حملات سایبری به مراکز آمریکا ادامه دارد

به گزارش مرکز فروشگاهی، آژانس امنیت سایبری و زیر ساخت، دفتر تحقیقات فدرال و دفتر مدیر اطلاعات ملی آمریکا در بیانیه ای مشترک اعلام کردند در چند روز گذشته از یک کارزار امنیتی سایبری قابل توجه و مداوم آگاه شده اند.

حملات سایبری به مراکز آمریکا ادامه دارد

در این بیانیه که شامگاه چهارشنبه منتشر شد، از تشکیل یک گروه هماهنگی سایبر برای پاسخ در تمام دولت به این حادثه سایبری خبر دادند.

این گروه برای آن تشکیل شده است تا تلاش های جداگانه نهادهای اطلاعاتی و امنیتی را متحد سازد.

در این بیانیه تصریح شده است: این یک شرایط در حال توسعه است و در حالیکه ما برای درک کامل این کارزار به کار خود ادامه می دهیم، می دانیم که این حملات بر شبکه های دولت فدرال تاثیر گذاشته است.

در این بیانیه دفتر تحقیقات فدرال (اف بی آی) مشغول تحقیق و جمع آوری اطلاعات برای شناسایی، تعقیب و اخلال در برنامه عاملان تهدید است. اف بی آی با قربانیان این حادثه در ارتباط است و اطلاعات به دست آمده را فراهم می آورد تا اقدامات بیشتری انجام شود.

آژانس امنیت سایبری و زیر ساخت هم در دستور العملی خواستار توقف استفاده از محصولات سولار ویندز اوریون شد.

این بیانیه وظیفه دفتر مدیر اطلاعات ملی را پشتیبانی اطلاعاتی و فعالیت های مرتبط، پشتیبانی همه منابع اطلاعاتی و به اشتراک گذاشتن اطلاعات به تمام دولت ایالات متحده معرفی شده است.

در این بیانیه خواسته شده است هرگونه فعالیت مشکوک یا جرایم سایبری را به اف بی آی اطلاع دهند.

در روزهای گذشته، وزارت خانه های خزانه داری، خارجه، تجارت، امنیت داخلی، دفاع و موسسه ملی سلامت آمریکا هدف حملات سایبری قرار گرفته است.

این در حالی است که دولت ترامپ به طور مداوم از تهدید سایبری در انتخابات سخن می گفت و مدعی تقلب به واسطه دخالت کشورهای خارجی در انتخابات است.

اظهارات شخصیت های مختلف آمریکایی، روسیه را مسئول این حملات سایبری معرفی می کند اما مسکو هرگونه دخالت در این انتخابات را رد می کند. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین

به "حملات سایبری به مراکز آمریکا ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حملات سایبری به مراکز آمریکا ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید