به سختی می تواند با او ارتباط برقرار کند، زیرا تریکسی مدام به وسیله دیگران مورد تحسین قرار می گیرد و خاطرخواه زیاد دارد. علیرغم اینکه تریکسی کمی بیش از حد پرافاده به نظر می رسد، شکی وجود ندارد که او یکی از شیک ترین بچه های دیمزدیل است.

8. هر کدام از اشلی ها در سریال انیمیشنی زنگ سرگرمی (Recess) سبک منحصربه فرد خود را در هماهنگ کردن لباس دارند

اشلی ها در سریال زنگ سرگرمی نام مشترکی دارند، اما به صورت زیرکانه ای سبک و استایل خاص خودشان را برای پوشش انتخاب می نمایند. هر اشلی با استفاده از رنگ های مختلف، راهی پیدا می نماید تا لباس هایش را ست کند. این با توجه به اینکه دخترها تنها کلاس دومی هستند موضوع قابل توجهی است.

در حالی که آن ها مطمئنا می دانند که چگونه یک دست لباس کامل را با رنگ و طرح مناسب هماهنگ نمایند، در عین حال در فخرفروشی برای دوستان و هم سن و سالان خودشان کوتاهی نمی نمایند. تی جی و دوستانش اغلب از دست دخترها عصباننی می شوند، چون به نظر می رسد تنها چیزی که دخترها به آن اهمیت می دهند استایل خاصشان است. بچه های دیگر ممکن است به بازی با توپ یا لی لی راضی شوند، اما اشلی ها ترجیح می دهند در گروه خود بنشینند و ناخن های یکدیگر را رنگ نمایند.

7. پائولینا در سریال انیمیشنی دنی فانتوم (Danny Phantom) بسیار مدگرا است

پائولینا بسیار زیبا است و هرگز اجازه نمی دهد کسی این موضوع را نادیده بگیرد. در سریال دنی فانتوم، او معمولا شلوارهای کوتاه تنگ و یک تاپ زیبای صورتی آدامسی می پوشد. او بعلاوه هرگز بدون آرایش کامل هم دیده نمی گردد.

در حالی که لباس پائولینا در بیشتر قسمت های سریال تکراری است، اگر موقعیت برایش پیش بیاید می تواند لباس های مجذوب نماینده تری هم بپوشد. پائولینا هر زمان که موقعیت خاصی مانند مراسم پایکوبی در مدرسه پیش می آید، مطمئن می گردد که برترین لباس را به تن کند. او اغلب به عنوان زیباترین دانش آموز کلاس شناخته می گردد و با تمام این توضیحات تعجبی هم ندارد.

6. دافنه در سریال انیمیشنی اسکوبی دو (Scooby-Doo) نمادی از مد دهه شصت است

دافنه بدون شک یکی از افراد شیک پوش در مجموعه اسکوبی دو است. او همواره با لباس بنفش زیبا، شلوارهای صورتی و شال سبز روشن که همگی به عنوان نمادهایی از دهه 60 شناخته می شوند دیده می گردد.

حتی در اقتباس های بعدی، لباس دافنه برای نشان دادن آخرین مدها تغییر شکل داد. صرف نظر از این، او معمولا به لباس بنفش معروف خود پایبند است. هر زمان که دافنه متوجه چیز نامناسبی در لباسش می گردد، تمام سعیش را می نماید که آن را رفع کند یا حداقل، نارضایتی خود را نشان دهد. دانش او درباره آرایش و مد حتی به گروه یاری نموده است تا سرنخ هایی را برای حل معماهای خود پیدا نمایند.

5. سیلر مون و دوستانش در سریال انیمیشنی سیلر مون (Sailor Moon) سلیقه خوب و مجذوب نمایندهی در انتخاب لباس و آرایش دارند

مسلما یکی از معروف ترین سریال های انیمیشنی که شخصیت هایش به شیک پوشی و خوش لباسی معروفیت دارند، سیلر مون است. سرنا، به ویژه، با موهای طلایی بلند خود که به صورت دوگوشی آرایش شده از همه بیشتر جلب توجه می نماید. لباس پیشاهنگی ملوانی او شاید کاربردی ترین انتخاب برای مبارزه با جرم و جنایت نباشد، اما قطعا در ظاهر خوب و مجذوب نماینده او تاثیر دارند. این سریال در هر قسمت تمام لوازم مورد احتیاج او را برای تبدیل شدن هرچه سریع تر به هویت ابرقهرمانی در اختیارش می گذارد.

دیگر پیشاهنگ های سیلر را هم نباید نادیده گرفت. هر کدام یک سبک منحصربه فرد دارند که مختص خودشان است. این سبک و استایل منحصربه فرد به شناخته شدن و تمایزشان برای مخاطب یاری زیادی می نماید.

