تأسیس هنرستان مشترک با جمهوری آذربایجان در بیله سوار

به گزارش مرکز فروشگاهی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: هنرستان مشترک با جمهوری آذربایجان در شهرستان بیله سوار تاسیس می گردد.

تأسیس هنرستان مشترک با جمهوری آذربایجان در بیله سوار

کلام اله صفری گفت: هویت آموزش و پرورش بر مبنای همکاری و تعاون بوده، بنابراین ضروری است با کوشش و روحیه جهادی دست در دست هم مسائل موجود در آموزش و پرورش را حل کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با قدردانی از کوشش های بی وقفه فرهنگیان در مدارس می گوید: سال جاری با کوشش های فراوان، تجهیزات هنرستانی در 2 مرحله به ارزش تقریبی 50 میلیارد تومان به هنرستان های استان ارسال شده است.

او از تشکیل کارگروه ویژه برای ساماندهی رشته های هنرستان های استان اردبیل اطلاع داد و گفت: تأسیس هنرستان مشترک با جمهوری آذربایجان در شهرستان بیله سوار در قالب دیپلماسی علمی در دستور کار آموزش و پرورش استان اردبیل است.

صفری می گوید: با تأسیس این هنرستان، فرصت های مناسبی از قبیل تبادل علمی و مهارتی و استفاده از تکنولوژی و امکانات فراملی برای هنرآموزان فراهم خواهد شد.

به گفته او، قرارداد ساخت 130 کلاس درس با خیرین مدرسه ساز بسته شده تا بتوانیم کمبود شدیدی که در فضای آموزشی استان به ویژه در شهر اردبیل داریم را جبران کنیم.

صفری با اشاره به اینکه حدود 90 درصد فرهنگیان استان اردبیل مشمول رتبه بندی شده اند، گفت: کوشش می کنیم در آذرماه احکام واقعی همکاران صادر گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل می گوید: یک هزار و 200 نیروی خدماتی در استان احتیاج داریم که با پیگیری های وزارت در راستای برطرف این احتیاجمندی کوشش می کنیم.

صفری توسعه متوازن در مدارس استان اردبیل را یادآور شد و گفت: برطرف کمبود کتب درسی دانش آموزان، استعدادیابی دانش آموزان در مدارس، احصای فهرست مسائل و کمبودهای هنرستان ها آنالیز شده و در راستای برطرف این مسائل اقدام خواهد شد.

مرکز فروشگاهی اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تأسیس هنرستان مشترک با جمهوری آذربایجان در بیله سوار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأسیس هنرستان مشترک با جمهوری آذربایجان در بیله سوار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید