تئاتر

اعلام نامزد های بخش پوستر جشنواره تئاتر فجر

نامزد های بخش مسابقه طراحی پوستر چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اعلام شد.

19 تیر 1401

برگزاری جشن نوروز در سفارت ایران در تاجیکستان

مراسم جشن نوروز 1401 با حضور سفیر جمهوری اسلامی، دیپلمات ها و خانواده های اعضای سفارت، شخصیت های فرهنگی تاجیک و جمع کثیری از ایرانیان مقیم تاجیکستان در یک فضای بسیار صمیمانه و محبت آمیز در سالن اجتماعات سعدی سفارت برگزار گردید.

28 اردیبهشت 1401

مسابقه سرعت در انتشار کتاب!

فرزانه دوستی می گوید: مشکل امروز ما تعداد زیاد مترجمانی است که جزیره ای و بی خبر از هم کار می نمایند، و چون همگی در انتخاب خودشان به جایزه ادبی یا موج های خبری مشابهی وابسته اند، همین موج ترجمه را در کشور خودمان ایجاد می نمایند و ناگزیر دچار مسابقه سرعت...

23 فروردین 1401

لیلا اوتادی در جهت اشتباه خانم بازیگرها !

عکس نو لیلا اوتادی را می توانید در این خبر مشاهده کنید

13 اسفند 1400

روایتی از آخرین شب زندگی پهلوان کشتی به روی صحنه می رود

تهران (پانا) - نمایش تختی در اتاق 23 هتل آتلانتیک به کارگردانی تینو صالحی تا 30 آذر ماه میزبان علاقه مندان به هنرهای نمایشی است.

3 اسفند 1400

حادثه دلخراش برای ستاره پسیانی ، خانم بازیگر ویلچرنشین شد

خبرنگاران:ستاره پسیانی عکسی روی ویلچر منتشر کرد که با همراهی هوتن شکیبا میباشد .

28 بهمن 1400

تراژدی مکبث؛ دنزل واشنگتن در اقتباس تماشایی جوئل کوئن

تراژدی مکبث (The Tragedy of Macbeth) فیلم نو جوئل کوئن است که این روزها پس از نمایش در جشنواره فیلم نیویورک 2021 تحسین گسترده منتقدان انگلیسی زبان را برانگیخته است.

13 مهر 1400

عصر طویلگی به تماشاخانه استاد انتظامی می رود

تهران (پانا) - نمایشعصر طویلگی نوشته علیرضا غفاری با طراحی و کارگردانی عماد سالکی برای اجرا از نیمه دوم مهرماه درسالن استاد انتظامی آماده می شود.

2 مهر 1400

خبرنگاران فعالیت مشاغل گروه 2 در اردستان از سر گرفته شد

کاشان - خبرنگاران - رییس اداره صنعت معدن و تجارت اردستان گفت: با توجه به تغییر شرایط رنگ بندی کرونایی این شهرستان از قرمز به نارنجی فعالیت تمامی واحدهای صنفی گروه شغلی 2 از سر گرفته شد.

5 خرداد 1400

اجرای سه نمایش جدید در تئاتر مولوی

سه اثری نمایشی جدید اجرا های خود را در مرکز تئاتر مولوی شروع می نمایند.

21 اسفند 1399

دبی مقصد لوکس هواپیماهای جهان

در لست سکند تعدادی از تفریحات و مکان هایی که میتوانید به آنها سر بزنید را معرفی میکنیم تا اگر به این شهر زیبا سفر کردید بتوانید راحتتر برنامه بازدیدهای خود را تنظیم کنید، همچنین میتوانید برای سفری آسودهتر به دبی به وسیله تورهای دبی به این شهر سفر کنید.

9 دی 1399

تعطیلی ادامه دار سالن های سینما و تئاتر

تمدید محدودیت فعالیت ها و مشاغل در تهران به این معناست که سالن های سینما و تئاتر با وجود گله های مطرح شده، یک هفته دیگر هم همچنان تعطیل خواهند بود.

20 آبان 1399

کرونا و خاموشی مطلق جاذبه های توریستی دنیا

خبرنگاران: جاذبه های گردشگردی در دنیا اگر جان داشتند، مطمئنا از شرایط کنونی خود انگشت حیرت به دهان می گرفتند. بیشتر اماکن و جا های دیدنی در دنیا با توجه به بحران کرونا در خاموشی مطلق فرو رفته اند و بی صبرانه در انتظار روز هایی بهترند.

29 مرداد 1399

ماه فرهنگی ژاپن در تبریز برگزار می شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، از آغاز برنامه های ماه فرهنگی ژاپن در ایران از شهر تبریز خبر داد.

29 فروردین 1399