امیدواریم احیای برجام با موانع روبرو نشود

به گزارش مرکز فروشگاهی، معاون وزیر خارجه روسیه ابراز امیدواری کرد که رایزنی ها در وین برای احیای اجرای کامل توافق هسته ای (برجام) با موانع غیرقابل حل روبرو نشود.

امیدواریم احیای برجام با موانع روبرو نشود

به گزارش مرکز فروشگاهی، سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه ضمن ابراز امیدواری درباره به نتیجه رسیدن رایزنی ها در وین اعلام نمود، برنامه ای برای برگزاری نشست درباره برجام در سطح وزرای خارجه وجود ندارد.

یک مقام ارشد مسکو درباره رایزنی ها در پایتخت اتریش برای احیای برجام اظهارنظر و درباره احیای این توافق ابراز امیدواری کرد.

سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه روز چهارشنبه (امروز) در جمع مرکز فروشگاهی اعلام نمود که برنامه و طرحی برای برگزاری نشست در سطح وزرای خارجه کشورهای عضو توافق هسته ای ایران وجود ندارد.

این مقام ارشد مسکو گفت: برای برگزاری چنین نشستی هنوز برنامه ای وجود ندارد البته گزینه های مختلفی در عصر ما وجود دارد و می توان اقدامات زیادی به صورت مجازی به وسیله ویدئو کنفرانس انجام گردد اما الان زود است که در این باره حرف بزنیم.

این دیپلمات روس درباره به نتیجه رسیدن رایزنی ها در پایتخت اتریش درباره احیای برجام ابراز امیدواری کرد.

ریابکوف اضافه کرد: ما به سرانجام پیروز مذاکرات برای احیای کامل اجرای توافق هسته ای (برجام) امیدواریم و (اینکه) به موانع غیرقابل حلی روبرو نگردد.

اظهارنظر معاون وزیر خارجه روسیه در حالی مطرح شد که دور تازه نشست کمیسیون مشترک برجام قرار است چهارشنبه شب (امشب) در وین برگزار گردد.

منبع: فارس

منبع: جام جم آنلاین

به "امیدواریم احیای برجام با موانع روبرو نشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدواریم احیای برجام با موانع روبرو نشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید