کتاب

امکان خرید پنج نسخه کمیاب آثار شکسپیر فراهم شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از بلومبرگ، این مجموعه شامل هر چهار فولیوی شکسپیر به همراه نخستین نسخه چاپی اشعار گردآوری شده او است.

15 فروردین 1402

صفر تا صد کوله گردی ، وسایل مورد احتیاج در سفرهای بک پکینگ

کوله گردی از جمله روش های سفری است که به علت مقرون به صرفه قیمت بودن و فضای ماجراجویانه ای که دارد مورد اقبال توریستان و طبیعت گردان واقع شده است. سفری که تمام وسایل و نیازهایش در یک کوله پشتی گرد آوری می گردد. تجربه بک پکینگ و سفر به روش هیچ هایک از جمله...

23 دی 1401

8 کلمه جادویی که کودک تان احتیاج دارد بشنود!

بیان کردن احساس عشق، افتخار و حسی که فرزندتان در شما به وجود می آورد، تاثیری فوق تصور شما روی اعتماد به نفس و رابطه شما و فرزندتان دارد.

18 مرداد 1401

داریوش مهرجویی: رفتار تلویزیون با سینما شرم آور است

این کارگردان سینما با انتقاد از برخورد سازمان صداو سیما در مورد عدم اختصاص تیزر و تبلیغات تلویزیونی به لامینور گفت: رفتار تلویزیون با سینما بسیار شرم آور است. آنها مجوزهای صادر شده از ارشاد را قبول ندارند و شورای بازبینی شان می نشینند دوباره فیلم ها...

18 تیر 1401

تبر معروف درخشش 100 هزار دلاری شد

تبری که جک نیکلسون در فیلم درخشش با آن یکی از صحنه های ماندگار تاریخ سینما را خلق کرد، به قیمت 175 هزار دلار چکش خورد.

11 تیر 1401

راهنمای خرید برترین لپ تاپ از 50 تا 100 میلیون تومان (فروردین 1401)

در اولین روزهای سال 1401 هستیم و شاید شما قصد خرید لپ تاپی قدرتمند برای کار، گیم یا امور مختلف داشته باشید. در راهنمای خرید پیش رو تعدادی از برترین لپ تاپ های بین 50 تا 100 میلیون تومان بازار را به شما معرفی نموده ایم.

4 تیر 1401

جایگاه واقعی یک مدیر کجاست؟

جایگاه یک رهبر سازمانیشاید دیگر دوره رمزآلود بودن رهبرهای سازمانی به سرانجام رسیده است و وقت زیرسوال بردن سرسختی و پرابهتی آنها است، چنان که همیشه در فکر ما بوده است. سیلویا آنه هیولت در کتاب خود با نام حضور مدیر به موضوع بیشتر توجه کرده است. به نظر هیولت...

29 اردیبهشت 1401

بز کلاه به سر به بچه ها رسید

کتاب بز کلاه به سر نوشته پروین پناهی منتشر شد.

21 اردیبهشت 1401

آرامگاه بابا رکن الدین ؛ نگین مجموعه تخت فولاد اصفهان

آرامگاه بابا رکن الدین یکی از بناهای تاریخی شهر اصفهان است که در زمان حکومت صفویه در این شهر احداث شده است و مربوط به عارفی بزرگ و نامی است.

29 فروردین 1401

مسابقه سرعت در انتشار کتاب!

فرزانه دوستی می گوید: مشکل امروز ما تعداد زیاد مترجمانی است که جزیره ای و بی خبر از هم کار می نمایند، و چون همگی در انتخاب خودشان به جایزه ادبی یا موج های خبری مشابهی وابسته اند، همین موج ترجمه را در کشور خودمان ایجاد می نمایند و ناگزیر دچار مسابقه سرعت...

23 فروردین 1401

متولد چه ماهی هستید ؟! ، طالع شغلی دقیق را ببینید !

شما متولد چه ماهی هستید ؟ در این مقاله موفقیت شغلی تان را بخوانید.

20 فروردین 1401

چگونه در اتاق های هتل از نبود حشرات مطمئن شویم؟

اقامتی آرام در هتل دور از حشراتهفت گام بسیار ساده که همه آنها را می توانید تنها در عرض پنج دقیقه انجام دهید و از گزند حشرات در اتاق هتلتان دور بمانید. با خبرنگاران هم گام باشید تا بتوانید در خصوص بروز این مشکل اقداماتی انجام دهید .

15 اسفند 1400

لیلا اوتادی در جهت اشتباه خانم بازیگرها !

عکس نو لیلا اوتادی را می توانید در این خبر مشاهده کنید

13 اسفند 1400

14 راه برای به دست آوردن آرامش و کم کردن استرس، وقتی زندگی به شما زیادی سخت گرفته

گاهی اوقات زندگی کردن از هر نظر سخت می گردد، یک دفعه تنگناهای مالی، محیط کاری بد و روابط خانوادگی متشنج ما را فرامی گیرند. مدتی می جنگیم، بعد خسته می شویم و بعد اصلا رها می کنیم و کارهایی می کنیم که به صورت متناقضی شرایط ما را بدتر می نمایند.

11 اسفند 1400

تجربه دنیایی متفاوت با هواپیماهای مدرن آینده

طراحی هواپیماهای مدرن در آینده که وابستگی ما به صنایع هوایی بیشتر از زمان حال خواهد شد ما با هواپیماهایی روبه رو هستیم که تشخیص دادن اینکه این یک هواپیما است یا سفینه فضایی از سیاره ای دیگر سخت خواهد بود. در دنیای مدرن امروز بسیاری از حمل و نقل ها و سفر...

8 اسفند 1400

ایران یک کرسی جهانی در یونسکو به دست آورد

علیرضا امری کاظمی، یکی از کارشناسان ژئوپارک ایران به انتخاب یونسکو، صاحب یک کرسی در شورای ژئوپارک های دنیا شد.

19 بهمن 1400

توسعه رسانه ها به زبان معیار به خرده فرهنگ ها آسیب می رساند

به گزارش خبرگزاری کتاب ابران ، با حضور جمعی از نویسندگان و اعضای انجمن های ادبی، برنامه عصر کتاب با موضوع هادی گروسین برگزار گردید.

17 دی 1400

احتیاج خراسان شمالی به 8 کتابخانه سیار

خبرنگاران/خراسان شمالی سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی از احتیاج این استان به هشت کتابخانه سیار اطلاع داد.

13 دی 1400

ایران در مدرسه چینی

همزمان با روز جهانی کودک، فیلم هایی از تاریخ و جاذبه های گردشگری ایران در بعضی مدرسه های چین نمایش داده شد.

12 مرداد 1400

اعلام اسامی نامزدهای بخش شعر کودک و نوجوان نوزدهمین جشنواره قلم زرین

به گزارش خبرنگاران ، به نقل از دبیرخانه جشنواره قلم زرین اسامی کتاب های راه یافته به مرحله نهایی بخش شعر کودک و نوجوان عبارتند از:

20 تیر 1400
تعداد: (32)