اعضای ناتو با تهدیدات روسیه مقابله نمایند!

به گزارش مرکز فروشگاهی به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دومینیک راب وزیر امور خارجه انگلیس از اعضای ناتو خواست تا روسیه را در مورد آنچه وی مدعی عواقب واقعی اقدامات خصمانه مسکو شد، جوابگو نمایند.

اعضای ناتو با تهدیدات روسیه مقابله نمایند!

وزیر امور خارجه انگلیس در جمع وزرای خارجه ناتو در بروکسل ادعا کرد: لندن به عنوان یک قدرت دفاعی و دیپلماتیک، کاملاً از ناتو به عنوان یک بازدارنده نظامی قوی در برابر تهدیدات روسیه پشتیبانی می نماید.

وی در ادامه کرملین را به استفاده از فن آوری های جدید و پشتیبانی از حملات سایبری که داده های حساس را هدف قرار می دهد، مداخله در انتخابات و انتشار اطلاعات نادرست درباره ویروس کرونا متهم کرد.

این در حالیست که سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه دیروز سه شنبه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با وزیر خارجه چین در سخنانی بیان کرد: امروز دیگر رابطه ای با اتحادیه اروپا به عنوان یک سازمان نداریم؛ زیرا بروکسل زیرساخت های این روابط را نابود نموده است. قطع روابط از سوی اروپا، به این واقعیت منجر می گردد که روابط با چین توسعه خواهد یافت. اگر اتحادیه اروپا بخواهد برای غالب شدن بر مسائل کنونی گام بدارد، مسکو آماده هرگونه ارتباط با بروکسل برای افزایش تعاملات فیمابین خواهد بود. روسیه و چین تحریم های اروپا و غرب را غیرقابل قبول قلمداد می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اعضای ناتو با تهدیدات روسیه مقابله نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعضای ناتو با تهدیدات روسیه مقابله نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید