خودنمایی آتش در آسمان و زمین اهواز، آتش نشانان کوتاه نیامدند

به گزارش مرکز فروشگاهی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: 17 عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز با کوشش آتش نشانان انجام شد.

خودنمایی آتش در آسمان و زمین اهواز، آتش نشانان کوتاه نیامدند

به گزارش از ، ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات های اطفاء حریق و امداد و نجات طی دیروز را 17 مورد گفت و گفت: مهار آتش سوزی یک دستگاه ایسوزو 8 تن در منطقه شیخ بهاء شمالی و نیزار در منطقه پردیس با حضور به موقع آتش نشانان انجام شد.

او عملیات اطفاء حریق در دکه مواد غذایی در پارک گل ها واقع در منطقه گلستان که به دلیل اتصال برق کولررخ داده بود، منزل مسکونی در خیابان 17 غربی پادادشهر به دلیل اتصال برق اجاق گاز، فضای سبز پارک اندیشه در منطقه فرهنگ شهر، نیزار در راستا جاده ساحلی غربی مقابل پارک جزیره، ساختمان متروکه خیابان کافی نبش خسروی و کنتور برق در خیابان 10 کارون کوی ملت را از دیگر عملیات های صورت گرفته اسم کرد.

قنبری با اشاره به مهار آتش سوزی در منزل مسکونی در فاز 3 کوی ملت به دلیل اتصال برق لباسشویی، گفت: مهار حریق یک دستگاه زانتیا در راستا سه راه خرمشهر به دلیل پارگی شیلنگ بنزین، پیکان در منطقه کمپلو به دلیل اتصال برق خودرو، منزل مسکونی در کوی مجاهد به دلیل بی احتیاطی در آشپزی و ترانس برق در آخر آسفالت از دیگر عملیات های صورت گرفته طی مدت مذکور به تعداد می فرایند.

این مقام مسئول به واژگونی یک دستگاه پژو پارس در راستا کمربندی حد فاصل راستا تصفیه و پلیس راه قدیم اشاره و توضیح داد: این حادثه منجر به فوت راننده شد و آتش نشانان خودرو را به حالت اولیه بازگردانده و به حاشیه امن راستا منتقل کردند، ضمن اینکه انفجار گاز در قلعه چنعان شهرستان کارون منجر به تخریب 3 منزل مسکونی و مصدوم شدن 4 نفر شد.

به گفته رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز؛ آتش نشانان در عملیات نجات از کابین آسانسور مجتمع مسکونی در منطقه کیانپارس خیابان 14 غربی و 11 شرقی، 2 شهفرایند را نجات دادند.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "خودنمایی آتش در آسمان و زمین اهواز، آتش نشانان کوتاه نیامدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودنمایی آتش در آسمان و زمین اهواز، آتش نشانان کوتاه نیامدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید