کرونا ، عربستان مخفی کنندگان اطلاعات بهداشتی را جریمه می کند

به گزارش مرکز فروشگاهی، همزمان با آغاز شیوع ویروس کرونا در عربستان، مقامات سعودی، آن دسته از مسافرانی که هنگام ورود به عربستان اطلاعات بهداشتی خود را مخفی کنند، جریمه مالی می کند.

کرونا ، عربستان مخفی کنندگان اطلاعات بهداشتی را جریمه می کند

به گزارش گروه بین الملل مرکز فروشگاهی، شبکه خبری العربیه امروز دوشنبه گفت که مقامات سعودی در ارتباط با بیماری کرونا، برای برخی افراد جریمه در نظر گرفته اند.

العربیه در وبسایت خود نوشت: مقامات سعودی امروز گفتند، کسانی را که اطلاعات بهداشتی خود را در گذرگاه ها[ی مرزی] اعلام نکنند، جریمه مالی خواهند کرد.

طبق این گزارش، میزان این جریمه مالی نیم میلیون ریال سعودی (حدود 134 هزار دلار) اعلام شده است.

همچنین وزارت بهداشت سعودی امروز دوشنبه در بیانیه ای ضمن اعلام ثبت چهار مبتلای جدید، گفت، یکی از چهار نفر، شهروند ساکن استان قطیف (شرق عربستان) و در بیمارستان قطیف بستری است. دو نفر دیگر نیز دو زن از اتباع بحرین هستند که از عراق وارد عربستان شده اند و اکنون در استان قطیف بستری هستند و مبتلای چهارم نیز یک مقیم آمریکاست که از سفر بازگشته بود و در مسیرش به عربستان از فیلیپین و ایتالیا گذشته بود و هم اکنون به بیمارستان شهر ریاض منتقل شده است.

به گفته مسئولان وزارت بهداشت عربستان، شمار مبتلایان در این کشور به ویروس کرونا به پانزده نفر رسیده است.

مقامات وزارت کشور عربستان سعودی اعلام کرده اند که سفر شهروندان و افراد مقیم عربستان، به نُه کشور امارات، عراق، لبنان، سوریه کویت، مصر، بحرین، ایتالیا و کره جنوبی و بالعکس تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

تا امروز شمار مبتلایان به ویروس کرونا یا کووید-19 در کشورهای عربی عضو شورای همکاری خلیج فارس به 234 نفر رسیده است. در کویت 62، قطر 15 و عمان 12 نفر مبتلا ثبت شده است.

ص

منبع: خبرگزاری فارس

به "کرونا ، عربستان مخفی کنندگان اطلاعات بهداشتی را جریمه می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا ، عربستان مخفی کنندگان اطلاعات بهداشتی را جریمه می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید