بسکتبال

برترین زمان برای ورزش چه ساعتی است؟

آیا می دانستید که هر ورزش با هر نیتی باید در زمان معینی انجام گردد تا بیشترین نتیجه را داشته باشد؟ علاوه بر نحوه انجام تمرین ها و نوع تغذیه، زمان انجام ورزش نیز در نتیجه آن تاثیر دارد. برای آشنایی با برترین زمان برای ورزش، ابتدا باید هدف خود را از انجام...

19 آبان 1401

چرا پس از یک روز ورزش سخت، احساس درد عضلانی شدید داریم؟

بسیاری از افراد هنگام شروع ورزش، در روزهای ابتدایی احساس درد عضلانی شدیدی دارند که در این مطلب به دلیل و راهکارهای پیشگیری و تسکین آن اشاره شده است.

31 شهریور 1401

مهران حاتمی: کارت بازی محمد جمشیدی در ازای پرداخت جریمه صادر شد

به گزارش خبرنگاران، فصل تازه مسابقات باشگاهی بسکتبال روز شنبه با ملاقات دو تیم شهرداری گرگان مدافع عنوان قهرمانی و نظم آوران سیرجان شروع شد که طی آن تیم شهرداری گرگان پیروز شد حریف خود را با نتیجه 80 بر 54 صاحب فزونی شد.

13 آبان 1400

شاهین طبع: دلمان را به پیروزی در بازی اول فینال خوش نمی کنیم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان درباره پیروزی تیمش مقابل مهرام تهران در فینال لیگ بسکتبال نکاتی را اعلام کرد.

20 اردیبهشت 1400

مربیان بلوک شرق مناسب تیم ملی نیستند، اهالی والیبال خودزنی می نمایند، باید از بسکتبالیست ها یاد بگیریم

کارشناس والیبال کشورمان گفت: هر تصمیمی که برای والیبال می گیریم، باید منطقی پشت آن باشد و همه جوانب کار را بسنجیم؛ چرا که دیگر زمان آزمون و خطا نیست بنابراین به اعتقاد من مربیان بلوک شرق مناسب نیستند.

10 آبان 1399

هاشمی گزینه اصلی راهنمایی شیمیدر قم ، 3 بازیکن جدید در راه است

به گزارش خبرنگاران، پس از جدایی محمدرضا اسلامی سرمربی فصل قبل تیم بسکتبال شیمیدر، این باشگاه بزودی سرمربی جدید خود را معرفی می نماید؛ برآورد ها از نشستن مصطفی هاشمی سرمربی سرشناس فصل گذشته مهرام بر جایگاه سرمربی گری تیم قمی لیگ برتر بسکتبال در فصل جدید...

2 آبان 1399