همکاری های ترکمنستان با صندوق بین المللی کشاورزی افزایش می یابد

به گزارش مرکز فروشگاهی، در ملاقات مجازی مقامات ارشد ترکمنستان با نماینده صندوق بین المللی توسعه و رشد کشاورزی در ایتالیا بر افزایش همکاری ها تاکید شد.

همکاری های ترکمنستان با صندوق بین المللی کشاورزی افزایش می یابد

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه ای مرکز فروشگاهی، ترکمنستان با صندوق بین المللی توسعه و رشد کشاورزی در رم همکاری های خود را افزایش می دهد.

بر اساس این گزارش، مدیران و نمایندگان وزارتخانه های کشاورزی و اقتصاد ترکمنستان و صندوق بین المللی توسعه کشاورزی (IFAD) یک نشست مجازی برگزار کردند.

این نشست با حمایت سفارت ترکمنستان در ایتالیا و با ابتکار تویلی کومکوف سفیر ترکمنستان در رم برگزار گردید.

بر اساس این گزارش، در این نشست معاون وزیر کشاورزی و حفاظت محیط زیست، معاون وزیر دارایی و اقتصاد و بعلاوه نمایندگانی از وزارت امور خارجه ترکمنستان حضور داشتند.

طرفین آمادگی خود را برای همکاری و هماهنگ کردن کوشش ها با هدف دستیابی به توسعه پایدار در کشاورزی، به ویژه به وسیله معرفی آخرین فناوری ها برای سیستم های نمک زدایی و آبیاری، یاری به تولیدکنندگان محصولات کشاورزی و بعلاوه اجرای پروژه های مشترک در بخش کشاورزی اعلام کردند.

طرفین بعلاوه برای حمایت از برنامه های سازگاری با تغییرات آب و هوایی موضوعاتی را در این زمینه مورد آنالیز قرار دادند.

صندوق بین المللی توسعه کشاورزی یک آژانس اقتصادی تخصصی سازمان ملل متحد و تنها سازمان توسعه جهانی است که منحصراً به تغییر کشاورزی، اقتصاد روستایی و سیستم های غذایی اختصاص دارد.

انتهای پیغام/.

منبع: خبرگزاری فارس

به "همکاری های ترکمنستان با صندوق بین المللی کشاورزی افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری های ترکمنستان با صندوق بین المللی کشاورزی افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید