اخبار مجلس

مدارس و دانشگاه های تهران چهارشنبه و پنجشنبه غیرحضوری شدند

معاون استاندار تهران از غیرحضوری شدن مدارس و دانشگاه ها در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 23 و 24 آذر ماه در تمامی شهرستان های استان تهران به جز فیروزکوه ، دماوند و پردیس اطلاع داد.

22 آذر 1401

سه اقدام مهم مالیاتی دولت به روایت سخنگوی دولت

تحقق عایدی های مالیاتی، تصویب آیین نامه های اجرایی مالیات و افزایش شعب شورایعالی مالیاتی از جمله اقدامات مهم مالیاتی دولت هستند.

12 خرداد 1401

مکلف شدن مشاغل پزشکی در لایحه بودجه 1401 به استفاده از کارتخوان

خبرگزاری خبرنگاران- مشاغل پزشکی در لایحه بودجه 1401 مکلف به استفاده از کارتخوان شدند.

24 بهمن 1400

35 درصد بودجه پژوهشی کشور به 14 دانشگاه اختصاص یافت

معاون پژوهشی وزارت علوم با اشاره به بودجه های پژوهشی کشور در سال 1401، گفت: در حال حاضر 35 درصد از بودجه پژوهشی کشور به 14 دانشگاه بزرگ کشور اختصاص یافته است.

21 بهمن 1400

میرتاج الدینی: نظام هدفمندی یارانه ها و ارز ترجیحی در لایحه بودجه 1401 باید مشخص تکلیف گردد

خبرنگاران - نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: تکلیف مسایل اصلی مالی کشور از جمله نظام هدفمندی یارانه ها، ارز ترجیحی، یارانه حمایتی برای معیشت مردم و … در لایحه بودجه سال آینده معین تکلیف گردد.

8 بهمن 1400

ماجرای قرارداد میلیاردی فولاد مبارکه با همسر واعظی

یک نماینده مجلس با انتشار تصویر یک قرارداد مدعی شده فولاد مبارکه با همسر محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری قرارداد میلیاردی امضا کرده است.

17 مرداد 1400

ممنوعیت مشارکت هواوی در توسعه شبکه 5G رومانی

لایحه قانونی توسط رییس جمهور رومانی امضا شد که حضور چین و شرکت هواوی در ساخت شبکه های مخابراتی 5G این کشور را به دلیل نگرانیهای امنیتی ممنوع می کند.

8 تیر 1400

ترخیص کالاهای اساسی قضایی شد

خبرنگاران : ترخیص فوری کالاهای اساسی در حالی در روزهای اخیر در دستور کار دستگاه های مربوطه قرار گرفته که دادستانی کل نیز به ماجرای دپوی 6 میلیون تنی کالاهای اساسی وارد شده و ضرب الاجل معین کرده است.

28 خرداد 1400

رئیس مجلس به نخست وزیر کره جنوبی چه گفت؟

تهران (پانا) - رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید روابط دوجانبه ایران و کره جنوبی به قبل از سال 2018 بازگردد، گفت ملت ها دوستان خود را در روزهای سخت می شناسند. لذا انتظار مردم ایران از کره جنوبی برآورده نشده است.

11 اردیبهشت 1400

تشریح محدودیت های کرونایی در کشور از زبان ربیعی

سخنگوی دولت مصوبات امروز جلسه ستاد ملی کرونا را تشریح کرد.

4 آذر 1399

سعد الحریری مامور تشکیل دولت لبنان شد

تهران (پانا) - رسانه های لبنانی اعلام کردند سعد الحریری آرای لازم را در جلسه مشورتی مجلس برای تشکیل دولت به دست آورده است.

2 آذر 1399

خبرنگاران استاندار: اردبیل برای رسیدن به شرایط سفید نیاز به ادامه اقدامات پیشگیرانه دارد

اردبیل - خبرنگاران - استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر اقدامات پیشگیرانه و رعایت پروتکل های بهداشتی تا حدی توسط مردم انجام می شود و رسیدن به شرایط سفید و تثبیت این شرایط مستلزم ادامه اقدامات بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

14 مهر 1399

طرح فاصله گذاری هوشمند تا پایان فروردین ادامه دارد

خبرنگاران/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به مصوبه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا در مورد ساعت کار ادارات از روز 23 فروردین ماه گفت: بر این اساس ساعات کار اداری از 7:30 تا 13:30 خواهد بود و فعالیت ادارات به این صورت است که دو سوم سر...

6 خرداد 1399

دولت نجات ملی یمن 406 زندانی را در الحدیده آزاد کرد

دولت نجات ملی یمن از آزادی صدها زندانی در راستای اجرای اقدامات مربوط به مقابله با شیوع ویروس کرونا اطلاع داد.

3 خرداد 1399

نقوی حسینی: مقابله با کرونا به انسجام ملی احتیاج دارد

نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مقابله با کرونا به انسجام ملی و مشارکت آحاد مردم احتیاج دارد گفت: همه با یاری یکدیگر می توانیم کرونا را شکست دهیم.

30 فروردین 1399

254 پروژه کشاوری با اعتبار 130 میلیارد تومان در قزوین به بهره برداری می رسد

وزیر جهاد کشاورزی گفت: در این سفر 245 پروژه در زیر بخش آب و خاک صنایع امروزی با اعتبار 130 میلیارد تومان از محل اعتبارات عمومی و تسهیلات بانکی به بهره برداری می رسد.

30 فروردین 1399