4. مارسلین خون آشام در سریال انیمیشنی وقت ماجراجویی (Adventure Time) با مدل مو و سبک لباس پانک عالی است

سبک مارسلین خون آشام در طول هر فصل از وقت ماجراجویی تغییر می نماید و هر ظاهری که برای خود انتخاب می نماید فوق العاده است. از تی شرت های معمولی و کفش های کتانی گرفته تا تاپ های کوتاه و چکمه های پاشنه دار، مارسلین ظاهری کاملا منحصربه فرد دارد.

لباس های نامتعارف مارسلین کاملا شخصیت او را تعریف می نماید. برخلاف بیشتر شخصیت های کارتونی، موهای او در طول سریال نیز تغییر می نماید. گاه بلند و آزاد است و گاه تا حدی تراشیده و کوتاه می گردد. هر تصمیمی که مارسلین برای ظاهر خود می گیرد، بقیه اعضای گروه هم باید از او تبعیت نمایند. او یکی از ستاره های پانک راک سریال های انیمیشنی است.

3. کیم پاسیبل در سریال انیمیشنی کیم پاسیبل (Kim Possible) شیک ترین جاسوس است

کیم پاسیبل در مبارزه با جرم و جنایت رقیب ندارد و این کار را در حالی انجام می دهد که بسیار خون سرد به نظر می رسد. در سریال کیم پاسیبل، یکی از سریال های انیمیشنی پرطرفدار، او همواره تاپ کوتاهش را می پوشد و موهای پرپشت و آتشین اش را باز می گذارد.

لباس های معمولی کیم هم بسیار چشم گیرند. کیم به جای پوشیدن یک لباس تکراری همواره در ترکیب و ست کردن آن ها خلاقیت به خرج می دهد. او گاهی اوقات ژاکت و شلوار جین راحت می پوشد و در قسمت های دیگر، تاپ و کفش های کتانی شیک به تن می نماید. در موارد نادری که احتیاج داشت پوشش رسمی داشته باشد، کاملا قادر است به سرعت و به برترین شکل تغییر ظاهر دهد.

2. پویزن آیوی در سریال انیمیشنی هارلی کویین (Harley Quinn) از سبک معمولی به خارق العاده زیبا تبدیل می گردد

پویزن آیوی ممکن است مینیمالیستی به نظر برسد تا در سریال هارلی کوین و ویژگی شرورانه اش تعادل ایجاد کند، اما سلیقه او در پوشش هرگز تحت تاثیر قرار نمی گیرد. وقتی با دوستانش در حال استراحت است، با شلوار و کفش پاشنه بلند سبز آراسته شده است. موهای مواج قرمز او همواره با شکوه دورش می ریزند.

در طول رویدادهای شیک تر، آیوی می تواند بر اساس سبک مجذوب نماینده خود شناخته گردد و ظاهری زیبا داشته باشد. او هوشمندانه از درخت انگور و برگ به عنوان اکسسوری برای تکمیل ظاهر زیبای خود استفاده می نماید. او چنان با اعتماد به نفس رفتار می نماید که جای سوالی باقی نمی گذارد که مجذوب نماینده ترین فرد در میان اطرافیانش کیست.

1. سم، کلاور و الکس در سریال انیمیشنی جاسوسان تمام عیار! (Totally Spies) همواره به برترین شکل خود را می آرایند

در میان شخصیت های سریال های انیمیشنی، سم، کلاور و الکس همگی در سریال جاسوسان تمام عیار! آنقدر شیک هستند که تشخیص اینکه چه کسی از بقیه بهتر است سخت خواهد بود. هر شخصیت به سبکی لباس می پوشد که نشان دهنده ویژگی های ذاتی اش باشد. سم همواره لباسی ساده و آماده برای ماموریت به تن دارد، الکس معمولی تر و اسپرت تر است، و استایل کلاور بسیار ظریف و زنانه است.

در حالی که کلاور مسلما بیشترین علاقه را نسبت به مد دارد، هر سه دختر عاشق آراستن خود هستند. در واقع، بسیاری از مهارت های آن ها در شیک پوشی زمانی بیشتر به چشم می آید که ماموریت های جاسوسی خطرناک را شروع نمایند. این تیم مبارزه با جرم و جنایت همواره می توانند با ظاهری آراسته و عالی هر مسئله ای را حل نمایند.

منبع: cbr

منبع: دیجیکالا مگ

به "10 شخصیت شیک و خوش لباس سریال های انیمیشنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 شخصیت شیک و خوش لباس سریال های انیمیشنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید